Elkkäs vaihdoin lankkuhaagerttiin projektoriumpiot joissa erilliset umpiot pitkille ja lyhkäsille, ja nythän ne lyhkäset sammuu aina kun pitkät vaihtaa alkup h4 tapaan.
Mites ne nyt pitäs ja mistä kytkee sillleen että lyhkäset jäis (nyky trendin mukaisesti )palamaan pitkien kans yhtäaikaa?
Nyt jos laittaa xenon zydeemit lyhkäsiin ni turhaan sammuilevat pitkien ajaksi....
orikinel valot vaihtui projektorihärpättimiin
Valokatkaisijan takaa löytyy tietysti johto joka syöttää virtaa valonvaihtokatkaisijalle, siitä voi ottaa lähivaloille virran niin ne palavat aina valojen ollessa päällä.
Johto on muistaakseni keltainen tai kelta-valkoinen, mittaamallahan se selviää.
Kytkentä sitten kunnolla ettei tule tilanteita valojen sammuessa yllättäen...
Johto on muistaakseni keltainen tai kelta-valkoinen, mittaamallahan se selviää.
Kytkentä sitten kunnolla ettei tule tilanteita valojen sammuessa yllättäen...
kiitos tiedosta.dealer kirjoitti:Valokatkaisijan takaa löytyy tietysti johto joka syöttää virtaa valonvaihtokatkaisijalle, siitä voi ottaa lähivaloille virran niin ne palavat aina valojen ollessa päällä.
Johto on muistaakseni keltainen tai kelta-valkoinen, mittaamallahan se selviää.
Kytkentä sitten kunnolla ettei tule tilanteita valojen sammuessa yllättäen...
Mersussa pääsee siis "noin helpolla", viiksen päästä valot kytkettävissä japseissa moinen piuha täytyy ottaa takasumarin kytkimeltä, sinne tulee jatkuva virta valojen ollessa päällä.
No, ei se varmaan oo kumpakaan sen vaikeampi/helpompi tapa.
No, ei se varmaan oo kumpakaan sen vaikeampi/helpompi tapa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
No nyt on lyhkäset kytketty palamaan myös pitkien ollessa päällä.
Eli juurikin sieltä valokatkasian takaa keltavalkeasta herätevirta releelle ja uudet piuhat valoille releen kautta, eli niinkuin lisävalokytkentä.
Ainut homma minkä vois vielä tehdä että laittelis molemmille oman releen....
Nyt ne on yhdellä.
Nythän auton oma valojohdotus säilyi ehjänä, ja on mahdollista käyttää milloin vain alkuperäistä systeemiä;)
Eli juurikin sieltä valokatkasian takaa keltavalkeasta herätevirta releelle ja uudet piuhat valoille releen kautta, eli niinkuin lisävalokytkentä.
Ainut homma minkä vois vielä tehdä että laittelis molemmille oman releen....
Nyt ne on yhdellä.
Nythän auton oma valojohdotus säilyi ehjänä, ja on mahdollista käyttää milloin vain alkuperäistä systeemiä;)