orikinel valot vaihtui projektorihärpättimiin

Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

orikinel valot vaihtui projektorihärpättimiin

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Elkkäs vaihdoin lankkuhaagerttiin projektoriumpiot joissa erilliset umpiot pitkille ja lyhkäsille, ja nythän ne lyhkäset sammuu aina kun pitkät vaihtaa alkup h4 tapaan.
Mites ne nyt pitäs ja mistä kytkee sillleen että lyhkäset jäis (nyky trendin mukaisesti )palamaan pitkien kans yhtäaikaa?

Nyt jos laittaa xenon zydeemit lyhkäsiin ni turhaan sammuilevat pitkien ajaksi....
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

laita bi- xenonit.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Valokatkaisijan takaa löytyy tietysti johto joka syöttää virtaa valonvaihtokatkaisijalle, siitä voi ottaa lähivaloille virran niin ne palavat aina valojen ollessa päällä.
Johto on muistaakseni keltainen tai kelta-valkoinen, mittaamallahan se selviää.
Kytkentä sitten kunnolla ettei tule tilanteita valojen sammuessa yllättäen...
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

janttu kirjoitti:laita bi- xenonit.
Ai molempiin xenonit...
No mutta ei se ongelma tuolla ainakaan korjaantuisi. Vuoronperään sammuisivat ja syttyisivät..... Ja eikö oikea bi-xenon projektori aukaise valoaukkoa sen mukaan onko pitkät vai lyhkäset:) eli poltin palaa jatkuvasti.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

dealer kirjoitti:Valokatkaisijan takaa löytyy tietysti johto joka syöttää virtaa valonvaihtokatkaisijalle, siitä voi ottaa lähivaloille virran niin ne palavat aina valojen ollessa päällä.
Johto on muistaakseni keltainen tai kelta-valkoinen, mittaamallahan se selviää.
Kytkentä sitten kunnolla ettei tule tilanteita valojen sammuessa yllättäen...
kiitos tiedosta.
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Mersussa pääsee siis "noin helpolla", viiksen päästä valot kytkettävissä japseissa moinen piuha täytyy ottaa takasumarin kytkimeltä, sinne tulee jatkuva virta valojen ollessa päällä. :wink:
No, ei se varmaan oo kumpakaan sen vaikeampi/helpompi tapa. :)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

No nyt on lyhkäset kytketty palamaan myös pitkien ollessa päällä.
Eli juurikin sieltä valokatkasian takaa keltavalkeasta herätevirta releelle ja uudet piuhat valoille releen kautta, eli niinkuin lisävalokytkentä.
Ainut homma minkä vois vielä tehdä että laittelis molemmille oman releen....
Nyt ne on yhdellä.
Nythän auton oma valojohdotus säilyi ehjänä, ja on mahdollista käyttää milloin vain alkuperäistä systeemiä;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”