farkun tankki vuotaa?

Vastaa Viestiin
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

farkun tankki vuotaa?

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Osaako kukaan sanoa että mikä tuolta tankin päältä vois vuotaa? Kävin tankkaamassa täyteen niin vasemman tankin kohdilta rupes lorisemaan ulos. Täytynee ajella tankki kuivaksi ja puottaa alas.
C250TDT -98
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

oisko taapenkin alle porattu joku ylimääränen ruuvireikä? mulla oli.. laitoin siihen ruuvin niin ny ei vuoda enää :D
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joo täytyy katella oisko siellä jotaki reikiä :D mietin vaan että liekö nuissa jotain huohotus systeemiä siellä päällä :roll:
C250TDT -98
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joo täytyy katella oisko siellä jotaki reikiä :D mietin vaan että liekö nuissa jotain huohotus systeemiä siellä päällä :roll:
C250TDT -98
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Terho P kirjoitti:oisko taapenkin alle porattu joku ylimääränen ruuvireikä? mulla oli.. laitoin siihen ruuvin niin ny ei vuoda enää :D
Entinen pakuksi rekisteröity?

Mulla oli entinen omistaja porannut s202 tankkiin KUMMALLEKKIN puolelle ruuvinreijät takapenkin kiinnitysrautaa varten. Melko tyhmää porailla 4 reikää jos ekassa jo tulee lastun mukana mustaa muovia/kumia tankista/letkuista reijstä ulos.... Kaikkia ei ole siunattu teknisessä mielessä ja aiemmin luulin että joillakin voi olla tekninen peukalo keskellä rystystä - mutta näemmä se voi olla persereijässäkin.

Vaihtaahan se tankki piti.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Ite oon tämän pakuksi muuttanu ja reiät kyllä porasin sillain että ei pitäs tankkia olla lähelläkään. Ja tämäkin vuotaminen alkoi vasta nyt..olen kuitenni omistusaikana kerenny n.10 tankillista ajella :roll:
C250TDT -98
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

orsii- kirjoitti:Ite oon tämän pakuksi muuttanu ja reiät kyllä porasin sillain että ei pitäs tankkia olla lähelläkään. Ja tämäkin vuotaminen alkoi vasta nyt..olen kuitenni omistusaikana kerenny n.10 tankillista ajella :roll:
Siellä on tankki muutamassa paikassa 2-3mm päässä pellistä.

Nythän on polttoainen niin halpaa ettei haittaa vaikka 20% valuis tielle ;)
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
ltm
Viestit: 584
Liittynyt: 01.3.2011 13:49
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ltm »

Kun pakuksi teette näitä Mesen farkkuja, niin älkää missään nimessä porailko autoihinne mitään uusia reikiä.

Penkin alla olevasta kässärin automaattisäädöstä löytyy pultin pää, josta voi vetää kaksi reikänauhaa selkänojien välisestä raosta ja laittaa nauhan päät molempiin selkänojiin ruuveilla kiinni. Lopuksi poralla rikkoo ruuvien kantaa ja laittaa vielä harmaata Plastic Paddingia kantoihin. Näin kun tekee, niin tulee siistin näköinen asennus ja kelpaa katsastuksessa. Kun kysyin asiaa suikkalakilta, niin ei ollut huomautettavaa. Kuulemma riittää, että selkänojaa ei saa helposti käsityökaluilla pystyyn.
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Minä laitoin lenkkiin reikänauhan siitä istuinosan kiinnike kohdista ja ip:llä kiinni itse selkänojaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”