![Kuva](http://i242.photobucket.com/albums/ff286/jovihava/2013-07-25-1125.jpg)
Tilanne parani muttei korjaantunut
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Kuva](http://i242.photobucket.com/albums/ff286/jovihava/2013-07-25-1126.jpg)
Motonettiin häätys lähtä metästämään magneeton ulosvedin, oisko kellään havaintoa että millä kierteellä se tarttis olla?
Sepän pajassa olisi varmasti syntynyt passeliSeppä kirjoitti:Oispa tuonnii tienny sillon, kun olit Joinsuussa. Pariki erilaista ois löytyny. Ja eipä tuo kummonenkaa ois ollu vaikka tehä, jos ei nuista ois löytyny sopivoo.
jovihava kirjoitti:Siellähän oli voimakkaasti lämmennyt käyttösähköjen virtapiuha akkukotelossa, kera ohitetun pääsulakkeen ja rikki menneen jälkiasenteisen päävirtakytkimenKatkoin piuhaa pois intaktiin osaan saakka ja korvasin IP55 koteloidulla lattasulakkeella alkuperäisen kiinalaispaukkulangan ja lasiputkisulakkeen
Tämäkin diagnoosi oli virheellinen, mittasin latauksen ilman kuormaa ja se näytti hyvältä, mutta kun kytkin valot päälle niin jännite lähti tippumaan kuin lehemän häntäjovihava kirjoitti:Staattoripuolella se häikkä vielä on. Kytkin Yiyingin (50cc) staattorin Chican (125cc) latauksensäätimeen niin sehän alkoi virtaa puskea Chican virtajärjestelmään. Mitattunakin Yiyingi antaa paljon korkeammat ensiöjännitteet kuin Chica.
Harmi kun noiden kahden magneetto ja staattori ovat erilaiset, ei voi vaihdella osia ristiin, liekköhän voi olla että staattori olisi uutuuttaan viallinenOhmisesti mitattuna se kyllä antaa ihan loogisia lukemia eikä se nyt kovin ihmeellisesti pysty olemaan väärinpäin tms.
Pistin siis kaasarin päreiksi ja tämmöstä sieltä löyty:jovihava kirjoitti:Ihteasiassa koko laitteesta katosi tehot niin että ei edes ota enää edes neljääkymppiäOma villi vika-arvaukseni kohdistuu kaasarin luistin kalvoon
![]()