w124 -93 200d korotus
w124 -93 200d korotus
elikkäs joku on madaltanu tämän vekottimen niin eettä otti sitte kuopassa kaareen ja siihen loppu minun mielenkiinto madallukseen. vakio jouset tuli matkassa ja tarkoitus että kaveri vaihtta net ku on siihen tarkoitetutu jousipuristimet. onko mahdollista että joudun iskareillekki tekee jotaki. Eteen kun kurkkasin niin siellä ili semmonen keltanen iskari. onkohan nuokki jotku madallus perkuleet. jouset näytti vahvasti rälläkkä sarjalta.
Iskareista en tiedä, riippuu onko ne vaihettu kun on madallettu....niinko ilmeisesti mulla on...sekin maksaa kun ne vaihtaa...mutta ovatpahan sitte sellaset kun kuuluu.
Mitä ilmeisemmin joudut sinäkin teettämään sen 4 pyöräsuuntauksen ettei renkaat kulu miltään kantilta toista kanttia nopiammin, näin ainakin minua on ohjeistettu.....me4ijän mersussa on vaan 35mm:n madallus, seurauksena on: etupuskin rikki, öljypohjan muovia 2 erikertaan korjailtu, alapalloja saa vaihella kerran vuoteen ja liki jokaiseen hidaste töyssyyn pitää täällä ajaessa hidastaa ja melkein hiipimällä ne ylitttää...kuten ihan kaikki kanttaritkin....ja kuopat.....ja käpyjä suurempia esineitä väistellä...kun mersussa on 5 henkilöä kyydissä pitää väistellä jopa koholla olevia kaivojen kansia.....tai niiden ympärillä olevia kuoppia, jollei niitä väistele niin joutuu osia vaihtelemaan....jos ei viitti kuunnella narinoita ja klopinoita alustasta.
Oletan että ainakin tiileri asiasta enempi tietää....koska minäkin haluan tietää
Mitä ilmeisemmin joudut sinäkin teettämään sen 4 pyöräsuuntauksen ettei renkaat kulu miltään kantilta toista kanttia nopiammin, näin ainakin minua on ohjeistettu.....me4ijän mersussa on vaan 35mm:n madallus, seurauksena on: etupuskin rikki, öljypohjan muovia 2 erikertaan korjailtu, alapalloja saa vaihella kerran vuoteen ja liki jokaiseen hidaste töyssyyn pitää täällä ajaessa hidastaa ja melkein hiipimällä ne ylitttää...kuten ihan kaikki kanttaritkin....ja kuopat.....ja käpyjä suurempia esineitä väistellä...kun mersussa on 5 henkilöä kyydissä pitää väistellä jopa koholla olevia kaivojen kansia.....tai niiden ympärillä olevia kuoppia, jollei niitä väistele niin joutuu osia vaihtelemaan....jos ei viitti kuunnella narinoita ja klopinoita alustasta.
Oletan että ainakin tiileri asiasta enempi tietää....koska minäkin haluan tietää
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
huomenna menee tuttavalle vaihettavaksi tottapa se siellä kuulee. itse en tykkää kivireestä yhtään- minun mielestä vanteet parantaa ulkonäköä ei tuommonen perkuleen käärmeenpaska. ja toiseksi tykkään että autoon noustaan tai istuudutaan ei laskeuduta. kattoa ne kulumatki sitte ku pajalta saapi poijes.