300ce 12v ei lähde käyntiin
300ce 12v ei lähde käyntiin
Moro.. Eli tuli tuossa viikonloppuna hankittua coupe mersu kotia Ja siitä ne ongelmat sitten alkoivatkin. Ostaessa tiedossa oli vain, että kone ei käy kunnolla lämpimänä, hävittää vedot ja käy miten sattuu. Kaasulla kuitenkin sai pidettyä käynnissä. Nyt sitten trailerilta alas ajettaessa käynistyi kunnolla ja sain ajettua alas johon sitten sammui hetkisen kuluttua eikä inahtanutkaan kun yritin käynistää. Päätin laittaa akun laturiin ja jonkun ajan päästä sahasin käyntiin ja tuntui käyvään vajaalla.. Sain kuitenkin ajettua talliin josta se ei nyt suostu lähtemään millään. Näihin asioihin kaipaisin apua pikaisesti kun autossa olisi vielä ajoaikaakin vuoden loppuun ja toivoisin leimankin jatkuvat ennen megaruutan asennusta.
tulpanjohdot, tulpat, tyhjäkäyntimoottori ja sen letkut, YJ-RELE
voipi auttaa
ps. teeppä sitte oikee kattava topikki siitä mekaruikkijasta, itsellä olis kans mielenkiintoa melkoisesti!
voipi auttaa
ps. teeppä sitte oikee kattava topikki siitä mekaruikkijasta, itsellä olis kans mielenkiintoa melkoisesti!
Viimeksi muokannut noonakki, 03.12.2010 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jees pitääpä tehä.. Toiseen autooni tenavaan laitettiin kaverin kanssa mega ohjaamaan 2.3l, mut ei ole tullu tarinoitua siitä. Tarkotus olis laittaa yks puhallin tuohon kans ku joutavana pyörii tallissa. Jos nyt inssi antaa ku rosentteja autolla jo 48%
Muuten tuoho oli vissii vaihettu kaikki tulpanjohdot, tulpat, pyörijä ja kans vissiin. en muista tarkkaan mitä kaikkee mutta paljon niitä oli ja tuo yj-rele myös. Voiskohan moista aiheuttaa se tyhjäkäyntimoottorin letku joka menee ruiskun pohjaan. Ainakin veljen 190 ei lähteny letkun takia käyntiin.
Muuten tuoho oli vissii vaihettu kaikki tulpanjohdot, tulpat, pyörijä ja kans vissiin. en muista tarkkaan mitä kaikkee mutta paljon niitä oli ja tuo yj-rele myös. Voiskohan moista aiheuttaa se tyhjäkäyntimoottorin letku joka menee ruiskun pohjaan. Ainakin veljen 190 ei lähteny letkun takia käyntiin.
mulla coupe kuoli totaalisesti kun 9kk vanha virranjakajan kansi ja pyörijä oli loppu. hinattiin kotiin, ni joha starttas ku ei mitää. pari viikkoo pelas ja sen jälkee oli täyskuollut kunnes tuli uudet osat.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Nonii nyt saatiin coupe tulille tulppien vaihdolla ja virranjakajan putsauksella.. Nyt tuli sellanen vastaan ettei kone ota kunnolla kieroksia lämpimänä, joka johtunee varmaankin siitä kun laturi ei suostu toimimaan. Tutkittiin vähän laturia ja yksi johdoista ei ollut kiinni missään. Eikä sille löytynyt oikein paikkaakaan. Olisko jollain tietoa kyseisen johdon tarkotuksesta?
[/img]
[/img]
On katti autossa. Liikaa se saa miun mielestä ku tulpat iha kosteet ja muutenki pakokaasu haisee runsaasti bensalle.. Laturi mitattiin ja ei lataa vaikka miten noita piuhoja kokeiltiin.. Pitää seuraavaks purkaa se ja kattoa mitä se on syöny Ajattelin vaa kysellä tuosta piuhasta et pääsis helpommalla jos niissä vika.
Jotenkin äkkiä näyttäs niin jälkeenpäin lisätyltä, ettei vaan olis W - eli kierroslukumittaria varten (lisätty?) käämin pää ?
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17