Mersu tietäjiä kaivattaisiin
Mersu tietäjiä kaivattaisiin
Morjens!
Kysymys 1:
Vaihtelin tuossa vasta uuden perän mersuun. Perä on abs/asd perä ja kaikki varoitusvalot toimivat normaalisti. Tuntuu vaan, että lukko ei toimi kunnolla vai pitääkö odottaa lunta ja jäätä? Mietiskelin vain, että pitääkö tuo asd linja jotenkin ilmata?
Kysymys 2:
Onko muilla samaa ongelmaa, että kun koitat jarrutella ns. Moottorijarrutuksella niin meno on aika nykivää? Onko joku korjannut kyseisen ongelman "ominaisuuden" vai onko vain niin, että 190:stä ja varsinkaan esikammio dieseleitä ei ole suunniteltu moottorijarrutuksiin. Kaasuvivuston iskari on vaihdettu.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
Kysymys 1:
Vaihtelin tuossa vasta uuden perän mersuun. Perä on abs/asd perä ja kaikki varoitusvalot toimivat normaalisti. Tuntuu vaan, että lukko ei toimi kunnolla vai pitääkö odottaa lunta ja jäätä? Mietiskelin vain, että pitääkö tuo asd linja jotenkin ilmata?
Kysymys 2:
Onko muilla samaa ongelmaa, että kun koitat jarrutella ns. Moottorijarrutuksella niin meno on aika nykivää? Onko joku korjannut kyseisen ongelman "ominaisuuden" vai onko vain niin, että 190:stä ja varsinkaan esikammio dieseleitä ei ole suunniteltu moottorijarrutuksiin. Kaasuvivuston iskari on vaihdettu.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
Audi A6 2.5tdiQ -03 (käyttis)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
Mikähän tätä vaivaa kun ei ole vastailtu aikasemmin näinki helppoihin kyssäreihin
1: Käsittääkseni ilmausruuvi löytyy perämurikasta joten luulisin että pitää,en ole varma asiasta.
2.Ei moottorijarrutuksissa pitäs mitään nykivää olla vuosmalli ja manu vaiko autom vois auttaa? kaksmassapyörää varovaisesti voisin veikata?
3.Ihan 100% varma en ole mutta itse ainakin sellaisen uskaltaisin ostaa ja vertailla vasta sitten
1: Käsittääkseni ilmausruuvi löytyy perämurikasta joten luulisin että pitää,en ole varma asiasta.
2.Ei moottorijarrutuksissa pitäs mitään nykivää olla vuosmalli ja manu vaiko autom vois auttaa? kaksmassapyörää varovaisesti voisin veikata?
3.Ihan 100% varma en ole mutta itse ainakin sellaisen uskaltaisin ostaa ja vertailla vasta sitten
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
2.5d ja manuaali 1987 on specksit Oli jääny aloituksesta pois.
Rätti on vaihdettu jo uuteen. Perää vois kattoa vielä uudelleen, mutta eilen liukkailla tuntu, että lukko toimiikin jo. OdotellaN vielä kunnon lumia ja jäätä niin saa varmuusen, koska eikös se niin ole että tuo asd ei varsinaisesti lukkoperä ole? Tai ainakin aikoinaan sitä kaupiteltiin ns. Liikkeelle lähtö avustimena.
Ohjaussimpukkaa en uskalla vielä ostaa, koska tässä varmaan on järkevämpi ostaa kunnostettu/uusi, kuin käytetty jossa löytyy väljyyttä.. Ajattelin vain kysyä, että jos ne on samanlaisia niin olisi parempi jakea w124:sen simpukkaa, kun teoriassa niitä luulisi olevan enemmän.
Rätti on vaihdettu jo uuteen. Perää vois kattoa vielä uudelleen, mutta eilen liukkailla tuntu, että lukko toimiikin jo. OdotellaN vielä kunnon lumia ja jäätä niin saa varmuusen, koska eikös se niin ole että tuo asd ei varsinaisesti lukkoperä ole? Tai ainakin aikoinaan sitä kaupiteltiin ns. Liikkeelle lähtö avustimena.
Ohjaussimpukkaa en uskalla vielä ostaa, koska tässä varmaan on järkevämpi ostaa kunnostettu/uusi, kuin käytetty jossa löytyy väljyyttä.. Ajattelin vain kysyä, että jos ne on samanlaisia niin olisi parempi jakea w124:sen simpukkaa, kun teoriassa niitä luulisi olevan enemmän.
Audi A6 2.5tdiQ -03 (käyttis)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
Tuli taas opittua uutta tuosta asd perän ilmauksesta
Vaihe 1: Nosta auto mieluiten nosturilla ilmaan eikä tunkin varassa pelkkää perää.
Vaihe 2: Älä avaa ilmausproppua kokonaan auki. ( tulee muuten paineella ulos)
Vaihe 3: Ole valmis sulkemaan ilmausproppu nopeasti. ( lista-avain maassa)
Vaihe 4: Älä ole kohtisuoraa perän alla. ( öljy ei oo kovin hyvän makuista)
Kiitos ja anteeksi
Vaihe 1: Nosta auto mieluiten nosturilla ilmaan eikä tunkin varassa pelkkää perää.
Vaihe 2: Älä avaa ilmausproppua kokonaan auki. ( tulee muuten paineella ulos)
Vaihe 3: Ole valmis sulkemaan ilmausproppu nopeasti. ( lista-avain maassa)
Vaihe 4: Älä ole kohtisuoraa perän alla. ( öljy ei oo kovin hyvän makuista)
Kiitos ja anteeksi
Audi A6 2.5tdiQ -03 (käyttis)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
Tuntuu, että lukko olisi ns. nopeampi, mutta en oo päässy sitä testaamaan vielä, kun ei mistään löydy oikein liukasta..
Tuohon nykimiseen löytyi myös syy. Kävin tänään Rovaniemellä työhommissa ja paluumatkalla kaasu alkoi takertelemaan ja hirttämään vähän kiinni. Syy löytyi kaasuvivustosta, joka takerteli yhteen muoviin kiinni ja jäljistä päätellen se oli sitä tehnyt jo tovin. Kaasuvivuston iskarin olin jo vaihtanutkin aikasemmin uuteen. Nyt auto ei enää nyi moottorijarrutuksella ja kaasu tuntuu paljon normaalimmalta, kuin aikasemmin
Tuohon nykimiseen löytyi myös syy. Kävin tänään Rovaniemellä työhommissa ja paluumatkalla kaasu alkoi takertelemaan ja hirttämään vähän kiinni. Syy löytyi kaasuvivustosta, joka takerteli yhteen muoviin kiinni ja jäljistä päätellen se oli sitä tehnyt jo tovin. Kaasuvivuston iskarin olin jo vaihtanutkin aikasemmin uuteen. Nyt auto ei enää nyi moottorijarrutuksella ja kaasu tuntuu paljon normaalimmalta, kuin aikasemmin
Audi A6 2.5tdiQ -03 (käyttis)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)
190d 2.5 -87vm (pelastettu)