om603 Vesipumpun ja termostaatin vaihto

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

om603 Vesipumpun ja termostaatin vaihto

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Vaihdoin lankkuun vesipumpun ja termostaatin( 85C behr)
Nyt tuntuu, että termostaatti ei aukea.
Koneen kun ajaa lämpöiseksi, niin alavesi letku on kylmä?
Lämpömittari nousi heti vaihdon jälkeen melkein 100 asteen viivaan, mutta esim tänään oli n 80 ja 100 puolivälissä.
Lämmintä puhaltaa sisälle ihan normaalisti.

Jäikö sinne nyt ilmalukko vai voiko termarin laittaa jotenkin väärin?
Vai eikö termari vaan aukee näillä keleillä...
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Itellä 200D johon keväällä uusin termarin, jonka jälkeen vesipumpun sekä syylärin. Itse tuli kanssa ihmeteltyä noita lämpöjä silloin kun aina tuntui olevan 10-15 astetta liian lämmin (hieman alle 100viivan) alavesiletku ei ollut kuuma ikinä, edes kesällä, lämmöt pysyy siinä 90 asteessa mittarin mukaan kaikkien osien uusinnan jälkeen. Tälleen ajanut 20tkm kaikki toimii, eli normaalia on että kylmä letku. Kone ilmautuu itsekseen.

Loput menee mittarivirheen piikkiin.
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Ok, kiitos vastauksesta.
Ei kai siinä sitten muuta, kun kovaa ajo.
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”