Oulun seudulla/lähimailla laatikon säätöä...??? 722.3 -92 TD

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Oulun seudulla/lähimailla laatikon säätöä...??? 722.3 -92 TD

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Eli autossa on rukattu vakiopumppu(mynädiesel)

Onko olemassa osaavaa säätäjää laatikolle.

yli 3vuotta jo vaihteet pamahdelleet päälle sopivassa kaupunkiajo nopeudessa.

Alkaa kyllästyttämään jo...
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Enhän mää näistä mittään tiiä mutta ainahan voi yrittää. Pistäs yv.
C250TDT -98
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Morjens! Onko sulla jotain kokemusta laatikon säädöistä? Kiinnostaa kyllä
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

oiskohan joku alipaineletku irronnut, oireet oli ainakin mulla just noi
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Jaa ei kai nyt sentään...
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

no ei laatikkoo tarvi lähtee säätään jos on vakio pumpusta kyse, kato nyt ne alipaineliitokset jos vaikka ois joku irrallaan
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Ylin viesti...?
mustang 66
Viestit: 311
Liittynyt: 05.11.2011 12:09
Paikkakunta: kerava(nivalasta)

Viesti Kirjoittaja mustang 66 »

mulla oli muuten kans tuossa 124 300 tdt:ssä semmonen aikonaan kans.
aikalailla potkas ne vaihteet päälle ku ois lekalla lyöty.ku en muista ihan tarkkaan mutta konehuoneesta ja olisko koneen etupäästä irronu just joku alipaine letku pehmeentää vaihteita aikalailla.jotaki remppaa tein ja käsi oli osunu siihen ja irronnut.piruko on aikaa niin ei oikeen muista eikä oo enää autoa että vois käydä kahtomassa.olikohan siinä joku t-haara tai y-haara jossaki lähellä nafta suodatinta?
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92

ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

Chall3nger kirjoitti:Ylin viesti...?
juu aattelin että rukattu tarkoittaa säädetty, eli vakiopumppu

kaasuvivustolla on myös modulaattori joka kertoo laatikolle alipainetietoa
sehän voi olla säädetty väärin jos on ollut irrallaan :roll:
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Ominaisuus oli jo autoa ostaessa, ymmärsin että ominaisuus oli tullut kun pumppu oli optimoitu...kai...
Avatar
Series
Viestit: 83
Liittynyt: 26.6.2012 11:05
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Series »

Itellä sama ominaisuus, tännää körmyn kans tutkailtii konehuonetta ja ainaki yks Y-haara oli irti alipainepumpusta, tökittii se sinne paikollee ja pariin ei-mee-minnekkää letkuun tulpat ni vaihot pehmeni huomattavasti, ainaki reippaammalla kaasulla.


Kysyin tuola rojektitopikissaki että tietääkö kukkaa auttaako se säätää ees sitä lootan modulaattoria jos on josahi alipainevuoto?
Chall3nger
Viestit: 23
Liittynyt: 25.2.2011 22:43

Viesti Kirjoittaja Chall3nger »

Oon kyllä tutkinu jo aikaisemmin useasti kaikki letkut ettei vuoda.Keulasta tulee yksi haara letku alipainepumpulta mikä ei mene mihinkään->tukittu kyllä.Pitää ottaa kuva siitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”