Om 605 vapari öljynpaineet?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
terde
Viestit: 580
Liittynyt: 30.9.2005 17:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

Om 605 vapari öljynpaineet?

Viesti Kirjoittaja terde »

Vaiva esiintyy kun moottori on täys lämmin,tyhjäkäynnillä paineet 0. Pikkusenkin kun nostaa kierroksia niin heti nousee paineet. Olisko veivin laakerit? Onko eri vai samat laakerit kun 602:ssa? Auto E250D-94

-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Re: Om 605 vapari öljynpaineet?

Viesti Kirjoittaja Terho P »

terde kirjoitti:Vaiva esiintyy kun moottori on täys lämmin,tyhjäkäynnillä paineet 0. Pikkusenkin kun nostaa kierroksia niin heti nousee paineet. Olisko veivin laakerit? Onko eri vai samat laakerit kun 602:ssa? Auto E250D-94

-Tero
mielestäni tuossa on samat laakerit kuin om 602 turbossa koska tuossa on öljyruiskut ja veivit on umpipuuta verraten om602vapariin :? en tiä sitte olisko ne tehneet tuonne halvemmalla laakerit kuin 602 turboon :roll:

kilistääkö se kone? ja onkone paineet oikeesti nollassa vai mb mittaristossa ainoastaan :?:

öljypumpun ylipaine (taimikäöälie venttiili) vois tehdä tommosta kun takkuilee mutta en osaa "varmaksi" sanoa kun ei oo ollu itellä tuollasta oiretta muutakuin kerran kovilla pakkasilla :roll:

edit: paljonko siä on painetta esim jos ajelee isolla vaihteella tai kierrosten ollessa abaut 2000rpm ? eli roikkuileeko ne paineet vai nouseeko "heti" tappiin kun kaasuun kosketaan?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
terde
Viestit: 580
Liittynyt: 30.9.2005 17:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja terde »

Motarilla kun ajaa kierroksilla noin 300o niin painemittari on 2 kohdilla. Kolinaa en kuule muutakun,ketjunkiristäjä antaa selkeesti löysiä. Heti kun antaa kierroksia melu vaimenee mittari nousee. Kuumana ei kuitenkaan 2 ylemmäs.
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

öljynsuodatin vois olla totaalisen tukossa, samat paineet oli itellä ja nousivt normaaleiks suodattimen ja uusien ölppien vaiholla.
Avatar
terde
Viestit: 580
Liittynyt: 30.9.2005 17:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja terde »

Tuo ei tullu itelle mieleen. Pitää tarkistaa.
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”