 
   
 vinkkejä

 
   
 

Jaajarnox kirjoitti:voi perskeles ku sais meseen jonkun paremman laatikon ängettyä
 
  
 

 
  Kytkinkoppa irti
  Kytkinkoppa irti   Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan
 Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan   Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
 Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?Junnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää)Kytkinkoppa irti
Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan
Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...

Sellanen olisi suunnitelma, jotta käyttäsin.JuhoL kirjoitti:Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?

Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuriaJunnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää)Kytkinkoppa irti
Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan
Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
 .Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.
 .Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.Aika kultaa muistoja.jari_w123 kirjoitti: Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuria.Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.
 
  Tai pitänyt olla. Irtosi se kytkinkoppa siitä.
  Tai pitänyt olla. Irtosi se kytkinkoppa siitä. 
