Heitetäänpäs tähän threadiin nii ei tarvi suotta uutta aloittaa..
Eli tuli hankittua tässä tovin aikaa sitten tuohon 300 DT lankkuun AMG monoblockit koolla 17x7,5 ET42 ja 225x45 gummeilla. Nyt kun etupäähän tuli vakioiskareiden tilalle Bilstein B8 sprint-tolpat ja eibachin laskusatsi alle ja samalla muutakin alustapuolen kuluvaa osaa uusiksi, nii eiköhän vain ilmaantunu pientä skrapaamista tuohon lauhduttimen flektin koppaan vänkärinpuolella eikä paljoa uskaltanu sitte montuista ajella ja reippaammin kun käänsi vasempaan nii silloinkin alkoi kuulua ikävää raapimista - Pyörien säädöthän oli tietenkin persieellään ja samalla kun käytin kiesiä nelipyöräsuuntauksessa niin ajattelin tuon onkelman poistuvan, mutta eiköhän pyörät edelleen hieraise ujosti syvemmissä kehä I:en montuissa kaareen, mut tällä kertaa ovenpuolen kylkimuoviin siinä kohtaa missä se kiertää kaaren taakse..
Selailin sitten foorumia ja toistakin ja sieltähän löytyi infoa lokasuojien alle kaarien molemmin puolin asennettavista AMG spacereista eli tuommoisista 15mm korkeista polyuretaaniplootuista, joiden pitäisi tuoda loksun kaarta toivotulla tavalla ulospäin..
Kysymys kuuluukin et onko kenellä foorumilaisella kokemusta tällaisista korokepaloista ja lieneekö ratkaisu toimiva? Jotain kuviakin tuolla näkyi ulkomaanelävien sivustoilla ja äkkiseltään vaikuttais aika näppärältä tavalta saada hieman lisätilaa ja välttyä tuolta ei-toivotulta pyörien hinkaamiselta tuohon muovilistaan - Minähän menin tietty soittelemaan jo muutamaan muovialan verstaaseen ja kyselin että löytyykös teitillä tuommosta 90 ShA polyuretaanitankoa ja voiskos semmoisesta pätkäistä mulle muutaman palikan ja mitä maksais.. Muissa paikoissa kuulostettiin varsin nuivilta, mutta vantaan Kumiavussa vastasi leppoisan tuntoinen äijä, joka löysi hoteistaan sopivaa tankoa ja sanoi et tottahan hän voi mittoa mulle sopivat palat haluttua tavaraa. Hintaa kun kysyin, niin kehtasi vaatia jotain tostakymppiä ja minähän olin varsin tyytyväisnä tuohon