Sivu 3/37

Lähetetty: 23.12.2010 19:01
Kirjoittaja jovihava
Kärsiikös Matti Oululaisista lipsahduksista :lol:

Lähetetty: 23.12.2010 19:04
Kirjoittaja Meissenkeri
jovihava kirjoitti:Hirrviästi harrrmittaa notta tästäkin ketjusta onpi rapiat pari vuotta hukassa :supersad:
Hyvänä puolena voidaan kuitenkin mainita, että et ole harmistuksesi kanssa yksin. Meitä on n. 10 000 jotka jakavat kanssasi saman tunteen :(

Lähetetty: 23.12.2010 19:20
Kirjoittaja Matti H
jovihava kirjoitti:Kärsiikös Matti Oululaisista lipsahduksista :lol:
:nocando:

Paha sanua mittää..

Kerran piti työpaikan piikkiin hakia hiomapaperia tuolta.. On niin iso virma, että hyvä ettei eksyny sinne.. Piti jo kysyä neuvoa, että mistä löytyne hiomatarvikkeet ku ei ollu mittään muuta hyllyssä ku jottain eläinten tarvikkeita :shock:

No myyjähän johdatti käytäviä pitkin.. No santapaperit löyty, mutta piti vielä kysyä, että mistä löytyy kassa :oops:

Lähetetty: 23.12.2010 19:31
Kirjoittaja jusamb
Vantaalla Hong Kong on tulessa :shock:

Lähetetty: 23.12.2010 19:57
Kirjoittaja mese300
nyt tulee yksi pienen pieni tyhmä kymymys herra jovihavalle :lol: tuossa yhdessä kuvassa näytti olevan tuo ilmanputsari kotelo irti niin mitenhän se mahtaa olla kiinni kyseisessä autossa kun omaan matkailuautoon se pitäisi saada takas paikoilleen kun pakkasessa irtosi perhana :cry:

Lähetetty: 23.12.2010 20:05
Kirjoittaja Matti H
jusamb kirjoitti:Vantaalla Hong Kong on tulessa :shock:
Miten käy puuilon? Mennenekkö konkurssiin kun suurimman tavarantoimittajan yks toimipiste paloi :shock:

Lähetetty: 23.12.2010 20:58
Kirjoittaja InsaneMe
jaahs oonko mää ollu joskus nuinki laiha :roll: :lol: ku näköjään mustaki kuva tuola :D

ite topikkiin liittyen ei oo meseläiseen tyyliin mitään kirjotettavaa :oops:



T.Sankari

Lähetetty: 24.12.2010 0:16
Kirjoittaja jovihava
mese300 kirjoitti:tuossa yhdessä kuvassa näytti olevan tuo ilmanputsari kotelo irti niin mitenhän se mahtaa olla kiinni kyseisessä autossa
Olikohan kolmella vai neljällä semmoisella kumityynyllä jokka on pultattu liekkipellin läpi eli pultin päät on hanttarin jalakotilassa, kumityynyn tyyppikuva ohessa:
Kuva

Ainakin ihtellä piti repiä tulipellin verhoilu irti, alta löytyi noiden päätymutterit mustilla muovitulpilla suojattuna, mutterinkoko oli muistaakseni 13mm (siis kanta)

Tässä vielä kuva mustista:
Kuva

Jos tuo on omia aikojaan irronnut niin todennäköisesti nuo kumityynyt on menneet rikki, niinkuin ihtelläkin kävi sen jälkeen kun asensin putsarikotelon taakke äänenvaimennusmattoa, se ponnisti niin että noiden kumityynyjen vulganointi petti siitä metalliosasto jossa kiinnityspultti on :?

Jos haluat lisää vetoja omaan voikirnuusi, niin nakkaa koko kovetettu säkkipilli kartanolle ja laita tilalle riittävän kokoinen vapaavirtaussuodatin, imusrajassa on nimittäin tulolla halakasijaa niin että turpomiehiä harmittaa, mutta tuleva ilma kuristetaan sillä putsaajakotilolla, jota voisimme siten kutsua vaikka etanaksi.

Ohessa kuva etanasta:
Kuva

Toki syöttöjäkin kärsii sitten lisätä rompsakasti.

Ohessa kuva Rompsakasta:
Kuva

Lähetetty: 24.12.2010 9:51
Kirjoittaja mese300
kiitoksia paljon tuosta :pusuposkelle: täytyy kipaista ens viikolla motonetistä tai biltemasta hakemassa tuollaisia niin saa tuon putsarinkotelon kiinni,pitää aika ilkeätä räminää tällä hetkellä...toki siinä samalla voisi tehdä tuohonkin kotteroon samanlaisen äänieristyksenkin :D moottorin koppahan ja lattiahan tuossa on jo mätetty asuntoauto tehtaalla niin täyteen eristettä kuin vaan mahtuu mutta nuo tulipellit on jätetty kokonaan äänieristettä vaille :roll:

Lähetetty: 24.12.2010 13:17
Kirjoittaja jovihava
Ihan en sitten ole varma, joka muutenkin on naisen nimi, mutta jos en väärin muista niin niiden kumityynyjen toisen pään mutterit on näppärästi siellä putsaajakotelon sisällä eli tyynyiset vaihtaakseen pitääpi mahdollisesti halakaista se kotilo, ja soon vissiin liimattu. Ainakaan en itse ole sitä saanut puolivillaisista yrityksistä huolimatta purettua :nocando:

Pittääpä vilasta vielä tuosta omasta laitoksesta :idea:

Lähetetty: 24.12.2010 13:32
Kirjoittaja mese300
näin se on,omassa liikkuvassa yksiössä se on ainakin klipseillä ja liimalla kasassa

Lähetetty: 24.12.2010 13:54
Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö
jovihava kirjoitti:.. kumityynyjen toisen pään mutterit on näppärästi siellä putsaajakotelon sisällä eli tyynyiset vaihtaakseen pitääpi mahdollisesti halakaista se kotilo, ja soon vissiin liimattu. Ainakaan en itse ole sitä saanut puolivillaisista yrityksistä huolimatta purettua :nocando:

Pittääpä vilasta vielä tuosta omasta laitoksesta :idea:
Jos sielä on hitsatut mutterit, että kierttää kumityynyn irti.......oisko nuin heleppo....jos vähänkää ois tehesä ajateltu.......oisko se saksaninssi sittenkkään ollu nii viisas....että älynnä että mutteri pittää sinne koppaan hitsata ettei turhoo tarvii purkoo......sitäkös ne aattelloovat......

Lähetetty: 24.12.2010 14:46
Kirjoittaja pupetti
Muttereita hitsataan...jos tarvetta ilmenee..vaan eihä ne sen jälestä aukene..jollei oo tarvetta sellaseen.

Tuossa lueskelin tätä topiccia pikkisen lävitte, ni onpi pakko kysäst jotta kui isoamppeerisen akun jovi laitto :?: :?:
Oliko 100:nen ja maksoko se saman verran :?: :?: :?:
Mulla ainaki makso.

Kyllä pikkisen harmittaa ku joutu sarkovaagin pois myymään, eikä oo ollu aikoja varallisuudesta puhumattakaan tuollaseen "kaappiin", vaan mistä sen tietää mitä kevät tuo tullessaan.

Lähetetty: 25.12.2010 7:13
Kirjoittaja jovihava
Sammaa mietiskelin kun arvon Lokistiikkaylipiällikkö, että voisiko vastamutterit olla kiinteät, jos niin hitsattuja ne ei ole, mutta hitsertit kun muovipömpelöstä on kyse. Eipä sitä tuotakaan koittamatta tiijä :)

Sitta mese300 kun otat sen pömpelin irti, niin kahtoppa hupina tulo ja lähtöputken halkaisijan suhdetta :idea: Lähtölinja on viemäreistä ja ilmanvaihtokanavista tuttu n. 110 mm, mutta tulo linnunpöntöstä tuttu 35 mm :huh:

Akun valinta kävi seuraavalla tavalla: mittasin rullamitalla penkin alta että kuinka pitkä akku sinne on mahdollista sovittaa, tulokseksi tuli 38 cm, survomalla ehkä 40 :ope: Sitta kaupan hyllystä aloitin mittaukset suurimmasta päästä, 140 Ah ei mahu, 130 Ah ei mahu, 115 Ah mahtuisi pituuden puolesta mutta näyttää meleko korkialta, joten otetaanpa siitäkin mittaa :idea: Akkukotelon max korkeus on 43 cm, eli ei mahhu :(

100Ah oli lopulta valikoimasta isoin joka sinne mahtui, hintaa 80 Eur eli semmoinen matkaan 8)

Noissa isommissa akuissa hinta oli euron/Ah, mutta tässä jäi selvästi alle :deku2:

Lähetetty: 25.12.2010 10:18
Kirjoittaja mese300
täytyypä sitä sitten tutkailla kun saan tuon pömpelin irti tuolta :lol: aika pieneltä kuulostaa kyllä tuo akkutila tuossa sinun kaapissa :shock: oiskohan sitten noissa tehdas tekoisissa asuntoautoissa joku järkevä suunnitellut tarkoituksella tuonkin isommaksi,mulla on tuon kuskin jakkaran alla 130Ah akku ja tuntuis jytyä riittävän myöskin näillä kovemmilla pakkasillakin,ainakin tähän asti on aina lähtennyt tulille noin 0,5-1 tunnin roikassa pidon jälkeen
(Tuo kosla seisoo viikkokausia samoilla sijoilla kunnes aina välillä käyn sillä ajamassa sellaisen 3-4tunnin lenkin että saa kaikkiin akkuihin virtasta lisää)

Lähetetty: 25.12.2010 11:01
Kirjoittaja dealer
Kyllä 100AH akku riittää mennen tullen, OM617 kone ja autossa ei tehtaan jäljiltä mitään sähköllä toimivaa.
Vai oliko tuossa vuosimallissa jo automaatti-ilimastointi ?
Valot on varmasti vielä sähöttömät.

Toisaalta jos tossa on vielä vanhan mallin laturi eikä sitä uuempaa tekniikkaa ... vilikaseppa lukkeeko laturin kylessä "possi" :?

Puui *köh* siis joidenkin tarvikeliikkeiden akuisa saattaa olla komeien kuorien sisäsä ei-niin-kaksinen virtalähde. :(

Lähetetty: 25.12.2010 16:54
Kirjoittaja mese300
:lol: saattahan se olla että tuossa mun koslassa vaikuttaa myös vielä se että tuohan on tehty alunperinkin jo ns.bussialustalle 8) mutta kyllä varmaan riittää tosiaan tuo pienempikin akku kuhan siinä vaan löytyy tarpeeksi sitä kylmä käynnistys virtaa :lol:

Lähetetty: 25.12.2010 20:26
Kirjoittaja jovihava
Jaahas, se on Tiilerisetä taas vauhissa linkkeinensä :kivalla_paahan:



:| :) :D :lol: :rollin:


Että sähöttömät valot, nuot olisi aika hienot, ja varmsti paremmat kuin satalankun alkuperäiset :idea:

Lähetetty: 27.12.2010 20:16
Kirjoittaja jovihava
Joulu ohi, ja pakkasta ei edes kahtakymmentä, erittäin passeli keli lähtä ryömimään Kaapin alle :idea:

Joku aika sitten pakkivalot lakkasivat pelaamasta, epäilin että korjattu pakkivalokytkin olisi tullut tiensä päähän, mutta olin väärässä, se olikin johtonsa päässä :shock:
Kuva

Eli OM617 oli täristänyt ruuvin irti anterosta :klapi:

Hetkonen gaziljoonalaatikon tonkimista ja sopiva ruuvi muttereineen löytyi, siispä osanen paikalleen. Taas pelittää peräytysvalot 8)
Kuva

Tämän jälkeen siirryin siisteihin sisähommiin, vaihtelin cd-soittimen paikalle kiinasta tilaamani DVD-soittimen, jonka kytkin takatilassa olevaan taulutelkkariin. Yllättävän hyvä vempele viidenkympin laitteeksi, pyöritti jopa likaisinta ja naarmuisinta lattialla pyörinyttä lastenelokuvaa ihan häiriöttä, ja aivan tunnoton tärinälle :)

Edit, soitin on tämmönen:
Kuva

Ja tuossa näkyy näyttö:
Kuva

Lähetetty: 14.2.2011 8:30
Kirjoittaja jovihava
Eilen tuli harrasteltua :P

Lähettiin... Eikun aateltiin lähtä lumilautoja ulkoiluttamaan Köykkyriin, porukalla minä ja pojat. Kaappihan on tietysti luonnollinen kulkuvälinevalinta, sedani200D on vähän pienensutjakka lautakuljetuksiin :idea: Pakkasta oli ollut yöllä jotain 24 huitteita, mutta enään vain 14, ja lähdön spontaaniudesta johtuen Kaappi ehti olla roikassa alle puolisen tuntia, eipä silti etteikö tuo olisi aina lähtenyt jos vaan akusssa on potku piisannut. Mutta ei nyt :? Jokin oli syönyt akun ettei edes kunnolla yrittänyt. Joten päätettiin antaa olla tunteroisen roikassa lissää, inttegroitu akkulaturi ehtisi ruokkia lissää sähköä ja konekin lämmetä paremmin veivattavaksi. Vaimo tosin ehdotteli että entäs jos lähettäs 200D:llä, mutta kerroin ettemme mitenkään mahtuisi siihen lautoinemme kun ei ole kattotelineitä eikä suksiboksia :no:

Maltettiin odottee ihan kolme varttia ennenkuin yritettiin uudestaan, ja nythän se lähti kuin palmun alta :D Joten jengi kyytiin ja lietsuun :arrow: 200m päästä hyytyi meno, sain ohjattua pussibysäkille ettei jäänyt ihan haitoille. Totesin pojille että tämähän menee nyt hyvin :P

Toki olin tehnyt taas perinteisen kardinaalimunauksen ja päästänyt tankin aika vajaaksi, epäilin että se yhdistettynä kovaan pakkaseen ja siirtopumpun vajaatoimintaan (muistatteko tapaus Himoksen?) aiheutti ongelman. Joten eikun vaimon 200D alle ja kanisterilla lissää löpöä johon pistelin pullolisen tiisselin jäänestoa. Lisälörpät tankkiin ja tarttausta :arrow: Lupailee paljon ja tuntuu että jo lähtee, mutta sitten hyytyy akku :( 200D viereen ja kaapelit kiinni ja vähän aikaa akun latausta ja uutta yritystä kehiin. Taas lupaa ja lupaa, mutta ei lähde. Latausta ja yritystä, mutta ei, lakkaa jo lupailemastakin.

Millehän sitten alkaisi :?: Kaappi pitäisi saada pois tien varresta ja olisihan se käyntiinsaaminenkin kiva fiitseri :P Joten soitto naapurille että anteeksi häiriö näin sunnuntai-iltapäivänä, mutta voisitko tulla hinaamaan :?: Naapuri alkuhäkellyksen jälkeen lupaa tulla jelppimään 8) Siispä järjestän 200D:n Kaapin keulille ja touvin väliin :idea:

Naapuri tulee paikalle, kahdellaan mission plääni ja sovitaan että hän käy vetämässä semmoisen perin kilometrin lenkin niin ehdin yrittää josko lähtisi hinaamalla pärisemään. Puolessa matkassa otamme checkponintin ja sovitaan että jos ei lähde loppumatkalla tulille niin hinaillaan Kaappi meidän pihaan sovinnolla. Eipähän se lähde, joten hinaillaan pihaan ja työnnetään miesvoimissa nurkan taakse vakioparkkiinsa.

Lautailu tuli luvattua joten eikun sitten ahtamaan laudat 200D:hen ja kuin sardiinit purkissa lähdemme lautoinemme matkaan. Vaimo kyselee perään että eihän niiden pitänyt mahtua siihen, katson että kysymys ei kuitenkaan ansaitse edes vastausta :no: :oops:

Kun tullaan mäjestä pois olen tehnyt vakaan päätöksen että nyt vaihtuu takaiskuventtiilit pumppuun, pakkohan tuolla laitoksella on päästä huomenna pojan kouluun ja minun töihin. Pakkasta on ihanasti vain 19 astetta joten tempaisen karvahatun päähän ja toppahaalarit päälle ja eikun kaapin kimppuun.

Siirtopumppu lähtee kohtuudella irti, joudun toki ottamaan ruuvit alakautta eli lumessa makailua joutui harrastamaan, ylhäältäpäin ei pääsyt käsiksi. niin ja karkeasuodatin katkesi, onneksi oli uusi plakkarissa. Kirkkaan polttoainelinjankin jouduin katkomaan. Pumppu pöydälle ja päreiksi, meleko simppeli laitos kuten ppd sanoikin. Nykyisissäkään venttiileissä ei näyttänyt noin silmämääräisesti olevan vikkaa, mutta laitoin uudet kuitenkin tilalle. Pumppu nippuun ja takasi paikalleen, yllättävän helposti meni sijoilleen. Jouduin hieman patentoimaan kirkkaan linjan liitosta, en saanut sitä millään laitettua alkuperäisen letkukaran päälle, jouduin jatkamaan sitä mustalla letkulla. Olin kuitenkin tyytyväinen, sain kaikki malako hyvin paikoilleen.

Yrittelin taas käsipumpulla, huonosti nostaa. On niinkuin joisi pillillä pirtelöä, välillä tulee evästä, mutta välillä vain ilmaa. Sitten yrittämään käyntiin... Lupailee, mutta ei lähde. Kahtelin karkeasuodatinta, sinne pomppii löpöä, mutta myös ilmaa. Synkkä johtopäätelmä: Tankin päässä on jotain ongelmaa, riipii ilmoja.

Nyt meinaa iskeä epätoivo, käyn konttaamassa alla ja tutkimassa tankin kiinnityksiä sekä tenkille meneviä linjoja. Niitähän ei tietysti näe ellei tiputa tankkia pois, joten avain kauniisti käteen ja etureunasta pultit pois, ajatuksena että saisi tankin laskettua etupäästään ja pääsisi putkistoon käsiksi. Yllätää kyllä, sehän onnistui, ja vikakin löytyi :!: Tankilta lähtevät letkut olivat aivan haperot ja märät, sieltähän sitä ilmaa sitten tuli. Samalla selvisi että tankin kosteus ei johtunut reijästä tankissa vaan juurikin noista lyhyistä liitosletkuista polttoaineputkiin.

Vartin verran hektistä etsimistä ja löysin sopivaa letkua sekä neljä klemmaria, joten pääsin korjaamaan :D Vanhat haperot pois ja uutta tilalle :idea: Nyt oli jo hyvä draivi päällänsä, ehkä tästä vielä tulisi kalu 8)

Onnistuin soheltamaan letkut paikalleen ihan uskottavasti ja tunkkailin tankin takas asemiin ja riipaisin pultit kiinni. Sitten kokeilemaan käsipumpulla niin joha alko olla fiilistä pumpussa 8) Evästä nousi ja ei tullut enää ilmaa :D

Taas tarttamaan, ja nyt kuulostikin jo erilaiselle, toki se vielä tarttautti useamaan kerran että sai ilman pois systeemistä, mutta niinhän se jäi käyntiin :D Ja kävikin tasaisesti 8) Vähänkö tuli voittajafiilis :kuningasajatus:

Hommat loppuun, auto alas pukeilta, konekoppa ja kuskinpenkki paikalleen, ja työkalut talliin, kulkine oli taas pelikunnossa :!:

Aikaa koko savottaan meni semmoiset nelisen tuntia, ja pakkanen oli ehtinyt kiriä jo -25 asteeseen illan aikana, siispä suihkuun ja nukkumaan. Nyt kirjoittelen tätä aamulla, toiveissa että se lähtee suosiolla tulille vaikka pakkasta on semmoiset 30 :shock: Saas nähä kuis äijän käy :P

Lähetetty: 14.2.2011 8:49
Kirjoittaja jusamb
jovihava kirjoitti:Pakkasta on ihanasti vain 19 astetta joten tempaisen karvahatun päähän ja toppahaalarit päälle ja eikun kaapin kimppuun.
Joku pipopää olisi jäänyt odottelemaan kevättä. Mitäs sulla oikein virtaa suonissa, jos pystyt näillä keleillä sormia liikuttelemaan?

Lähetetty: 14.2.2011 8:56
Kirjoittaja Eldorado
On se aika sissi tämä meiän jovi... :shock:

Lähetetty: 14.2.2011 9:24
Kirjoittaja pupetti
:shock: Itellä ei ois enää onnistunu, sormet nii jäässä ku ....jäätapit, vaikka oon ulkona ollu sen verta jotta ajellu mersulla toistakymmentä kilometriä, ja 2-3 kertaa noussu ulos, aamusella otin rätin pois lasilta ja roikan irti ja neki toimenpiteet tein nahkahansikkaat käsien ympärillä, vaan silti jääty sormien päät liekkö muutamista edellisistä talvista saanu itteensä sama asia on kyllä pohkeitten ja varpaitten kanssa, mutta sisällä lämpiää nopiaan, ei vaan tee mieli mennä roplaamaan yhtään mitään ulos ku pakkasta nytte -26 astetta aamulla en kattonukkaan.

Lähetetty: 14.2.2011 9:26
Kirjoittaja pupetti
Muistuki mieleen jotta laitanko sen pumpun sulle tulemaan...vai ootakko vielä :?: :?: :?:
Jos löytyis mese transporttia :?: :?:
Tai jos ehtis piipahtamaan suksimislomalla :?: :?:
Kävis siinä samalla siellä suksella...vaikka se ei oiskaan lomalla :lol:

Lähetetty: 14.2.2011 11:27
Kirjoittaja XUX63
jusamb kirjoitti:Mitäs sulla oikein virtaa suonissa, jos pystyt näillä keleillä sormia liikuttelemaan?
Oisko veret vahvistettu mummon mustaherukkamehulla :wink: Hieno homma että tuo selvis. Mullahan oli lavetissa samantapainen ropleema joskus aikoinaan. Tosin en osannut yhdistää sitä käyntiinlähtöön kun mulla ei siinä ollut mitään. Pitkä loiva vasempaan niin alkoi rykimään ja olihan siinä tonkiminen ennenkuin taka-akselin yläpuolelta löytyi kosteeta putkee.

Lähetetty: 14.2.2011 11:30
Kirjoittaja Hese126
Hieno homma että tuli kuntoon. Sehän oli hyvä ettei ooppeli ollu iskussa, ois muuten jääny tuoki savotta jovilta kokematta :D (soiteltiin illalla)

Onse kova äijä, tosin kyllähän sillä karvalakilla. :)

Mulla pitäsi mennä nyt laturin maadotukset tutkimaan, lataus temppuilee.
Ihanan rapsakka pakkanen :D

H

Lähetetty: 14.2.2011 16:45
Kirjoittaja Supa
Kyllä se on hyvä että sissihenkeä löytyy. Just soittelin hallitilaa kun pitäs laturi rönttään vaihella, nii keskiviikolle menee jos silloinkaan mahtuu.
Ei vaan meikällä tuu lähettyä tonne pakkaseen könyämään, DT:ssä kun on pakko mennä alakautta sen laturin kimppuun.

Harmi kun tuo Jovi on niin kiireinen mies, muutenhan häntä vois pyytää pitämään opetustuokion pakkaspäivän piharemontista tänne... :D

Lähetetty: 14.2.2011 18:15
Kirjoittaja jovihava
Supalla hieno reuhka :idea:
jusamb kirjoitti:Joku pipopää olisi jäänyt odottelemaan kevättä. Mitäs sulla oikein virtaa suonissa, jos pystyt näillä keleillä sormia liikuttelemaan?
Se on pääasia ettei päätä palele :ope:
pupetti kirjoitti:Muistuki mieleen jotta laitanko sen pumpun sulle tulemaan...vai ootakko vielä :?: :?: :?:
Ei mittään hättää, kahtellaan josko se jotennii luonnostaan päätyy liikekannalle. Toki jos se alakaa olla haitoilla, niin tipauta matkahuoltoon vastottajan piikkiin :idea:
hese126 kirjoitti:Sehän oli hyvä ettei ooppeli ollu iskussa, ois muuten jääny tuoki savotta jovilta kokematta :D (soiteltiin illalla)
Ihteasiasssa tosiaan hyvä juttu, muuten olisi tullut lykättyä vääjäämätöntä :D
hese126 kirjoitti:Mulla pitäsi mennä nyt laturin maadotukset tutkimaan, lataus temppuilee.
Ihanan rapsakka pakkanen :D
Kannattaa ajatella lämpimiä ajatuksia :pusuposkelle:

Lähetetty: 14.2.2011 18:21
Kirjoittaja dealer
Jovi on erikoistunut pakkasremontteihin, lie ollut vielä kylmempää kun vaihteisto vaihtui viime talvena.
ei ole kattotelineitä eikä suksiboksia
Älästäs mittää, mulla ois kattoteline ja poksi muttei oo 200Deetä :supersad:
Ostakko, mallikohtaset vähäkäytetyt Thulet ja valakonen pitkä ja kapeahko poksi ? Mitätarjotaan ? :contract:

Lähetetty: 14.2.2011 18:22
Kirjoittaja Lucky-Dog
Kandeis ehtoohommina ruveta tekeen jotai raktorin korjaus keikkaa :wink:
Ne ku hajoo aina johku ei niin lähelle lämmintä tilaa :lol: