300D turbo 4-Matiic

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

300D turbo 4-Matiic

Viesti Kirjoittaja Köster »

Oliskos kenelläkään kokemusta noista mersun 90 luvun nelvetoisista?

Mitä hyvä tutkia jos ostamassa moista kulkinetta, jakolaatikko muutettu ilman hydrauliikkaa toimivaksi,mitähän tuo tarkoittaa? Hyvä vai paha ja vaihteiston vahvistus tehty joka lienee ainakin hyvä asia.

Kuluttaako nuo hyvinkin paljon enemmän kuin takapotkut??

Olisko kellään kokemusta tai varmaa tietoa?

Lankku olis mallia 90 ja näyttäsi asialliselta kuvissa, toivottavasti paikanpäälläkin.....450 000km joten kansiremppaa ainakin tiedossa pikkuhiljaa , mutta pienempi ongelma kuin ruoste jota ei kuulemma ole ja on huollettu sen suhteen hyvin.... Toiminee kuitenkin vähemmillä sähköongelmilla kuin vastaavan hintainen CDI jne. Edullisempi ylläpito??

Arvokkaita ainakin nuo vetarin kumit yli 300e sarja jne....
Etupyörän laakerit ym. Härpäkkeet hiukan hirvittää ,näemmä hintavia peruslaslankun ylläpitoon verrattuna huomasin...

Pitäiskö laittaa vaikka citikka niin sais halvemmalla vikoja ostettua ;).
Onhan ne etupyörän laakerit noistakin joskus männä kuulemma...

Ps. Koeajettiin volvo T5 AWD mallia 2005 ja johan parin kilsan koeajolla sytty tietoteksti mittariin ,jotta Jarrunestemäärä vähäinen pysäytä auto rauhallissesti.......tämmösiähän nämä nykyautot on tuumasi myyjä ja minä nootta juu antaa olla vaan😄! Oli tuolla jarrunestesäiliössä pinta ok. Ja jarrutkin tosin pelasi, vaan taas joku liitos tai anturi ehkäpä boxin kontaktihäiriö kiukutteli....eikä maksa paljo tai sitten maksaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”