Kolinaa moottorista

Vastaa Viestiin
Avatar
arkkipappa
Viestit: 12
Liittynyt: 25.1.2008 16:59
Paikkakunta: Jyväskylä

Kolinaa moottorista

Viesti Kirjoittaja arkkipappa »

Mikä vois olla vikana ku 200 d kolisee rasittavasti, semmosta kolinaa ku metalli vastais metalliin. Moottorin kiinnityskumet katoin koneen ollessa irti ja näytti aivan ehjiltä. Vaihdelaatikon tukikumi oli kans ehjä.

Miten pakoputken ja vaihdelaatikon välinen kiinnitys on oikeaoppisesti tehty, missä välissä ja kuinka paksut kumiprikat siellä on vai onko niitä ollenkaan? Ite laitoin pari milliä paksut rinkulat vaihdelaatikon ja sen pakoputken tukiraudan väliin, pulttien ja mutterin puolella ei oo muuta ku metalliset prikat...

Mites öljypohjan ja pohjapanssarin välissä oleva kiinnitysrauta? voisko se vaikuttaa paljoa irti ollessaan? Se ku on puoliks irti vielä...

Jos sopivasti ajaa hidastetöyssyyn niin kolina vaimenee vähäks aikaa. Ulospäin kolinaa ei niinkään kuulu mutta auton sisälle sitäki paremmin. Kuuluu matalilla kierroksilla selvästi, varsinki tyhjäkäynnillä. Yli 80 vauhdissa metakka on jo melkonen :lol: tulee välillä mieleen vanhat dieselvolkkarit siitä melusta... :roll:
Avatar
arkkipappa
Viestit: 12
Liittynyt: 25.1.2008 16:59
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kolinaa moottorista

Viesti Kirjoittaja arkkipappa »

Mysteeri ratkastu! öljypohja vastas pohjapanssariin ja siitä kolina. 8)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 moottori”