Virtalukko

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Virtalukko

Viesti Kirjoittaja topias »

Oman autoni virtalukko alkaa taas vähän temppuilla. Auto on vuosimallia 1986 ja siihen olen kerran aikaisemmin itse vaihtanut uuden virtalukon ajopäiväkirjan mukaan vuonna 2001 ja mittarin näyttäessä silloin 178 000 km. Olen ostanut auton uutena ja kaikki mittariin tulleet kilometrit olen itse ajanut. Oliko se nyt niin, että ainakaan perinteisellä öljyllä sitä virtaukkoa ei pidä lähteä voitelemaan? Miten on sitten se pieni suihke CRC:tä sinne lukkopesään? Kun minulla on edelleenkin 2 samanlaista avainta tähän autoon, niin ainakin tuntuu siltä, että sillä toisella ja ilmeisesti vähemmän käytetyllä avaimella asia hoituu vielä normaalisti. Tällä hetkellä mittarissa on noin 280 000 km. :roll:
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Olisiko nyt niin että lukkoa ei ole syyttäminen vaan pikemminkin kulunutta avainta? Näyttääkö avain siltä että siitä on terävät särmät kuluneet pois?

Jos on vielä alkuperäinen yksiavain järjestelmä käytössä niin merkkiliikkeestä saa viiteenkymppiin uuden avaimen.
topias
mainosmestari
Viestit: 2000
Liittynyt: 19.7.2012 11:15

Viesti Kirjoittaja topias »

Sen verran ovat molemmat avaimet jo kyllä kuluneet, että ei ole enää teräviä särmiä niissä. Pitänee teetättää uusi avain. Kiitos tiedosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”