w124 / automaatti

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
jarza
Viestit: 10
Liittynyt: 24.10.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

w124 / automaatti

Viesti Kirjoittaja jarza »

Mulla on ongelmia automaatin kanssa. Öljynpinta laskee mutta mitään läikkää ei ole auton alla. Onko mitään mahdollisuutta, että laatikon öljy pääsisi moottoriin? 2) eikös öljyt tarkasteta kun kone on kuuma ja vaihde neutraalilla? 3) onko normaalia, että kylmänä laatikko vaihtaa ensimmäisen kerran kun kierroksia on jotain vähän alle 3000 ja kun kone lämpenee niin alkaa vaihtamaan pienemmillä ( inhimillisimmillä ) kierroksilla ?
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

0) Tervetuloa Foorumille! :D
1) Ei voi mennä moottoriin, paitsi rikkinäisen modulaattorin kalvon kautta. Automaatin öljynjäähdytin on jäähdyttimen sisällä, sinne voisi teoriassa huveta.
2) Kaikkien vaihteiden kautta N pesään ja tarkistetaan sitten , juu.
3) Taitaa olla tyyppivika...

EDIT: oikaistu asiaa
Viimeksi muokannut Rässi66, 24.10.2007 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pro HVM
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

1) Eikös ne voi mennä moottoriin kun modulaattorin kalvo on rikki, alipaine imee ne poissa.

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tätä piti munkin sanoa,että modulaattori rikki :roll:
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Juu, eli osa 607:
Kuva

Onkos se nyt modulaattori vai alipainerasia, nimeämiskäytännöissä eroa, jotku tarkoittaa modulaattorilla myös diisseleissä pumpun kyljessä olevaa mokkulaa. Virallisesti "Vacuum Box"

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
jarza
Viestit: 10
Liittynyt: 24.10.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

kiitoksia nopasta vastauksesta!!!

Viesti Kirjoittaja jarza »

joo, kiitoksia rässi66, malm ja touhottaja, kysyisin vielä millanen osa tämä modulaattori on? ja kuinka kova homma / hintava sen vaihto suurinpiirtein on. ( mulla on 300CE-24V -93 ja siinä on 5 lovinen laatikko )
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

se on laatikon kylessä kahdella kuusiokolo ruuvilla kiinni ja helppo vaihtaa
maksaa noin 60€ mainitte ostaessa mokkulan väri :idea:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Kiitoksia nerommille tarkennuksesta, ei tuu kaikki selvinpäin mieleen. :halm:
Pro HVM
Sami T
Viestit: 40
Liittynyt: 20.2.2006 8:06
Paikkakunta: hml

Viesti Kirjoittaja Sami T »

Mitä eroja erivärisillä on?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Sami T kirjoitti:Mitä eroja erivärisillä on?
luulisin että kalvon paksuus erillainen jousi kuorma ja pituus mitta ero :roll: itte kerran tilasin mokkulan niin tuli vihree ja kyselin että käykö punasen paikalle niin kertoivat että ei,ja lähettivät punasen tilalle :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”