Ravistaa käynnistyksen jälkeen

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Ravistaa käynnistyksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja PK »

Mikähän mahtaa 250D:tä vaivata kun käynnistyksen jälkeen ravistaa rankasti ennen kuin lähtee kunnolla käymään kaikilla? Hehkut mitattu ja keskinäisiä eroja ei ollut kuin 0,1.

Koitin tuolta toiselta etsiä, mutta ei ainakaan vielä tärpännyt. Täytyy lähteä keksimään naapurifoorumille sopivia hakusanoja...
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Nii, juu, jos kaasua painaa käynnistettäessä niin lähtee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29455
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tuttua jos ongelma on sellainen että ravistaa hirveästi kunnes livautat hieman kaasua.
Useita 250D on ollut tuollaisia, olisiko vika pumpussa ...
Kimi
Viestit: 55
Liittynyt: 03.12.2005 18:04

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Oisko ilmavuoto polttoainepuolella?
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Kerran oli vastaava tapaus jossa sama oire vaikka pumppu just laitettu.
Voisko olla vääränlainen hehku? Tai kiertokanki mutkalla :? Tai suutin kusee tai tai.....
Avatar
Perttu K
Mersutohtori
Viestit: 1062
Liittynyt: 16.10.2005 9:38
Paikkakunta: Kajaanikity

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

Oli tuota tautia entisellä koneellakin. Pumpusta sen täytyy johtua. Jos kaasua hipaiseekin, niin nytkytys loppuu ja loppuihan se itsestäänkin n. 10s tyhjäkäynnin jälkeen. Kylmänä ei tehnyt sitä ikinä. Savua ei tule putksesta yhtään tuon nytkytyksen aikana, joten kaikki moottoriin menevä polttoaine palaa.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Perttu K kirjoitti:Oli tuota tautia entisellä koneellakin. Pumpusta sen täytyy johtua. Jos kaasua hipaiseekin, niin nytkytys loppuu ja loppuihan se itsestäänkin n. 10s tyhjäkäynnin jälkeen. Kylmänä ei tehnyt sitä ikinä. Savua ei tule putksesta yhtään tuon nytkytyksen aikana, joten kaikki moottoriin menevä polttoaine palaa.
No mitenkäs se pumpun takapään laakeri? :roll: Vai oireileeko läpi kierrosalueen?
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Ihan kun lähtisi nyt vähän paremmin kun joutui sammuttimen vaihtamaan. Ei enää sammunut kuin vaivoin tai ei ollenkaan. Voiko tuo vaikuttaa asiaan mitenkään muuten kuin psykologisesti? :?

Onko tuosta ravistuksesta mitään haittaa tai vakavampia seuraamuksia tulevaisuudessa jos sitä ei laita/saa kuntoon?

Kuinka noita imuvuotoja lähdetään etsimään? Onkos näihin paljonkin erilaisia hehkuja? Minkälaiset pitää olla ja selviääkö malli muuten kuin irroittamalla? Vuotavat suuttimet dieselpajan juttuja?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”