
Toimiiko tuo anturi kytkimenä (tietyllä lämpötilalla anturi muuttuu johtavaksi?), josta saisin esimerkiksi releelle ohjausjännitteen? Kokeilisin miten se toimii mutta ahtoputket ja välijäähdytin oli mallia roskiin. Joten ei kehtaa hirveästi turhaan käyttää ilman ahtoputkia.

Entinen omistaja antoi mukaan tuollaisen anturin, jonka laitoin sitten kiinni tuonne. Vedin johdot suoraan mittariston taakse. En saanut mittaria toimimaan ainakaan kytkemällä suoraan anturin kaksi johtoa mittarin kahteen johtoon, mutta voisiko tämä olla niin että mittarilta yksi menee maihin ja toinen olisi signaali johto? ja anturille syötetään 12volttia toiseen johtoon ja toinen menisi mittariston signaali johtoon? vai?

Mikähän tämä liitin on? Auto on ollut ennen automaatti. Mietin kanssa että voisko tämä olla vakionopeuden säätimen joku liitin? Vakkarin boksi on ratin luona mutta muuta ei taidakkaan olla.

Sitten kuvassa olevat kaksi putkea? Onko nämä menneet joskus imusarjaan?

Mihinköhän tästä vihreästä (alipaine?) liittimestä on lähtenyt letkut?