Oman -86 250 TD:n perän ulinan voimistuessa on mieleen hiipinyt ajatus voimansiirtoremontin uhkaavasta lähestymisestä. Vaihdelootakin tahtoo vähän karista kun pienemmälle vaihtaa, varsinkin kakkoselle.
Mitenkähän touring mallien perät ja vaihteistot sopii keskenään yhteen ? Onko eri moottoreille eri perät ja vaihtestot (200D,250D,300D+bensamallit). Jos ostan vaikka bensafarmarin varaosa-autoksi, niin käyköhän siitä voimansiirto suoraan tuohon mun dieseliin. Tai käykö automaatin perä manuaalivaihteistoiseen jne...
Välitykset tietysti muuttuu, netistä varmaan löytys taulukoita eri mallien välityssuhteista, mutta on tuo kielitaito (tai sen puute) rajoittaa googletusta.
W124 T perät ja vaihteistot
Tervetuloa foorumille
Perävälitykset löytyy tuolta:
http://personal.inet.fi/koti/mb.diesel/ ... ntials.pdf
Ja taulukon tulkkauksessa auttanee tuo:
http://www.ajovalo.net/MB-sarjat1.htm
Muihin kysymyksiin en sitten osaakaan vastata kuin melko varmalla arvauksella, eli vastatkoon asian paremmin tuntevat niihin.
Perävälitykset löytyy tuolta:
http://personal.inet.fi/koti/mb.diesel/ ... ntials.pdf
Ja taulukon tulkkauksessa auttanee tuo:
http://www.ajovalo.net/MB-sarjat1.htm
Muihin kysymyksiin en sitten osaakaan vastata kuin melko varmalla arvauksella, eli vastatkoon asian paremmin tuntevat niihin.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 30.4.2006 17:02