Linttaklubi järjestää: Elämäsi tilaisuus?

Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Tuosta ei kuulkee auto ennee paljon parane, varsinkaan jos puhutaan bussiversiosta. :arrow: Katiska täyteen porukkata ja paanalle. :D
Onpa tuommoisella koettu konerikkokin ja jääty ensmäistä kertoo elämässä "välille". Ja totaalinen tuhohan siitä tulikin, öljyt on the highway jne... :lol:
Ps. Näppärä jäynä kuskille on avata sivuovi kesken jyrkän vasemmalle kaartuvan kaarteen.. Ja vauhtia pitää tilanteessa olla alun toistasataa... :lol:
PsPs. Se 1.6:nen vapari tiissel on sitten melkonen tykki, meniköhän 0-100:n alta 50s. ja huippujakin pahalainen ottaa noin 120:ntä. Että varovasti sen kanssa, jos ylipäälikkö nyt uskaltaa laitteen asiaanperehtymättömien käsiin antaa. :eec: :eec: :eec: :lol:
BMW 318d -09
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Isäkin kehui Suomen raskaassa ajaneensa tuollaisella kiveen, niin että öljypohja halkesi. Siinä oli sitten vielä kalustosta vastaava huoltopäällikkö kyydissä, mutta kuskilla oli kaulassa enemmän rautaa kuin huoltopääliköllä, niin ei tullut ainakaan julkisia haukkuja kuulemma :lol:.
Kein siknatuur
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Lerssinen kirjoitti:Mun ajullahan se vois kulkea joku perjantai tms oulu-yka, emäntä vois ajella nismolla perässä samalla :D
Portteri-viesti pystyyn...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

Kuva velipoijalla on kans tuollaaneen caramelli ja se on TURBO. arvaatkaapa pitikö sasin mäkeen yhtään kattella pienenpää pykälää tuolla kuormalla ja käryillä vielä toinen mokoma kyytissä.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

JaniH kirjoitti:
Lerssinen kirjoitti:Mun ajullahan se vois kulkea joku perjantai tms oulu-yka, emäntä vois ajella nismolla perässä samalla :D
Portteri-viesti pystyyn...
:lol: Kyllähän tuo joutaa kiertämään, jos jostain keksitte sijaiskinnerin siksi aikaa :D Tulisihan sillä net puolen suomen villasukat yhessä kyyissä myylle :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jovihava kirjoitti: :lol: Kyllähän tuo joutaa kiertämään, jos jostain keksitte sijaiskinnerin siksi aikaa :D Tulisihan sillä net puolen suomen villasukat yhessä kyyissä myylle :shock:
Jos mie pyyvän exältä lainasta tuon gyrokopterin ja annan sulle sen sijaisautoksi ja sie vastavuorosesti pyyvät myyltä mulla vaikka kahet villasukat :?: Oiskotä vai hä :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

XUX63 kirjoitti:Jos mie pyyvän exältä lainasta tuon gyrokopterin ja annan sulle sen sijaisautoksi ja sie vastavuorosesti pyyvät myyltä mulla vaikka kahet villasukat :?: Oiskotä vai hä :roll:
Jospa nuihen sinun villaxukkien kanssa säästämmä logarit... no niissä kuletuskustannuksissa ja minä nakkaan täältä parit ylenmääräset käyttämättömät?

Eikös siitä syntysi mahoton sota jos sinä exältä viet gyrokopterinnii pihasta :?: :twisted:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jovihava kirjoitti:Eikös siitä syntysi mahoton sota jos sinä exältä viet gyrokopterinnii pihasta :?: :twisted:
Syttyis :boing_boing: maailmansotaan verrattava taistelutilanne varmaankin - tai minun osalta torjuntasotaa mutta hyökkäys voisi olla kaikkia keinoja häikäilemättä käyttävä, kaikilta suunnilta tuleva ja rankka.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

XUX63 kirjoitti:
jovihava kirjoitti:Eikös siitä syntysi mahoton sota jos sinä exältä viet gyrokopterinnii pihasta :?: :twisted:
Syttyis :boing_boing: maailmansotaan verrattava taistelutilanne varmaankin - tai minun osalta torjuntasotaa mutta hyökkäys voisi olla kaikkia keinoja häikäilemättä käyttävä, kaikilta suunnilta tuleva ja rankka.
No hyvä. Millos sinä sen hajet, nii pistetään portteri taipaleelle? :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Pikku Myy kirjoitti:Minä, minä, minä, minä eka, minä toka, minä taas!

Joko Lohivaja, joko saan?
Tuohon ei voi kun vastata että juuh, mutta itse homman delegoin Vukelle :shock: :oops: (anteeks)

Eikun siis vastaan voin ajjaa tuota öö, liminkaan, vaikka siihen ABC:lle jossa ruukaatte Vuken kansa jatkuvaan käyä. Ja mielelläni voin ajaltaa testilenkin 200D 124 Mersulla :idea:
InsaneMe kirjoitti:elähän jovihava mannaa ku oishan se tietenkin luksusta ajjaa tommosella porssen sukulaisella ku ei oo nuista kansanvehkeistä laatikkopuolella ajanu ku tuolla LaaTiko:lla :wink:
Vaan Joonas, päiväni pelastaja, suoranainen Sankari, millos sitä testilenkille?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Ilpo L
Viestit: 866
Liittynyt: 30.9.2005 19:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Linttaklubi järjestää: Elämäsi tilaisuus?

Viesti Kirjoittaja Ilpo L »

jovihava kirjoitti:
Oletko aina halunnut leikkiä rekkamiestä? Tuntea miltä tuntuu kiivetä keulattoman nupin hyttiin ison ratin ääreen? Hämmentää pitkällä vaihdekepillä pykälää silmään?
:huh: :huh: tällaisestä mää olen aiiiiina haaveillu :kuume:
heti tullaan kun käsketään :!:
V12
Sprinter 316 Cdi

PLAY LOUD
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Linttaklubi järjestää: Elämäsi tilaisuus?

Viesti Kirjoittaja jovihava »

ilipo kirjoitti: :huh: :huh: tällaisestä mää olen aiiiiina haaveillu :kuume:
heti tullaan kun käsketään :!:
Voi se olis niin ihannaa jos ilipokin pääsis tämmöstä harvinaista herkkua maistamaan, miesrukka kun ei pääse rekkoja ponkaamaan muutakun ABC:n akkunasta Mesemiiteissä :toks:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”