Tempomatin jälkiasennus

Vastaa Viestiin
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Tempomatin jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Kollega vaihtoi tähdelliseen, -93 200D, kyseli tuossa mitenköhän moinen lisävaruste onnistuis asentaa. Aiheesta kymmenen vuotta vanhoja juttuja löytyi, mikä tämän päivän tarjonta näissä on? Orkkis ilme ei ilmeisesti kriteeri, lie siis yleismallinen vaijeritoiminen ok ratkaisu.

Kenelläkään näkemystä ja kokemusta millä asiaa kannattais viedä eteenpäin? KL:n sivuilta tempomatic toki löytyy mutta ei mitä paketissa tulee mukana, onko pelkkä boksi/moottori. Olikos näissä miten valmiina anturi mittariston päässä, onko ollut jostain eteenpäin vakiona?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Anturi löytyy mittaristosta jos on orkkis ulkolämpömittari (tai vakkari, tietysti).
oulaistenliikenne.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

dealer kirjoitti:Anturi löytyy mittaristosta jos on orkkis ulkolämpömittari (tai vakkari, tietysti).
Tulleko myös 5-v automaatin yhteydessä tai jotain? Minun exässä ei ollut kumpiakaan ja siinä oli tuo anturi.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hyvin mahdollista että tulee, Risto ! Minulla ei ole tietoa tuosta.
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Vin listaus ei kertonut, mut täytynee kysäistä. 5-lovinen loota kuitenkin.

Mitenhän tällanen, mitään kokemusta?
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

sv22 kirjoitti:Vin listaus ei kertonut, mut täytynee kysäistä. 5-lovinen loota kuitenkin.

Mitenhän tällanen, mitään kokemusta?
Mulla on tuo Waecon vakkari. Kyllähän se asiansa ajaa, mutta on hiukan hidasälyinen. Eli kun esim. 80km nopeudessa kytkee vakkarin päälle, niin nopeus ensin putoaa ja pitää painaa Set-namikkaa, että saa nopeuden nostettua haluamalleen tasolle. Hitaus johtunee alipaine-toimisuudesta.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Oliko asennus miten hankalla? Tuo asennuopas kun on mitä on niin ei saanu hahmotettua. Jos ei tuon suurempaa ongelmaa ole niin saattais passata. Taida 200Deellä muutenkaan liian kiire olla.
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

sv22 kirjoitti:Oliko asennus miten hankalla? Tuo asennuopas kun on mitä on niin ei saanu hahmotettua. Jos ei tuon suurempaa ongelmaa ole niin saattais passata. Taida 200Deellä muutenkaan liian kiire olla.
Kysyppä nimimerkiltä 745. Hän tuon vakkarin asensi, kun auto oli vielä hänen omistuksessaan.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”