Kaasarin alipaineet ja sähköt

Vastaa Viestiin
Antti-Kustaa
Viestit: 3
Liittynyt: 26.10.2012 23:40

Kaasarin alipaineet ja sähköt

Viesti Kirjoittaja Antti-Kustaa »

Hyvää päivää kaikille! Tässä olisi kohtalainen haaste, toivottavasti voitte auttaa! Olen sen verran aloittelija vielä näitten kanssa että nyt olisi apu kovasti tarpeen. :?

W201 vm. 1985 varustettuna 2.0 bensakoneella. Alunperin autossa oli surullisenkuuluisa Pierburg 2e-e kaasutin ja sen mukaiset sähköt. Moottori eräänä päivänä hajosi, ei kannattanut korjata. Löysin uuden moottorin jossa Strömbergin 175 kaasutin.

Sain uuden moottorin paikalleen, mutta tulikin tenkkapoo, kun ei ole mitään tietoa miten nyt kaikki alipaineet ja sähköpiuhat asennetaan kun onkin eri kaasari? Osaisitteko antaa jonkinlaisen kaavakuvan, miten nuo konetilan ja kaasuttimen sähköt ja alipaineet oikein tulevat tässä tilanteessa? Huom! Auto EI ole rekisteröity vähäpäästöiseksi, mutta löytyy sieltä silti ecu, lambda ja katti.

Itseasiassa heräsi kysymys, onko operaatio tuhoon tuomittu jos auton sähköjen kaikki asetukset on Pierupurkille asetettu eikä niitä voi muuttaa Strömbergille sopivaksi? :eec:

Kiitos jo etukäteen! :)
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

enpähän tähän osaa vastata kysymyksiisi, muuta kuin että laita semmonen weber korvauskaasutin siihen... niitä saa aika halvalla käytettynä ja ei tarvii enää leikkiä niitten sähkö(p*ska) kaasuttimien ja alipaineiden kanssa :wink:

Ps. se on täysin mekaaninen ja kannattaa ottaa käsiryypylle, se on viel varmempi...
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”