220TE -93 käy rikkaalla

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Duffi
Viestit: 1
Liittynyt: 20.7.2018 13:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

220TE -93 käy rikkaalla

Viesti Kirjoittaja Duffi »

Tervehdys, uusi foorumilainen esittäytyy. Tuli ostettua vertaistukihenkilön myötävaikutuksella muka tarpeellinen harrastekäyttis. Tähän mennessä auto ei ole omistajalleen tuottanut vielä iloa yhtään. Nyt on aika käyttää oljenkorsi ja pyytää apua ennenkuin harrastus loppuu lähtöruutuun.
Auto on siis s124 220 TE man., ilmastoinnilla, kattoluukulla, kasireikäisillä ja ehjällä Karo-sisustuksella. Lähtökohta vaikutti hyvältä ja kun hinnassa oli huomioitu käyntihäiriö, pitihän se ostaa. Olin varma että ongelman aiheuttaa johtosarja joka oli aivan murusina. Lähetin vanhan johtosarjan Saksaan jossa mallin mukaan tehtiin uusi. Vertaistukihenkilön tallissa uusi paikalleen. Samalla perushuolto,yj-rele, tulpat ja lambda vaihdettu. Auto laakista käyntiin ja varovainen hymyn kare suupieleen..
Aika suunnata koeajolle jonka seurauksia kiropraktikko korjailee edelleen..
Auto sammahtaa liikkeelle lähtiessä helposti ja kun kaasua antaa enemmän se loikkaa liikkeelle tavalla josta Tommi Evilä ei voi edes uneksia , pään heiluessa tuulilasin ja niskatuen väliä kuin hevikonsertissa konsanaan.
Putkesta tulee mustaa savua ja auto tuntuu käyvän todella rikkaalla. Vikakoodeja ei ole saatu luettua. En osta yhtään osaa enää varmuuden vuoksi, joten enemmän kuin valistuneet arvaukset olisi tarpeen. IMM kokeiltu toisesta autosta, kaasuläppäkotelo puhdistettu ja silmämääräisesti näyttäisi ehjältä.
Ohjatkaa miestä mäkeen oikeaan suuntaan, tai kohta saa seuraava mies jatkaa.. :D
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Koitas vaikka käydä motarilla kiljuttamassa torvet auki. Jos tuo on kovin pitkään ollut rikkaalla, voi putkisto olla melko noessa.
Ja tietysti seosmittaus voisi antaa tietoa säädöistä.

En ole se asiantuntija jota kaipailet, mutta kyllä joku tietäjistä kohta ilmoittautuu. Älä luovuta vielä!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”