200d ohjaustehostimesta

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
samppa77hki
Viestit: 30
Liittynyt: 03.10.2006 23:38
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

200d ohjaustehostimesta

Viesti Kirjoittaja samppa77hki »

Tuossa vaihdettiin tehostajan ylempi letku kun se vuoti ja samalla nesteet. Tuntuu vielä hieman tihkuavan jostain, mutta mikähän on yleisin vuotokohta w124:n tehostajassa?

Jos olen oikein ymmärtänyt niin nestesäiliö kuuluisi olla täynnä ja tuolloin ohjaus on tunnokas ja ei hae tietä tms.
Mutta kun pääsee vajumaan tulee tunne kuin alapallo tai raidetangonpää tms olisi aivan loppu ja auto hakee ja hakee, ja ratissa tuolloin välystä sekä ohjaustunto aika hailakkaa.

Taisi olla vanhoja nesteitä. Letkun vaihdon jälkeen ja kun enemmät ilmat poistui ni ohjaus ok.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Mulla on kans ihmeen jäykkä tuo ohjaus tuossa omassa. Tarttee kait tiirata että onko sielä öljyä lainkhaan...

Yleisimminhän nuo vuotaa jonkun letkun juuresta tai sitten voi olla murtunut letku jostain muustakin kohdalta. Paperilla pyyhkäset kaikki letkut puhtaaksi ja täytät säiliön ja seurailet muutaman päivän niin pitäisi vuotopaikan tulla esille jos on letkussa.
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”