s123 300td automaatin luisto?

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

s123 300td automaatin luisto?

Viesti Kirjoittaja jadke »

eli vaihtaa huonosti 2-3 ja 3-4 välit. välikaasulla vaihtaa kyllä mutta eikös tuonne pitäny kuulo puheen mukaan vaihtaa vieteriä lootaan jotta paranis vähä. kysymys kuuluu mihinkä ne vaihretahan sielä looras
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

nykkö oli sellaanen kysymys mihinkä ei löyry vastausta :roll:
Avatar
DieselDogW126
Viestit: 205
Liittynyt: 08.7.2006 16:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja DieselDogW126 »

Moro,

Googlaa esim. "K1 Spring Kit". Mutta, kuitenkin välikysymystä - näkeeköhän laatikko oikeanlaisen paineen? :roll: Mielestäni aika tyhjentävä artikkeli johon tulee palattua aika ajoin on Steve Brothertonin kirjoitus MB dieseleistä ja vacuumista täällä. On toki englanninkielinen, mutta eiköhän siitä jotakin saa irti.

Mitäköhän tarkoitat muuten "välikaasulla" :oops: Vai luistaako se niin vietävästi...?
W168, W202 ja W126
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

en kyllä osaa yhtää enklantia mutta määrä kaasulla ku kiihryttää niin ei taharo vaihtaa 2-3 ja huonosti 3-4 jossei höllää vähä kasua mutta kaasu pohjas ku kiihryttää niin vaihtaa kyllä normaalisti. eli k1 venttiilin vieteri hakia marmoritistiltä ja vaihteloo öljyt ja suorattimen niin pitää auttaa vähä asiaa.
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

no mikähän ny sitte on ku vaihroon öljyt sun muut ja paineita säätelin ja sain pelaamaan. mutta sen jälkeen ku vaihroon hehkut ja tivistelin peräloorasta alipaineletkuja niin ei vaihra enää vaihteita muutaku kaasupohojas tai kaasun kun päästää kokonaan pois kihrytyksen jälkeen niin vaihtaa vaihteen.
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

mitä tuollaanen muuten teköö jos nostaa looran paineita liikaa
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Pasauttaa vaihteet passelin miehekkäästi ts liikaa ei voi nostaa 8)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

Kuva

mihinkä tuon pumpun kyljestä lähtevän letkun pitääs mennä ja mitä se
teköö?
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tuo musta pilli?

Se on huohotin ja menee alunperin kojelaudan sisään vapaana. Eli ei ole missään kiinni.
Avatar
jadke
Viestit: 499
Liittynyt: 03.2.2007 19:57
Paikkakunta: jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja jadke »

juuriki tota mustaa pilliä tarkootin. nyt sitte tietääki mikä seki on
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 voimansiirto”