MB 300-24 CE 1992

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
marko69
Viestit: 53
Liittynyt: 21.12.2007 19:57
Paikkakunta: Los Nastolas

MB 300-24 CE 1992

Viesti Kirjoittaja marko69 »

Onko hankala korjata moisia vikoja yllämainitusta autosta:

Viat:
- perän laakeri pitää ääntä
- pakki luistaa


Marko
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

pitääkö perä kovaakin ääntä :?:
eikö pakki meinaa viiä oikein mihinkään :?: vai miettiikö se ennen kuin lähtee liikkeelle :?:
Avatar
marko69
Viestit: 53
Liittynyt: 21.12.2007 19:57
Paikkakunta: Los Nastolas

ce

Viesti Kirjoittaja marko69 »

olen katsellut myynnissä olevaa sellaista versiota jossa kyseiset viat, joten en tiedä enempää...
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

No perästä nyt voi olla nesteet vähissäkin, mutta yleensä nuo hiljenee vaihtamalla perän. Jos ASD/ABS perä, niin maksaa vähän enemmän. Käytettynä noita periä tuntuu olevan aika paljon tarjolla.

Kyseessä ilmeisesti automaattivehje, jos pakki luistaa. Tuohon en osaa ihan äkkiä sanoa mitään, olisko kitkalevyt palaneet liian ohuiksi? Saattaa mennä kun vaihtaa levyt, mutta voihan sieltä jotain olla enemmänkin rikki. Eikö ne yleensä ole kuitenkin ne levyt, joiden kuluminen aiheuttaa luistamisen.

Millaiset metrit autossa oli?
Kein siknatuur
Avatar
marko69
Viestit: 53
Liittynyt: 21.12.2007 19:57
Paikkakunta: Los Nastolas

ce

Viesti Kirjoittaja marko69 »

vajaa 270 000km
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

24-venttiilisessä bensakoneessa taitaa olla se TOSI ISO perä joita ei löydy joka ladonnurkalta.
I drive an Opel. What's your excuse?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”