Tasonsäätö

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
petromax
Viestit: 316
Liittynyt: 05.11.2006 16:48
Paikkakunta: Tampere

Tasonsäätö

Viesti Kirjoittaja petromax »

Kuinka varmistetaan tasonsäädön toimivuus?Autolla on ajettu 287tkm.
Tuntuu,että takapää ei jousta montuissa,niinkuin pitäis.
Katselin säiliöön.Kyllä ainakin toisesta putkesta tulee öljyä tyhjäkäynnilläkin.

Katastuksessa iskaritesti näytti täsmällään samat arvot molemmille,olikohan muistaakseni 74 vai 78.Pystyykö iskaritesti toteamaan nämä hydrauliset systeemit?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

alkaa joustamaan uusilla kaasu pallukoilla,pallukat täynnä öljyä kaasu karannu siksi ei ole joustoa :roll:
petromax
Viestit: 316
Liittynyt: 05.11.2006 16:48
Paikkakunta: Tampere

Tasonsäätö

Viesti Kirjoittaja petromax »

Onkos nuo pallukat pahat vaihtaa?Alkaako perä nousemaan/laskemaan näiden vaihdon myötä?Vai vaikuttaako nousemiseen mitenkään?

Onko tuo pumppu miltei ikuinen?Vaatiiko paljon mitään huoltoa?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Re: Tasonsäätö

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

petromax kirjoitti:Onkos nuo pallukat pahat vaihtaa?
Ei oo pahat vaihtaa, ohjeita ei ollu mekassa mutta ota kuvat ja laita niin seuraavan on helepompaa :wink:
petromax kirjoitti:Onko tuo pumppu miltei ikuinen?Vaatiiko paljon mitään huoltoa?
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... den_vaihto
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: Tasonsäätö

Viesti Kirjoittaja Roisto »

XUX63 kirjoitti:Ei oo pahat vaihtaa, ohjeita ei ollu mekassa mutta ota kuvat ja laita niin seuraavan on helepompaa :wink:
Nyt on ohjeetkin – kuvattomat tosin. :oops:

Kliks

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
catti
Viestit: 1075
Liittynyt: 11.12.2007 12:33
Paikkakunta: Turun läänin Koski

Viesti Kirjoittaja catti »

Missäs todennäköisyydellä meidän auton perävaiva johtuis näitten palleroiden vajavaisuudesta?

Eli alkuun perä oli liian ylhäällä. Kun auto käytettiin alustan tarkastuksessa, äijä sai sen laskemaan hieman alemmas, mutta paris viikos se oli kivunnu taas ylös :) Kuskinpuolelta takaa kuuluu kuopis lievää kolinaa, liekö sit varapyörä, mut ei kai sen pitäis siellä hyppiä... Lähinnä musta tuntuu, että joku siellä kolahtaa alustasta, mutta ns asiantuntijan tutkimuksissa ei löydetty mitään muuta kuin takapyöränlaakeri, jonka vaihtaminen kyllä lopetti yhden kolinan, mutta jätti tän pienemmän.

Siis minähän en tajua näistä mitään, kunhan vain ns keksin kuulema vikoja... jotka sitten osoittautuvat oikeiksi ja mies kysyy miks en aiemmin ole asiasta maininnu :roll: :roll:
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”