Ravistaa käynnistyksen jälkeen
Ravistaa käynnistyksen jälkeen
Mikähän mahtaa 250D:tä vaivata kun käynnistyksen jälkeen ravistaa rankasti ennen kuin lähtee kunnolla käymään kaikilla? Hehkut mitattu ja keskinäisiä eroja ei ollut kuin 0,1.
Koitin tuolta toiselta etsiä, mutta ei ainakaan vielä tärpännyt. Täytyy lähteä keksimään naapurifoorumille sopivia hakusanoja...
Koitin tuolta toiselta etsiä, mutta ei ainakaan vielä tärpännyt. Täytyy lähteä keksimään naapurifoorumille sopivia hakusanoja...
Oli tuota tautia entisellä koneellakin. Pumpusta sen täytyy johtua. Jos kaasua hipaiseekin, niin nytkytys loppuu ja loppuihan se itsestäänkin n. 10s tyhjäkäynnin jälkeen. Kylmänä ei tehnyt sitä ikinä. Savua ei tule putksesta yhtään tuon nytkytyksen aikana, joten kaikki moottoriin menevä polttoaine palaa.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
No mitenkäs se pumpun takapään laakeri?Perttu K kirjoitti:Oli tuota tautia entisellä koneellakin. Pumpusta sen täytyy johtua. Jos kaasua hipaiseekin, niin nytkytys loppuu ja loppuihan se itsestäänkin n. 10s tyhjäkäynnin jälkeen. Kylmänä ei tehnyt sitä ikinä. Savua ei tule putksesta yhtään tuon nytkytyksen aikana, joten kaikki moottoriin menevä polttoaine palaa.

Ihan kun lähtisi nyt vähän paremmin kun joutui sammuttimen vaihtamaan. Ei enää sammunut kuin vaivoin tai ei ollenkaan. Voiko tuo vaikuttaa asiaan mitenkään muuten kuin psykologisesti?
Onko tuosta ravistuksesta mitään haittaa tai vakavampia seuraamuksia tulevaisuudessa jos sitä ei laita/saa kuntoon?
Kuinka noita imuvuotoja lähdetään etsimään? Onkos näihin paljonkin erilaisia hehkuja? Minkälaiset pitää olla ja selviääkö malli muuten kuin irroittamalla? Vuotavat suuttimet dieselpajan juttuja?

Onko tuosta ravistuksesta mitään haittaa tai vakavampia seuraamuksia tulevaisuudessa jos sitä ei laita/saa kuntoon?
Kuinka noita imuvuotoja lähdetään etsimään? Onkos näihin paljonkin erilaisia hehkuja? Minkälaiset pitää olla ja selviääkö malli muuten kuin irroittamalla? Vuotavat suuttimet dieselpajan juttuja?