Kaksoismassavauhtipyörien sopivuus 250D <-> 300D ?

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Kaksoismassavauhtipyörien sopivuus 250D <-> 300D ?

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tarkastelin aihetta kahdella rekisterinumerolla, toinen auto 250TD ja toinen 300D, molemmat -92.

- Molemmissa on sama kytkinpaketti, siis sekä levy että paineasetelma
- Kaksoismassavauhtipyörä on eri osa, tässä tietoja

250D
Hinta 725.49 €
Alustanumerosta: F 122359
Moottorimalli: Moottoreihin, joissa kaksoismassa vauhtipyörä
Ajoneuvoille käsivaihteistolla
Ilman ruuvisarjaa, kitkalevyllä
Suurin päästökulma [Grad]: 11
Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 5
Suurin heitto [mm]: 1,6
Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
Ohjauslaakerilla
300D
Hinta 397.27 €
Alustanumerosta: B 065854
Moottorimalli: Moottoreihin, joissa kaksoismassa vauhtipyörä
Ajoneuvoille käsivaihteistolla
Ilman ruuvisarjaa, kitkalevyllä
Suurin päästökulma [Grad]: 11
Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 5
Suurin heitto [mm]: 1,6
Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
Ilman ohjauslaakeria
Ohjauslaakeri = silmälaakeri, jolla ei tässä merkitystä.

Kai nuo sopivat "ristiin" ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”