Sivu 2/5

Lähetetty: 03.11.2017 21:54
Kirjoittaja tähtikuljettaja
markoala kirjoitti:Navi näyttää n. 15 km liikaa itään. :roll: Anttenniko lie rikki.
Todennäköisesti hiljattain mennyt rikki, ei ole vielä tuon enempää "gyroilla" ryöminyt. Kumma ettei noista ole tehty takaisinkutsua.

Lähetetty: 06.11.2017 20:42
Kirjoittaja markoala
Seuraavana päivänä navi taas toimi, eikä ole uudelleen kiukutellut.

Lähetetty: 06.11.2017 20:54
Kirjoittaja Sakari
Tyhjä

Lähetetty: 17.11.2017 21:25
Kirjoittaja markoala
Häiriö ei ole toistunut. Nopeusrajoitus avustin on ollut mykkä jonkin aikaa. Veho lopulta paikansi vian toivottavasti kameraan joka vaihdetaan kunhan saadaan maahan. Päivittivät samalla käynnillä yhdeksän ohjainlaitetta. Jälikiasennus webasto kun sai pitkällä lämmityksellä moottorihäiriövalon syttymään, tähän pitäisi auttaa jokin päivityksistä.

Lähetetty: 28.11.2017 20:36
Kirjoittaja markoala
Kamera vaihdettu, nopeusrajoitusavustin heräsi henkiin. Samoin alkoi toimimaan autoon jälkikäteen koodattu kaukovalo avustin. Koodauksen hinta on 320€ ja edellyttää online koodausta. Varuste tulee siten näkyviin myös "kantakorttiin".

Lähetetty: 28.11.2017 21:32
Kirjoittaja tähtikuljettaja
Onko tuo kaukovaloavustin niille "perus-LEDeille", niille joille ei aluksi kaukovaloavustinta saanut ollenkaan? Vaiko P35/642+628 dynaamiset LEDit IHC+:lla?

Siinä vaan tavallaan huijattiin ostajia kun LEDeillä ei kaukovaloavustinta tullutkaan vaikka edellisellä korimallilla siihen oli opetettu.

Lähetetty: 28.11.2017 21:42
Kirjoittaja Sakari
Tyhjä

Lähetetty: 28.11.2017 23:45
Kirjoittaja Roisto
Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? :lol:

t.
Risto

Lähetetty: 29.11.2017 0:08
Kirjoittaja Easy Rider
Roisto kirjoitti:
Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? :lol:

t.
Risto
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.

Lähetetty: 30.11.2017 14:18
Kirjoittaja markoala
Ei ole syttynyt moottorin häiriövalon enää auton jonkin päivityksen jälkeen. Tosiaan yhdeksän ohjainlaitetta sai uuden softan viimeksi.
Perusledit on eli high performance.

Lähetetty: 01.12.2017 21:57
Kirjoittaja Meissenkeri
Easy Rider kirjoitti:
Roisto kirjoitti:
Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? :lol:

t.
Risto
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.
Perustuiko tämä johonkin tieteelliseen tutkimukseen vai mihin?

Nimim: Lohkolämmitin aina työpaikan pistorasiassa kiinni eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Lähetetty: 01.12.2017 22:06
Kirjoittaja Roisto
Easy Rider kirjoitti:Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.
Ei jaksa kesken päivin lähteä lyömään roikkaa tolppaan varsinkaan, jos ei oo ihan varma, millon oisi lähtö käsillä. :nocando:

Kumpi on pahempaa: jatkuva sähkö vai se "räpsyttely"?

t.
Risto

Lähetetty: 02.12.2017 11:22
Kirjoittaja Meissenkeri
Jatkuva sähkö on paras vaihtoehto, jos auto pitää olla ajovalmiudessa. Itsellänikin on pistorasiassa ajastin ja sitten ns. päivystäjäasetus joka antaa jatkuvaa sähköä. Jatkuvalla sähköllä jää jatkuvat lämpölaajeneman muutokset pois.

Lohkolämmitin tai letkulämmitin ei lämmitä jäähdytysnestettä tai itseään lähellekään sitä lämpötilaa, mihin moottori lämpenee normaalisti ajona aikana, niin ei siitä jatkuvasta lämmittämisestä voi oikeasti olla mitään haittaa.

Jos lämmitin ei kestä, niin kyseessä on asennusvirhe tai autoon sopimaton lämmitin.

Lähetetty: 26.12.2017 20:42
Kirjoittaja markoala
Mäntsälä-Kouvola-Mäntsälä 4.6L /100km. Lähtö esilämmitettynä, nastarenkailla. :D

Lähetetty: 26.12.2017 23:15
Kirjoittaja Sakari
Tyhjä

Lähetetty: 18.2.2018 20:37
Kirjoittaja markoala
Ei tietoa.
Ominaisuuksia: Vasen himmentyvä peili sulattaa jään noin tupla ajassa vrt oikeaan. Vehon mukaan osan vaihto ei auta.
Jarrut suolakurasta märkänä ei pidä heti. Sekunti on pitkä aika 120kmh vauhdissa. Veholla ei korjausta tähän.
Rengasmelu kovempaa kuin w203 samanlaisilla bridgestone nastarenkailla, hiljainen moottori korostaa toki tätä mutta noin korvakuulolta..
Suosittelen hiljaisempaa nastarengasta jääpidon kustannuksella.

Lähetetty: 18.2.2018 22:41
Kirjoittaja Sakari
Tyhjä

Lähetetty: 18.2.2018 22:49
Kirjoittaja markoala
Himmentyvä sulaa hitaammin selvennykseksi. Juuri tuo paksumpi lasi on kuulemma syy hitauteen.

Lähetetty: 18.2.2018 23:54
Kirjoittaja Sakari
Tyhjä

Lähetetty: 19.2.2018 9:09
Kirjoittaja jkvi
Varsinkin VAG-konsernin vehkeissä on tuota jarrujen häipymistä suolaloskassa ilmennyt. Ja omissakin tuon aina joskus erottaa, muissakin merkeissä.

Lähetetty: 27.2.2018 9:15
Kirjoittaja markoala
-22c. Jälkiasennus webastolla n. 40min ja ilman ongelmia liikkeelle. Kaikki toimi moitteettomasti taas.

Varasin huollon kun on 28vrk huoltoon, tällä hetkellä ei vikoja niin tosiaan pelkkä huolto. Auto ehdotti heti huoltoon soittamista kun 30vrk raja alittui. Ja nyt tulee jännin juttu. Kun huolto varattiin, auto lakkasi ilmoittamasta siitä :roll:

Lähetetty: 27.2.2018 11:36
Kirjoittaja Mika.T
Isoveli valvoo ja kuuntelee. :shock:

Lähetetty: 26.4.2018 11:38
Kirjoittaja markoala
Jos autosi on W213 eikä se ole avantgarde repeilevien penkkien pelossa tai jos raha ei riittänyt exlusiveen autossa ei mahdollisesti ole ovien etureunoissa ovivälien likaantumista estävää tiivistettä.

Tähän saa halvalla osat jolla puute on korjattu: A2137205902, A2137300102, A2137300202, A2137206002. Yhteensä n. 80euroa Veholta.

Ovista reijistä tulpat pois ja ujutteelee listan hollille, nastat kiinni ja lista on asennettu. Itse asensin viime syksynä jo heti Vehon pihalla kun listat ostin. :wink:

Lähetetty: 27.4.2018 14:57
Kirjoittaja pekkovee
markoala kirjoitti:Jos autosi on W213 eikä se ole avantgarde repeilevien penkkien pelossa tai jos raha ei riittänyt exlusiveen autossa ei mahdollisesti ole ovien etureunoissa ovivälien likaantumista estävää tiivistettä.

Tähän saa halvalla osat jolla puute on korjattu: A2137205902, A2137300102, A2137300202, A2137206002. Yhteensä n. 80euroa Veholta.

Ovista reijistä tulpat pois ja ujutteelee listan hollille, nastat kiinni ja lista on asennettu. Itse asensin viime syksynä jo heti Vehon pihalla kun listat ostin. :wink:

Avantgardessa siis vakiona ??

Omassa All Terrainissa ihmetellytkin kun ovien välit pysyy huomattavasti puhtaampina kuin edelliskorisessa.

Lähetetty: 27.4.2018 15:54
Kirjoittaja markoala
Listat ovat vakiona avantgardessa ja exlusivessa.

Lähetetty: 19.5.2018 12:10
Kirjoittaja markoala
43tkm. Äänestä päätellen alapallo väljä.

Lähetetty: 23.5.2018 14:42
Kirjoittaja markoala
Eivät löytäneet välyksiä. Sitten löytyy kun vika pahenee, toistaiseksi reunakiveltä alas ajo saa äänen aikaan.
Puhaltimen moottori vaihtui 2-3 nopeuksilla kuuluneen korkeataajuisen ylimääräisen äänen vuoksi. Näitä vikoja on ollut.

Lähetetty: 23.5.2018 17:58
Kirjoittaja Ruuvimeisseli
Tyhjä

Lähetetty: 27.5.2018 20:18
Kirjoittaja markoala
Mitä tekee huoltovalikon vaihda jarrupalat? Ohjaako kenties seisontajarrun auki?

Lähetetty: 27.5.2018 21:36
Kirjoittaja Ruuvimeisseli
Kyllä.