Onko kaukosäätimeni alkuperäinen, rikki se on ainakin

Vastaa Viestiin
map
Viestit: 14
Liittynyt: 04.1.2007 9:11
Paikkakunta: 09

Onko kaukosäätimeni alkuperäinen, rikki se on ainakin

Viesti Kirjoittaja map »

Mahtaako tuo kuvan keskuslukon kaukosäädin olla alkuperäinen (250 diesel mersu, -88, tuotu saksasta)

Kun nappeja painelee autosta ei kuulu mittään. Patteri vaihettu.
Ja onkohan tuossa hälytintä. saati jotain käynnistyksenestoa (voinko sabotoida koko auton käynnistyskelvottomaksi jos pengon sähköjä).

Säätimesä lukee SPAL. Kun painaa nappia niin säätimessä syttyy punainen valo mutta autosta ei kuulu pihaustakaan. Ovet menee lukkoon oven napin alas painamalla ja aukeaa avaimella.

Ja mistähän se ohjainboxi tms löytyy autosta...


kiitos jos joku tietää

Kuva
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Ei ole orkkis...
Mulla oli joskus kymmenisen vuotta sitten tuollainen (SPAL AS80) ja itse asensin sen takapenkin alle, keskuslukituksen pumpun viereen, mihin tuo kytketäänkin. Onkos sulla tuon merkki-lediä asennettu näköisälle? Sitä tarvii esim. kaukosäätimien parittamisessa boxin kanssa.
Sattumoisin löytyy asennus- ja käyttöohjeetkin ko. malliin koneelta mitkä voin paiskata sulle sähköpostiin?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
LauriK
Viestit: 20
Liittynyt: 28.11.2010 11:31
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja LauriK »

sonikki kirjoitti:Ei ole orkkis...
Mulla oli joskus kymmenisen vuotta sitten tuollainen (SPAL AS80) ja itse asensin sen takapenkin alle, keskuslukituksen pumpun viereen, mihin tuo kytketäänkin. Onkos sulla tuon merkki-lediä asennettu näköisälle? Sitä tarvii esim. kaukosäätimien parittamisessa boxin kanssa.
Sattumoisin löytyy asennus- ja käyttöohjeetkin ko. malliin koneelta mitkä voin paiskata sulle sähköpostiin?


Vähän on vanha aihe.. Muakin kiinnostais saada noi käyttöohjeet :DD
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”