Sisälokari

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Juhis
Viestit: 324
Liittynyt: 05.11.2005 21:24
Paikkakunta: Pohojammaa

Sisälokari

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Lisää tyhmiä kysymyksiä :D Onko 123 etulokarin takapuolella ollu tehtaalta lähties jonkun sortin muovi tms. vai kuuluuko siellä olla semmonen kolo johon kerääntyy pari lapiollista hiekkaa talven aikana :?:
123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Re: Sisälokari

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Juhis kirjoitti:Lisää tyhmiä kysymyksiä :D Onko 123 etulokarin takapuolella ollu tehtaalta lähties jonkun sortin muovi tms. vai kuuluuko siellä olla semmonen kolo johon kerääntyy pari lapiollista hiekkaa talven aikana :?:
Tuo onkin sellainen paikka, että sinne tosiaan kertyy tavaraa helposti. Sitä saa olla viruttelemassa yhtenään kuumalla vedellä talvella. Minulla on edessä vain ne kapeat muoviset lokarit ja tuntuu hiekkaa kertyvän. Mitenhän, jos laittaisi ne kokopeittävät lokarit niin auttaisikohan vai jäisikö se kurahylly sitten sinne piiloon keräämään tavaraa? Onko jollakin kokemusta tästä asiasta niiden kokonaan peittävien lokarien kanssa.

Takana on ne kokonaan peittävät lokarit itsellä ja tyytyväinen olen ollut. Syksyllä käytin pois ja hyvälle vaikutti. Ruiskuttelin sinne kotelosuojaa alle ja ruuvinreikiin vaseliinia niin eiköhän se taas kestä. Eteenkin olen kyllä harkinnut noita.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Ei keräänny koteloon minkäänlaista kuraa eikä juuri mitään muutakaan kokopeittävillä lokareilla.Kokemusta löytyy kohta kolmenvuoden ajalta.Toukokuussa otin auton liikenteeseen ja viime syksynä jouduin lokarit irroittamaan koska kaariin oli ilmestynyt ruostekuplia joka johtui huonoista pohjatöistä ja kiveniskemistä oli siis päältäpäin ruostunut.Mutta kura hylly oli täysin puhdas mitä nyt vähän pölyä pohjalla eli voisin sanoa että kokopeittävät lokarit on ehdoton varuste w123:seen jos haluaa korin pysyvän kunnossa.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 kori”