Poleerattu OM617!

Vastaa Viestiin
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Poleerattu OM617!

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Oottekos näin hienon näköistä OM617:kaa nähneet: :shock:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Täältä löytyi kuvat:http://www.garaget.org/MrMeduza
Ja täältä http://www.mbsca.com koko stoori (vaatii rekisteröitymisen, sivusto puhuu toista kotimaista).
Viimeksi muokannut Kipsu, 14.10.2007 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Oho, onpa pramee. 8)
Vähän erilainen kuin tuossa omassa. :shock:
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Laitoin vähän lisää kuvia sitä mukaa kun niitä löytyi juttua lukiessa.

Eipä ole paskemman näköinen tuo konetila muutenkaan:

Kuva

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eräällä tämän foorumin 123-harrastajalla on tuollaista kiiltoa osissa :roll: eikö lie parempaakin. 8)
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Olis nyt samoilla tulilla hitsannu nuo ylimääräset reijät umpeen, olis taas siistimpi.
Paksu nahka on varmaan sormissa tuommosen homman jäläkeen.
Pro HVM
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

dealer kirjoitti:Eräällä tämän foorumin 123-harrastajalla on tuollaista kiiltoa osissa :roll: eikö lie parempaakin. 8)
Tuokin on nähty, komia on sekin 8) Pykälää lyhempi kone vaan.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Tuohon sopisi vielä pisteenä iin päälle alumiininen venttiilikopan korkki (ja kiillotettuna). Pitäiskö laittaa semmonen postiin! :lol:
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Komia on konehuone, toista on mein merssun konehuoneessa. 8) Silmiin otti tuo pakoputki, kaksiputkinen 300D? Joku 280evo? Vai onko legenda totta että om617 on saanut kaksiputkisena?
Tähdellisen parantola
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Tuo on ollut bensakoneella ennen, siksi tuollainen pakoputki..

Om616:n olen nähnyt vähintään yhtä kiiltävänä 8)
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

jarski kirjoitti:Tuo on ollut bensakoneella ennen, siksi tuollainen pakoputki..

Om616:n olen nähnyt vähintään yhtä kiiltävänä 8)
Jeb. Totta on, tuo on bensa -> diesel modifikaatio. Toinen juttu mistä sen huomaa on konetilan keskipalkista puuttuvat moottorin iskunvaimentimien alakiinnikkeet. Ne ei ole niin pakollisia osia dieselmoottoreissa joten bensa->diesel evoissa ne jätetään yleensä pois varsinkin kun alakiinnikeet joutuisi tekemään.
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Mulla on alkuperäinen W115 240 D 3.0 (OM617)ja siinä on sitten kaksihaarainen etuputki vakiona.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 moottori”