Automaattivaihteiston jäähdytysputket

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
geoman
Viestit: 79
Liittynyt: 01.11.2005 12:43

Automaattivaihteiston jäähdytysputket

Viesti Kirjoittaja geoman »

Vm 1991 300D:ssä menee kaksi öljyputkea jäähdyttimeen. Jäähdyttäjän yläreunaan menevä putki (jäähdyttäjän oikeaan yläreunaan) on voimakkaasti ruosteessa siltä osin kuin se on jäähjdyttäjän alareunassa kiinne.

Onko aihetta vaihtaa putki - samalla voisi vaihtaa terässpiraalilla vahvistetut kumiletkut. Toinen lähtee jäähdyttäjän alareunasta ja toinen on liitetty edellä mainitttuun ruosteiseen putkeen.

Onko putken rikkoutuminen yleistä, sen sisällä on käsittääkseni automaattivaihteistoöly?
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Hurjan näköisiä ovat monesti, vaan itseltä ei ole koskaan puhjennut. :nocando:
Nyt kun sen täällä julistaa, niin eiköhän kohta poksaha :idiot: :lol:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
geoman
Viestit: 79
Liittynyt: 01.11.2005 12:43

Viesti Kirjoittaja geoman »

Kiitos rohkaisusta. Joo annan asian olla - on tässä rahalle muutakin käyttöä.
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

letkut

Viesti Kirjoittaja janttu »

Letkujen kunto kannattaa tarkistaa jos niistä nyt päällepäin mitään huomaa.
Ex lankussa petti toinen ja ei niin mukava kokemus, onneksi sattui pihatiellä.ei montaa euroa maksanut kun vanhoihin päihin teetin uudet letkut.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Olen minäkin noilla pelleilly, alkoi tihkumaan pikkuhiljaa ja tilasin uudet pätkät molemmille puolille.
Ei vielä rysähtänyt öljyt tontille , miettii siinä sitten kumpi edullisempaa jos jonnekin liikennevaloihin tai korpeen laukee?
Päätin sijoittaa muutaman kympin alkuperäisiin ja nyt olo huoleton sen suhteen. Tervasinkin vielä nootta suolakylpyjen vaikeampi purra metalliin.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kyl se miul sano poks ku vähä sitä tutkin pöydällä. 1992 ja mittaris vajaa 400tkm. korjasin varmasti ekaa kertaa elämässäni vian ENNEN kuin se hajosi. ei montaa kymppiä maksanu alkuperäiset.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Juu, eipä tuo ehjänä miullakaan irrottaa kestänyt.
Kerää pölyä siihen vuodon /mutkan kohtaan ensin ja sitten alkoi kostumaan jo silmin nähtävästi.
KL- ainakin myy jos veholla ei edullisemmat tai kuulu enää kuvioon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”