W124 250D:n kytkimen vaihto isompaan

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Peltsi
Viestit: 9
Liittynyt: 01.10.2005 18:12
Paikkakunta: Ylöjärvi

W124 250D:n kytkimen vaihto isompaan

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Nyt kun kytkin menee vaihtoon niin ajattelin että sopiskohan sinne 300D:n kytkin. Vakiokytkinhän on sama kuin 200D:ssä. Konetta on ruuvattu niin että siellä on 300D:n tehot. Sopiiko heittämällä vai tuleeko ongelmia? Onko järkeä vaihtaa isompaan vai pysyä vakiossa? Vuosimalli on -89 kapeilla listoilla.
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Tuonne sopii 300d:n 228mm kytkin, jos vaihdat samalla kolmesatkun vauhtipyörän.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

itse asiassa multa vois piakkoin jäädä ylimääräinen 228mm paketti ylimääräseksi... vielä on koe ajomahdollisuus paa yyveetä jos kiinnostaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Peltsi
Viestit: 9
Liittynyt: 01.10.2005 18:12
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Jaa että vauhtipyöräkin pitäisi samalla vaihtaa. Empä taida sitten viitsiä. Jyrinän takia olen vaihtamassa tuota levyä, pito-ongelmia ei ole. Eikös tuo vakiokytkinkin jonkun verran kestä vääntöä?
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Peltsi kirjoitti:Jaa että vauhtipyöräkin pitäisi samalla vaihtaa. Empä taida sitten viitsiä. Jyrinän takia olen vaihtamassa tuota levyä, pito-ongelmia ei ole. Eikös tuo vakiokytkinkin jonkun verran kestä vääntöä?
Varmasti kestää ainakin sen mitä vakiopumpulla ja ilman turboa saa tuosta irti.
I drive an Opel. What's your excuse?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”