Ovet olivat päällepäin ja listoja nostelemalla siistit, mutta haluavat parannella niitä. Olisiko tehtaan suositus tehdä jo ennalta ovityöt? Onko kokemuksia miten tuo toimii käytännössä eli loppuuko ruostuminen (30 vuodeksi
Takuukorjaukset
Takuukorjaukset
Auto on nyt Suutarilassa  korin takuukorjauksissa.  Sanovat sitä taktisesti goodwill-korjaukseksi, mutta samapa tuo minulle.  Uusi takaluukku ja ovien käsittely jollaikin tehtaan suosituksella.  
Ovet olivat päällepäin ja listoja nostelemalla siistit, mutta haluavat parannella niitä. Olisiko tehtaan suositus tehdä jo ennalta ovityöt? Onko kokemuksia miten tuo toimii käytännössä eli loppuuko ruostuminen (30 vuodeksi
 )?
			
			
									
									
						Ovet olivat päällepäin ja listoja nostelemalla siistit, mutta haluavat parannella niitä. Olisiko tehtaan suositus tehdä jo ennalta ovityöt? Onko kokemuksia miten tuo toimii käytännössä eli loppuuko ruostuminen (30 vuodeksi
- 
				HVM
 
Vm on 2000, aivan vuoden lopulla käyttöönotettu ja farmarina ehkä vm 2001, vanha korimalli kuitenkin. Ajettu 100tkm. Kuten sanoin auto ei takaluukkua lukuunottamatta ole normaaliarvion mukaan ollenkaan ruosteessa ja maalipinta lähes uuden veroinen. Esimerkiksi konepelti täysin iskemätön ja kaaret virheettömät. Oli edellisellä omistajalla, vanhalla papalla pk-seudulta, pääosin kaupunkiajossa. Suomiauto, huoltokirjassa kaikki huollot.HVM kirjoitti:Mitäs vuosimallia auto on? On muuten eka C jonka olen kuullut näin julkisesti menneen takuukorjaukseen. Lienen sokea.
Miten niin ei ole tehty takuukorjauksia?
- 
				HVM
 
Olen kyllä lukenut takaluukku- ja oviongelmista myös C:n osalta, mutta Väyrynen on tietenkin käsiteHVM kirjoitti:No väyrysten takuukorjauksista on ollut puhetta paljonkin, mutta C:n korjauksiin en muista törmänneeni. Lienen siis edelleenkin huonomuistinen tai sokea.sipi kirjoitti:
Miten niin ei ole tehty takuukorjauksia?
- Salodanger
 - Viestit: 147
 - Liittynyt: 01.11.2006 16:37
 - Paikkakunta: Lempäälä
 
Pääoperaattori ei ole seurannut tekniikkaosioita ja ruostumisjuttuja. Oma C:kin korjattiin Vehossa virhevastuun perusteella ruostumisen vuoksi noin 60 tkm ajettuna. 
Good Will eli Hyvä Tahto on rinnastettavissa siihen, että tunti sitten Veho tarjosi 90 tkm ajetusta virheettömästä ja kolaroimattomasta C 220 CDI A:sta ilmoituksensa mukaan 20% vähemmän kuin sellaisesta vastaavasta autosta, jonka se on kuljettanut Suomeen. Tästä tuli Hyvä Mieli, olisin ostanut Uuden Auton tunti sitten Vehosta, mutta nyt sitä ei tarvinnut tehdä. Kaikille sanoille on selityksensä.
			
			
									
									
						Good Will eli Hyvä Tahto on rinnastettavissa siihen, että tunti sitten Veho tarjosi 90 tkm ajetusta virheettömästä ja kolaroimattomasta C 220 CDI A:sta ilmoituksensa mukaan 20% vähemmän kuin sellaisesta vastaavasta autosta, jonka se on kuljettanut Suomeen. Tästä tuli Hyvä Mieli, olisin ostanut Uuden Auton tunti sitten Vehosta, mutta nyt sitä ei tarvinnut tehdä. Kaikille sanoille on selityksensä.
Kyllä niistä ceen ruostekorjauksista on kuulunut tällä nurkalla ihan riittävästi. Tutun -99 ruotsintuonti farkun takaluukku ja ovet viimeisimpänä.HVM kirjoitti:No väyrysten takuukorjauksista on ollut puhetta paljonkin, mutta C:n korjauksiin en muista törmänneeni. Lienen siis edelleenkin huonomuistinen tai sokea.sipi kirjoitti:
Miten niin ei ole tehty takuukorjauksia?
Heikki
Omaa c tä kanssa korjattiin, tai oltiin korjaavinaan- melko pettynyt olen ollut kaikkineensa kumminkin.Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa.Korjattu on aina korjattu ja korjatun huomaa,jos ei muusta niin verhoiluista kun roiskittu jnejne, ja tässä tarkoitan juuri tätä guudwill korjausta .Niin rajalliset on ohjeet mitä korjataan, viereen saa jäädä ruoste surutta tai joihinkin listojen alle, kun ei kuulu ohjelmaan. Surkeaa.