Kuinka varmistetaan tasonsäädön toimivuus?Autolla on ajettu 287tkm.
Tuntuu,että takapää ei jousta montuissa,niinkuin pitäis.
Katselin säiliöön.Kyllä ainakin toisesta putkesta tulee öljyä tyhjäkäynnilläkin.
Katastuksessa iskaritesti näytti täsmällään samat arvot molemmille,olikohan muistaakseni 74 vai 78.Pystyykö iskaritesti toteamaan nämä hydrauliset systeemit?
Tasonsäätö
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tasonsäätö
Onkos nuo pallukat pahat vaihtaa?Alkaako perä nousemaan/laskemaan näiden vaihdon myötä?Vai vaikuttaako nousemiseen mitenkään?
Onko tuo pumppu miltei ikuinen?Vaatiiko paljon mitään huoltoa?
Onko tuo pumppu miltei ikuinen?Vaatiiko paljon mitään huoltoa?
Re: Tasonsäätö
Ei oo pahat vaihtaa, ohjeita ei ollu mekassa mutta ota kuvat ja laita niin seuraavan on helepompaapetromax kirjoitti:Onkos nuo pallukat pahat vaihtaa?

http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... den_vaihtopetromax kirjoitti:Onko tuo pumppu miltei ikuinen?Vaatiiko paljon mitään huoltoa?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Re: Tasonsäätö
Nyt on ohjeetkin – kuvattomat tosin.XUX63 kirjoitti:Ei oo pahat vaihtaa, ohjeita ei ollu mekassa mutta ota kuvat ja laita niin seuraavan on helepompaa

Kliks
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Missäs todennäköisyydellä meidän auton perävaiva johtuis näitten palleroiden vajavaisuudesta?
Eli alkuun perä oli liian ylhäällä. Kun auto käytettiin alustan tarkastuksessa, äijä sai sen laskemaan hieman alemmas, mutta paris viikos se oli kivunnu taas ylös
Kuskinpuolelta takaa kuuluu kuopis lievää kolinaa, liekö sit varapyörä, mut ei kai sen pitäis siellä hyppiä... Lähinnä musta tuntuu, että joku siellä kolahtaa alustasta, mutta ns asiantuntijan tutkimuksissa ei löydetty mitään muuta kuin takapyöränlaakeri, jonka vaihtaminen kyllä lopetti yhden kolinan, mutta jätti tän pienemmän.
Siis minähän en tajua näistä mitään, kunhan vain ns keksin kuulema vikoja... jotka sitten osoittautuvat oikeiksi ja mies kysyy miks en aiemmin ole asiasta maininnu

Eli alkuun perä oli liian ylhäällä. Kun auto käytettiin alustan tarkastuksessa, äijä sai sen laskemaan hieman alemmas, mutta paris viikos se oli kivunnu taas ylös

Siis minähän en tajua näistä mitään, kunhan vain ns keksin kuulema vikoja... jotka sitten osoittautuvat oikeiksi ja mies kysyy miks en aiemmin ole asiasta maininnu


MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993