Venttonin tenava
Venttonin tenava
No niin, eipä ole aika antanut myöten tehdä raporttia, vaan koitetaan hiljalleen korjata tilannetta.
Tuommoinen se on pimeässä saapaskameran läpi kuvattuna.
Ja kyllä, ässä on kaivettu hangesta jo ajat sitten sekä viety katon alle.
Ihan se on sillä OM601:llä varustettu, nelivaihteisella askilla.
Vuosimalli on -89.
Aika siistin oloinen, liekö joskus maalattu. Kromikaarien allakin tuntuisi vielä jotain kovaa olevan.
Katsastettu on kaksi viikkoa sitten, eli ainakin vuodeksi siinä on mulle autoa, jos en satu kyllästymään. Mukavan slaavilainen tunnelma tuolla koneella ajellessa tulee, kiireet on pakko unohtaa.
Reilu 480 tkm on mittarissa, vaan sehän on vain mittarilukema.
Erittäin laadukkaan vaikutelman antaa edelleen, vaikka onkin tuollainen halvemman luokan edustaja. Mitään nitinöitä tai räminöitä ei sisustasta kuulu. Eikä tällä hetkellä ulkoakaan.
Kulutus vaikuttaisi erittäin maltilliselta, tarkkoja mittauksia ei ole vielä päässyt tekemään. Autossa oli tankki yli puolillaan ostaessa ja vasta kerran olen tankin täyttänyt. Kilometrejä kertynyt noin tuhat tässä vaiheessa.
Kahdet kelvollisilta tuntuvat renkaat tuli mukana, vaikkakin pinnatut, mutta pitoa ainakin talvirenkaissa tuntuu olevan kivasti. Kesärenkailla ei vanteita, käytännössä ilmaisia 15" aluvanteita saa tarjota. Tai ihan ilmaisia peltivanteita
Budjettimallin auto, rahaa ei nyt saisi mennä juurikaan.
Toimintatonniin on kuitenkin jo hyvä alku Havaittuja vikoja/korjauksia/huoltoja on kahden viikon aikana seuraavasti:
-Trippimittari mykkä. Korjattu, ammattikielellä sanottuna sen nollaussysteemin akseli oli pois paikaltaan. Ei kuluja.
-Mittarivaloja pimeänä, samaan syssyyn meni nekin. 2,10€
-Polttoainesuodatin meinasi jäätää heti ensi pakkasilla. Vaihdettu, 12,50€.
-Vaihdekeppi "hieman" veltto. Kepin juuresta on se sivuttaisliikkeen laakeri tai mikälie aivan loppu. Tutustutaan myöhemmin.
-Ajossa huomattavaa uraherkkyyttä, oletuksena ostaessa oli pyöränkulmat. Takana aurausta olikin aika paljon. Korjattu.
Vika koheni hieman, vaan ei poistunut. Pakkasten tultua ja auton seistyä ulkona, ohjaus jäykistyi huomattavasti ja rupesi selvästi takeltelemaan. Kääntäessä kuului narinaa alapallo.
Sinne ruiskulla kumin läpi ensin tippa öljyä notkistamaan vanhaa rasvaa, sitten aimo annos uutta vaseliinia perään. Hiljeni. Ohjaus herkistyi "uuden veroiseksi". Vetely tien päällä loppui kokonaan. Saa nähdä kauanko kestää, vaan jos keväälle pääsisi. 10 ml vaseliinia hyllystä., ei varsinaisia kuluja.
-Kuskin penkki on vähän toispuoleinen, ja tuossa mallisarjassa muutenkin kaamea istuttavaksi. Verhoilu on rispaantunut aika pahasti myös istuinosasta. Saatan vaihtaa joskus, jos löydän uuden veroisen jakkaran jostain. Tuoreemman mallisesta, samanlaista en sinne laita vaikka olisi ehjäkin.
-Muovinen "pohjapanssari" roikkui ja raapi kuopissa tiehen kiinni. Ei ihme, takanurkan kiinnitysreikä siinä poikkipalkissa oli kasvanut norttiaskin mittoihin. Kempillä liimasin, romuraudoista paikka, ei kuluja.
-Lämpömittarin anturi vaihdettu. Ilmaiseksi aikanaan saatu, ei kuluja
-Öljyt pitäisi vielä vaihtaa, siinä se budjetti sitten repeää.
-Vaihdettu 29.12.
Eli tähän asti on remonttiin palanut 14,60€, meniskö öljynvaihtoon sitten pari kymppiä, kun isosta pääläristä kaataa preemiumöljyä
Putsarikin on hyllyssä vanhastaan, eräältä ex-mersumieheltä ilman saatu.
Kallista on ökyauton pito
Tuommoinen se on pimeässä saapaskameran läpi kuvattuna.
Ja kyllä, ässä on kaivettu hangesta jo ajat sitten sekä viety katon alle.
Ihan se on sillä OM601:llä varustettu, nelivaihteisella askilla.
Vuosimalli on -89.
Aika siistin oloinen, liekö joskus maalattu. Kromikaarien allakin tuntuisi vielä jotain kovaa olevan.
Katsastettu on kaksi viikkoa sitten, eli ainakin vuodeksi siinä on mulle autoa, jos en satu kyllästymään. Mukavan slaavilainen tunnelma tuolla koneella ajellessa tulee, kiireet on pakko unohtaa.
Reilu 480 tkm on mittarissa, vaan sehän on vain mittarilukema.
Erittäin laadukkaan vaikutelman antaa edelleen, vaikka onkin tuollainen halvemman luokan edustaja. Mitään nitinöitä tai räminöitä ei sisustasta kuulu. Eikä tällä hetkellä ulkoakaan.
Kulutus vaikuttaisi erittäin maltilliselta, tarkkoja mittauksia ei ole vielä päässyt tekemään. Autossa oli tankki yli puolillaan ostaessa ja vasta kerran olen tankin täyttänyt. Kilometrejä kertynyt noin tuhat tässä vaiheessa.
Kahdet kelvollisilta tuntuvat renkaat tuli mukana, vaikkakin pinnatut, mutta pitoa ainakin talvirenkaissa tuntuu olevan kivasti. Kesärenkailla ei vanteita, käytännössä ilmaisia 15" aluvanteita saa tarjota. Tai ihan ilmaisia peltivanteita
Budjettimallin auto, rahaa ei nyt saisi mennä juurikaan.
Toimintatonniin on kuitenkin jo hyvä alku Havaittuja vikoja/korjauksia/huoltoja on kahden viikon aikana seuraavasti:
-Trippimittari mykkä. Korjattu, ammattikielellä sanottuna sen nollaussysteemin akseli oli pois paikaltaan. Ei kuluja.
-Mittarivaloja pimeänä, samaan syssyyn meni nekin. 2,10€
-Polttoainesuodatin meinasi jäätää heti ensi pakkasilla. Vaihdettu, 12,50€.
-Vaihdekeppi "hieman" veltto. Kepin juuresta on se sivuttaisliikkeen laakeri tai mikälie aivan loppu. Tutustutaan myöhemmin.
-Ajossa huomattavaa uraherkkyyttä, oletuksena ostaessa oli pyöränkulmat. Takana aurausta olikin aika paljon. Korjattu.
Vika koheni hieman, vaan ei poistunut. Pakkasten tultua ja auton seistyä ulkona, ohjaus jäykistyi huomattavasti ja rupesi selvästi takeltelemaan. Kääntäessä kuului narinaa alapallo.
Sinne ruiskulla kumin läpi ensin tippa öljyä notkistamaan vanhaa rasvaa, sitten aimo annos uutta vaseliinia perään. Hiljeni. Ohjaus herkistyi "uuden veroiseksi". Vetely tien päällä loppui kokonaan. Saa nähdä kauanko kestää, vaan jos keväälle pääsisi. 10 ml vaseliinia hyllystä., ei varsinaisia kuluja.
-Kuskin penkki on vähän toispuoleinen, ja tuossa mallisarjassa muutenkin kaamea istuttavaksi. Verhoilu on rispaantunut aika pahasti myös istuinosasta. Saatan vaihtaa joskus, jos löydän uuden veroisen jakkaran jostain. Tuoreemman mallisesta, samanlaista en sinne laita vaikka olisi ehjäkin.
-Muovinen "pohjapanssari" roikkui ja raapi kuopissa tiehen kiinni. Ei ihme, takanurkan kiinnitysreikä siinä poikkipalkissa oli kasvanut norttiaskin mittoihin. Kempillä liimasin, romuraudoista paikka, ei kuluja.
-Lämpömittarin anturi vaihdettu. Ilmaiseksi aikanaan saatu, ei kuluja
-Öljyt pitäisi vielä vaihtaa, siinä se budjetti sitten repeää.
-Vaihdettu 29.12.
Eli tähän asti on remonttiin palanut 14,60€, meniskö öljynvaihtoon sitten pari kymppiä, kun isosta pääläristä kaataa preemiumöljyä
Putsarikin on hyllyssä vanhastaan, eräältä ex-mersumieheltä ilman saatu.
Kallista on ökyauton pito
Viimeksi muokannut Fenton, 06.9.2012 23:41. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Mulla olisi sulle kohtuu hintaan vanteet. Tammikuussa rassaus miitiin mukaan, niin tutkitaan alusta ja vaihetaan ne legedaariset narinat.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
On oikeen 40€ pari. miitissä kun asennamme niin saat vielä miitii kahvit kaupan päälleFenton kirjoitti:Narinat on kalliita .
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Eli kalliita.hotari kirjoitti:On oikeen 40€ pari.Fenton kirjoitti:Narinat on kalliita .
Kotitallissa kun asennan, voin vetää lärvit siinä samalla
Ei ne ainakaan pikatutkimisella väljät olleet, sinne on jonkun verran osia vaihdeltu takapäähän. Ehkä siis narinatkin. Uutuuttaan kiiltäviä varsia ja tankoja siellä risteilee useampia. Ainakin yksi
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Ota kuski mukaan kun seuraavassa mitissä, on näillä näkymin after miitiFenton kirjoitti:Kotitallissa kun asennan, voin vetää lärvit siinä samalla
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Re: Venttonin tenava, pikakatsaus
Fenton kirjoitti:...renkaat tuli mukana, pinnatut...
Taas säästetään vähän väärässä kohtaa.
Anteeksi "avautumiseni", mutta en vain voi ymmärtää minkä tähden ihmiset ostavat pinnoitettuja renkaita.
Saanen veikata renkaiden merkin, "laadukas" Virolainen master vai kenties "laadukas" Suomalainen Eco-top, vai ihan joku muu?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
En oo kattonu.
Minä ajan noilla, jos en saa jollekin kaupattua.
Paremmin noi talviset ainakin pitää, kuin esim uudet Marangonit, jotka oli mulla ceessä
Mulla ei ole omissa rakkineissa ollut itse ostettuja renkaita vissiin kymmeneen vuoteen, niillä mennään mitkä mukana tulee. Autot on vaihtunut sen verran tiuhaan, ettei ole rengaskaupoille ehtinyt.
Rouvalle on sitten laitettu varojen mukaan vähän parempaakin.
Minä ajan noilla, jos en saa jollekin kaupattua.
Paremmin noi talviset ainakin pitää, kuin esim uudet Marangonit, jotka oli mulla ceessä
Mulla ei ole omissa rakkineissa ollut itse ostettuja renkaita vissiin kymmeneen vuoteen, niillä mennään mitkä mukana tulee. Autot on vaihtunut sen verran tiuhaan, ettei ole rengaskaupoille ehtinyt.
Rouvalle on sitten laitettu varojen mukaan vähän parempaakin.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: Venttonin tenava, pikakatsaus
Henkihän siinä on panttina monasti ku urheilee. Moniko menisi Pankokissa h*oriin "uudelleen nystyröity" kortonki mukana?eseestie kirjoitti:en vain voi ymmärtää minkä tähden ihmiset ostavat pinnoitettuja renkaita.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Jaahas.
Ensimmäinen mittauskelpoinen tankkausväli täynnä ja ihan saman se kuluttaa kuin kaikki muutkin ajamani 200D:t.
Kumma peli, minun ajossani korista,vuosimallista ja vaihteiden määrästä riippumatta se on melkolailla aina 6,7 l/100 km.
Ehkä se kesäkelillä hiukka putoaa, muutamia kylmiä startteja tuohon mahtuu.
Käyntiin lähtee pakkasestakin melkoisen kevyesti. Paljon herkemmin kuin tuo Paavo.Josta pitäisikin väsätä oma topikki..
Tähän mennessä olen tyytyväinen, vaikka pari pikkuvikaa siinä on vieläkin.
Keskuslukitus ei ohjaudu kuskin ovesta, vänkärin puolelta kyllä.
Sieltä liikkuu myös kuskin oven lukko. Mikä lienee?
Liekö olisi pilattu hälytin/keskuslukkokaukosäätimellä? Sekään ei edes toimi, pitäisi purkaa pois, ennen kuin on joku aamu ajonesto päällä
Ensimmäinen mittauskelpoinen tankkausväli täynnä ja ihan saman se kuluttaa kuin kaikki muutkin ajamani 200D:t.
Kumma peli, minun ajossani korista,vuosimallista ja vaihteiden määrästä riippumatta se on melkolailla aina 6,7 l/100 km.
Ehkä se kesäkelillä hiukka putoaa, muutamia kylmiä startteja tuohon mahtuu.
Käyntiin lähtee pakkasestakin melkoisen kevyesti. Paljon herkemmin kuin tuo Paavo.Josta pitäisikin väsätä oma topikki..
Tähän mennessä olen tyytyväinen, vaikka pari pikkuvikaa siinä on vieläkin.
Keskuslukitus ei ohjaudu kuskin ovesta, vänkärin puolelta kyllä.
Sieltä liikkuu myös kuskin oven lukko. Mikä lienee?
Liekö olisi pilattu hälytin/keskuslukkokaukosäätimellä? Sekään ei edes toimi, pitäisi purkaa pois, ennen kuin on joku aamu ajonesto päällä
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Jäikin tuossa kehumatta. Mittarin näyttäessä -31, tenava riistäytyi tulille ilman tuplahehkutusta suurempia kommervenkkejä.
Kuka lie unohtanut laittaa illalla liekaan...
Lienee nesteet vähän ohuet, kun tuossa pakkasessa meinasi 110 vauhdissa ruveta lämmöt nousemaan. Nopeus sataseen, niin lämmötkin palasi heti normaaleiksi.
Pahvia on keulalla, mutta ei se maskin peittävä pahvi suojaa sitä syylärin alareunaa.
Kuka lie unohtanut laittaa illalla liekaan...
Lienee nesteet vähän ohuet, kun tuossa pakkasessa meinasi 110 vauhdissa ruveta lämmöt nousemaan. Nopeus sataseen, niin lämmötkin palasi heti normaaleiksi.
Pahvia on keulalla, mutta ei se maskin peittävä pahvi suojaa sitä syylärin alareunaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Synkkä yksinpuhelu näyttää jatkuvan.
Siinähän on s**tana vika.
Tänään tyttären kanssa oltiin kauppaan lähdössä, pakkasta -16. Tuli lähtö vähän yllättäen, niin eipä ollut ropponen lämmityksessä.
Aikaisempaan pakkasstarttiin luottaen olin kuitenkin varma, että lähtee se.
Hehkutus, starttaus. Kaksi kertaa sanoo vou. Eli siis vou-vou. Sitten potkaisee otteen irti hampailta ja startti pyörii tyhjää. Mitvit..?
Irti avaimesta ja saman tien uusi starttaus, niin vou-vou ja ote irtoaa.
Kolmannelle kerralle kaksi hehkutusta, niin ei ehdi sanoa edes vou kun on jo tulilla. Niin se on aina ennenkin herännyt, ei pyöritä turhaan vaan lähtee saman tien.
Mistäs mättää? Bendix jumittelee, ei jaksa kylmässä viedä rattaita riittävästi päällekkäin luiskahtaa irti? Startin hampaat loppu? Hammaskehä vauhtipyörällä?
Eipä sillä, tuskin tuohon tulee tutustuttua ennen kuin on liian myöhäistä, eli sitten kun se ei enää lähde ollenkaan.
Muuten onkin menty ilman moitteita ja lämmintä on piisannut. Pakkasilla on liikuttu perheen voimin tenavalla, kun se lämpenee nopeammin ja lyhyillä matkoilla lämpöisemmäksi kuin webastoavusteinen Paavo
Siinähän on s**tana vika.
Tänään tyttären kanssa oltiin kauppaan lähdössä, pakkasta -16. Tuli lähtö vähän yllättäen, niin eipä ollut ropponen lämmityksessä.
Aikaisempaan pakkasstarttiin luottaen olin kuitenkin varma, että lähtee se.
Hehkutus, starttaus. Kaksi kertaa sanoo vou. Eli siis vou-vou. Sitten potkaisee otteen irti hampailta ja startti pyörii tyhjää. Mitvit..?
Irti avaimesta ja saman tien uusi starttaus, niin vou-vou ja ote irtoaa.
Kolmannelle kerralle kaksi hehkutusta, niin ei ehdi sanoa edes vou kun on jo tulilla. Niin se on aina ennenkin herännyt, ei pyöritä turhaan vaan lähtee saman tien.
Mistäs mättää? Bendix jumittelee, ei jaksa kylmässä viedä rattaita riittävästi päällekkäin luiskahtaa irti? Startin hampaat loppu? Hammaskehä vauhtipyörällä?
Eipä sillä, tuskin tuohon tulee tutustuttua ennen kuin on liian myöhäistä, eli sitten kun se ei enää lähde ollenkaan.
Muuten onkin menty ilman moitteita ja lämmintä on piisannut. Pakkasilla on liikuttu perheen voimin tenavalla, kun se lämpenee nopeammin ja lyhyillä matkoilla lämpöisemmäksi kuin webastoavusteinen Paavo
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Ihan pitää rehellisyyden nimissä sanoa että en minä pääse lähellekään tuota Venttonin pieteettiä autonpidossa, liian herkästi olen törsäämässä ihan uusiinkin osiinEldorado kirjoitti:Sehän on tämä venttoni melkein yhtä kova törsäämään rahaa autoihin kuin jovihava...
Minusta 6.7l sadalle on hyvä luku, en ole omilla laitteilla tainnut edes noin alas päästä millään kelillä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
On se tunnustettava, että yleensä minäkin olen ihan tuoretta laittanut, edellisestä purkuosasta on jo varmaan 15 vuotta aikaa.
Nyt on vain sillälailla, että saadakseen rouvan väyrysen pysymään liikenteessä on jostain tingittävä.
Kokeillaan nyt kuitenkin tällaista valtion budjetti-tyylistä juustohöyläautoilua, on sitten varaa parsia Paavoa.
Kun ei ole lompsassa pitoa, niin ei ole.
Autoilusta on tingitty jo pitkään, pykälä kerrallaan halvennettu autoa jo monta vuotta. Nyt alkaa vaan se tie olla loppuun käyty
Nyt on vain sillälailla, että saadakseen rouvan väyrysen pysymään liikenteessä on jostain tingittävä.
Kokeillaan nyt kuitenkin tällaista valtion budjetti-tyylistä juustohöyläautoilua, on sitten varaa parsia Paavoa.
Kun ei ole lompsassa pitoa, niin ei ole.
Autoilusta on tingitty jo pitkään, pykälä kerrallaan halvennettu autoa jo monta vuotta. Nyt alkaa vaan se tie olla loppuun käyty
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Jaahas, nyt on premiumöljyt koneessa, mittarilukeman ollessa 486400.
Samalla vaihdoin lämpömittarin anturin, jos se ajoittainen vaeltelu loppuisi. Tästäkään ei kuluja, anturi tuli aikanaan 200D:n hanskalokerossa kylkiäisiksi.
Parisen kymppiä arvioin öljyn hinnaksi, eli tähän mennessä yhteensä n. 35 €.
Samalla vaihdoin lämpömittarin anturin, jos se ajoittainen vaeltelu loppuisi. Tästäkään ei kuluja, anturi tuli aikanaan 200D:n hanskalokerossa kylkiäisiksi.
Parisen kymppiä arvioin öljyn hinnaksi, eli tähän mennessä yhteensä n. 35 €.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Jaahas, seuraava tankkaus mentiinkin jo sitten lukemaan 6,7l/100 km
Sen verran löytyi vikaa, että naftamittarin valo ei näköjään tiedä milloin soppa loppuu. Palaa kyllä kun virrat laittaa päälle, muttei silloin kun matka katkeaa.
Tarkalle meni, metri piti vedättää startilla, että sai mittarilta letkun ylettymään
55 litraa pitäisi vissiin tankkiin mennä, 55,4 meni liruttamalla.
Sen verran löytyi vikaa, että naftamittarin valo ei näköjään tiedä milloin soppa loppuu. Palaa kyllä kun virrat laittaa päälle, muttei silloin kun matka katkeaa.
Tarkalle meni, metri piti vedättää startilla, että sai mittarilta letkun ylettymään
55 litraa pitäisi vissiin tankkiin mennä, 55,4 meni liruttamalla.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Omassa bensasa vissiinkin sama vika. Missä vika ja miten korjattavissa?Fenton kirjoitti:Sen verran löytyi vikaa, että naftamittarin valo ei näköjään tiedä milloin soppa loppuu. Palaa kyllä kun virrat laittaa päälle, muttei silloin kun matka katkeaa.
Todella ärsyttävä vika!
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Paskhat, mittarihan se vain vaelteliFenton kirjoitti: Lienee nesteet vähän ohuet, kun tuossa pakkasessa meinasi 110 vauhdissa ruveta lämmöt nousemaan. Nopeus sataseen, niin lämmötkin palasi heti normaaleiksi.
Paskhat, mittarihan se vain vaelteliSamalla vaihdoin lämpömittarin anturin, jos se ajoittainen vaeltelu loppuisi..
Tulihan tämä havaittua jo aikaa sitten, ei vain muistanut kommentoida.
Lämpömittari toimii täsmälleen samalla tavalla kuin vissiin tuota ässää lukuunottamatta kaikissa mulla olleissa mersuissa. Lyömällä.
Terävä avokämmen vasemmalle poskelle, niin sekoileva mittari palaa takaisin ruotuun, lähteäkseen taas muutaman minuutin päästä vaeltelemaan. Tuntuu liittyvän kylmään tuo ajoittainen kosketteluhäiriö, mitä kylmempi keli, sitä varmemmin mittari haeskelee.
Tänään kun oli vain -5 tai vähän reilu, niin mittarikaan ei valehdellut
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Fenton kirjoitti:Jaah, vika piilee luultavasti tankissa.
Minkälainen lienee mersun anturi, en tiedä. Muista merkeistä opittuna siellä on joku oma kontaktipinta merkkivaloa varten ja toinen mittaria varten.
Eppäilisin hapettumaa.
Noo, ehkä kesällä kattelen, eipä ois ainoa katottava asia. Jos on koko romua silloin enää.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Lämpömittaria hakkaavat mersumiehet ovat kuulemma tavallinen näky Prisman parkkipaikalla.Fenton kirjoitti: Tulihan tämä havaittua jo aikaa sitten, ei vain muistanut kommentoida.
Lämpömittari toimii täsmälleen samalla tavalla kuin vissiin tuota ässää lukuunottamatta kaikissa mulla olleissa mersuissa. Lyömällä.