Venttonin tenava

Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Venttonin tenava

Viesti Kirjoittaja Fenton »

No niin, eipä ole aika antanut myöten tehdä raporttia, vaan koitetaan hiljalleen korjata tilannetta.

Kuva

Kuva

Tuommoinen se on pimeässä saapaskameran läpi kuvattuna.
Ja kyllä, ässä on kaivettu hangesta jo ajat sitten sekä viety katon alle.

Ihan se on sillä OM601:llä varustettu, nelivaihteisella askilla.
Vuosimalli on -89.
Aika siistin oloinen, liekö joskus maalattu. Kromikaarien allakin tuntuisi vielä jotain kovaa olevan.
Katsastettu on kaksi viikkoa sitten, eli ainakin vuodeksi siinä on mulle autoa, jos en satu kyllästymään. Mukavan slaavilainen tunnelma tuolla koneella ajellessa tulee, kiireet on pakko unohtaa.
Reilu 480 tkm on mittarissa, vaan sehän on vain mittarilukema.
Erittäin laadukkaan vaikutelman antaa edelleen, vaikka onkin tuollainen halvemman luokan edustaja. Mitään nitinöitä tai räminöitä ei sisustasta kuulu. Eikä tällä hetkellä ulkoakaan.
Kulutus vaikuttaisi erittäin maltilliselta, tarkkoja mittauksia ei ole vielä päässyt tekemään. Autossa oli tankki yli puolillaan ostaessa ja vasta kerran olen tankin täyttänyt. Kilometrejä kertynyt noin tuhat tässä vaiheessa.

Kahdet kelvollisilta tuntuvat renkaat tuli mukana, vaikkakin pinnatut, mutta pitoa ainakin talvirenkaissa tuntuu olevan kivasti. Kesärenkailla ei vanteita, käytännössä ilmaisia 15" aluvanteita saa tarjota. Tai ihan ilmaisia peltivanteita :lol:

Budjettimallin auto, rahaa ei nyt saisi mennä juurikaan.
Toimintatonniin on kuitenkin jo hyvä alku :arrow: Havaittuja vikoja/korjauksia/huoltoja on kahden viikon aikana seuraavasti:

-Trippimittari mykkä. Korjattu, ammattikielellä sanottuna sen nollaussysteemin akseli oli pois paikaltaan. Ei kuluja.

-Mittarivaloja pimeänä, samaan syssyyn meni nekin. 2,10€

-Polttoainesuodatin meinasi jäätää heti ensi pakkasilla. Vaihdettu, 12,50€.

-Vaihdekeppi "hieman" veltto. Kepin juuresta on se sivuttaisliikkeen laakeri tai mikälie aivan loppu. Tutustutaan myöhemmin.

-Ajossa huomattavaa uraherkkyyttä, oletuksena ostaessa oli pyöränkulmat. Takana aurausta olikin aika paljon. Korjattu.
Vika koheni hieman, vaan ei poistunut. Pakkasten tultua ja auton seistyä ulkona, ohjaus jäykistyi huomattavasti ja rupesi selvästi takeltelemaan. Kääntäessä kuului narinaa :arrow: alapallo.
Sinne ruiskulla kumin läpi ensin tippa öljyä notkistamaan vanhaa rasvaa, sitten aimo annos uutta vaseliinia perään. Hiljeni. Ohjaus herkistyi "uuden veroiseksi". Vetely tien päällä loppui kokonaan. Saa nähdä kauanko kestää, vaan jos keväälle pääsisi. 10 ml vaseliinia hyllystä., ei varsinaisia kuluja.

-Kuskin penkki on vähän toispuoleinen, ja tuossa mallisarjassa muutenkin kaamea istuttavaksi. Verhoilu on rispaantunut aika pahasti myös istuinosasta. Saatan vaihtaa joskus, jos löydän uuden veroisen jakkaran jostain. Tuoreemman mallisesta, samanlaista en sinne laita vaikka olisi ehjäkin.

-Muovinen "pohjapanssari" roikkui ja raapi kuopissa tiehen kiinni. Ei ihme, takanurkan kiinnitysreikä siinä poikkipalkissa oli kasvanut norttiaskin mittoihin. Kempillä liimasin, romuraudoista paikka, ei kuluja.

-Lämpömittarin anturi vaihdettu. Ilmaiseksi aikanaan saatu, ei kuluja

-Öljyt pitäisi vielä vaihtaa, siinä se budjetti sitten repeää.
-Vaihdettu 29.12.

Eli tähän asti on remonttiin palanut 14,60€, meniskö öljynvaihtoon sitten pari kymppiä, kun isosta pääläristä kaataa preemiumöljyä :lol:
Putsarikin on hyllyssä vanhastaan, eräältä ex-mersumieheltä ilman saatu.

Kallista on ökyauton pito :eec:
Viimeksi muokannut Fenton, 06.9.2012 23:41. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Mulla olisi sulle kohtuu hintaan vanteet. Tammikuussa rassaus miitiin mukaan, niin tutkitaan alusta ja vaihetaan ne legedaariset narinat. :shock: :lol:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Narinat on kalliita :eec: . Jos tuo ajoltaan pysyy noilla renkailla tuommoisena, niin antaa olla. Jos taas ei, niin joku yö kilkuttelen kotitallissa uudet sinne.
Vanteista saatetaan joutua keskustelemaan.
Miittiinkin tulen, jos vain aika antaa myöden.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Fenton kirjoitti:Narinat on kalliita :eec: .
On oikeen 40€ pari. miitissä kun asennamme niin saat vielä miitii kahvit kaupan päälle
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

hotari kirjoitti:
Fenton kirjoitti:Narinat on kalliita :eec: .
On oikeen 40€ pari.
Eli kalliita. :help:

Kotitallissa kun asennan, voin vetää lärvit siinä samalla :lol:

Ei ne ainakaan pikatutkimisella väljät olleet, sinne on jonkun verran osia vaihdeltu takapäähän. Ehkä siis narinatkin. Uutuuttaan kiiltäviä varsia ja tankoja siellä risteilee useampia. Ainakin yksi :happy:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Fenton kirjoitti:Kotitallissa kun asennan, voin vetää lärvit siinä samalla :lol:
Ota kuski mukaan kun seuraavassa mitissä, on näillä näkymin after miiti
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Tänään pistin haisemaan ja ostin erittäin kiinalaisen sisä/ulkolämpömittarin. 8,90€ eli tässä vaiheessa on ylläpito niellyt jo 27,50 €.

Mihinkähän tämä kilpavarustelu vielä johtaa :escape:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Sehän on tämä venttoni melkein yhtä kova törsäämään rahaa autoihin kuin jovihava... :shock: :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10621
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Fenton kirjoitti:Tänään pistin haisemaan ja ostin erittäin kiinalaisen sisä/ulkolämpömittarin. 8,90€ eli tässä vaiheessa on ylläpito niellyt jo 27,50 €
Ennen kiinalaisen lämmittimen käyttöönottoa kannattaa tarkastaa palovakuutus :?
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

no juu, pikkuisen semmoinen pröystäilyn makuhan tässä on, mutta kerranhan täällä vain eletään :ope:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Venttonin tenava, pikakatsaus

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Fenton kirjoitti:...renkaat tuli mukana, pinnatut...
:ttu:

Taas säästetään vähän väärässä kohtaa.

Anteeksi "avautumiseni", mutta en vain voi ymmärtää minkä tähden ihmiset ostavat pinnoitettuja renkaita.

Saanen veikata renkaiden merkin, "laadukas" Virolainen master vai kenties "laadukas" Suomalainen Eco-top, vai ihan joku muu? :roll:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

En oo kattonu.
Minä ajan noilla, jos en saa jollekin kaupattua.
Paremmin noi talviset ainakin pitää, kuin esim uudet Marangonit, jotka oli mulla ceessä

Mulla ei ole omissa rakkineissa ollut itse ostettuja renkaita vissiin kymmeneen vuoteen, niillä mennään mitkä mukana tulee. Autot on vaihtunut sen verran tiuhaan, ettei ole rengaskaupoille ehtinyt.

Rouvalle on sitten laitettu varojen mukaan vähän parempaakin.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Syttyykö jotkin kiinalaiset lämpömittarit tuleen? :shock:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Re: Venttonin tenava, pikakatsaus

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

eseestie kirjoitti:en vain voi ymmärtää minkä tähden ihmiset ostavat pinnoitettuja renkaita.
Henkihän siinä on panttina monasti ku urheilee. :D Moniko menisi Pankokissa h*oriin "uudelleen nystyröity" kortonki mukana? 8)
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jaahas.
Ensimmäinen mittauskelpoinen tankkausväli täynnä ja ihan saman se kuluttaa kuin kaikki muutkin ajamani 200D:t.
Kumma peli, minun ajossani korista,vuosimallista ja vaihteiden määrästä riippumatta se on melkolailla aina 6,7 l/100 km.

Ehkä se kesäkelillä hiukka putoaa, muutamia kylmiä startteja tuohon mahtuu.

Käyntiin lähtee pakkasestakin melkoisen kevyesti. Paljon herkemmin kuin tuo Paavo.Josta pitäisikin väsätä oma topikki..

Tähän mennessä olen tyytyväinen, vaikka pari pikkuvikaa siinä on vieläkin.
Keskuslukitus ei ohjaudu kuskin ovesta, vänkärin puolelta kyllä.
Sieltä liikkuu myös kuskin oven lukko. Mikä lienee?
Liekö olisi pilattu hälytin/keskuslukkokaukosäätimellä? Sekään ei edes toimi, pitäisi purkaa pois, ennen kuin on joku aamu ajonesto päällä :?
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jäikin tuossa kehumatta. Mittarin näyttäessä -31, tenava riistäytyi tulille ilman tuplahehkutusta suurempia kommervenkkejä.
Kuka lie unohtanut laittaa illalla liekaan... :oops:

Lienee nesteet vähän ohuet, kun tuossa pakkasessa meinasi 110 vauhdissa ruveta lämmöt nousemaan. Nopeus sataseen, niin lämmötkin palasi heti normaaleiksi.

Pahvia on keulalla, mutta ei se maskin peittävä pahvi suojaa sitä syylärin alareunaa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Synkkä yksinpuhelu näyttää jatkuvan.
Siinähän on s**tana vika.
Tänään tyttären kanssa oltiin kauppaan lähdössä, pakkasta -16. Tuli lähtö vähän yllättäen, niin eipä ollut ropponen lämmityksessä.
Aikaisempaan pakkasstarttiin luottaen olin kuitenkin varma, että lähtee se.
Hehkutus, starttaus. Kaksi kertaa sanoo vou. Eli siis vou-vou. Sitten potkaisee otteen irti hampailta ja startti pyörii tyhjää. Mitvit..?
Irti avaimesta ja saman tien uusi starttaus, niin vou-vou ja ote irtoaa.
Kolmannelle kerralle kaksi hehkutusta, niin ei ehdi sanoa edes vou kun on jo tulilla. Niin se on aina ennenkin herännyt, ei pyöritä turhaan vaan lähtee saman tien.

Mistäs mättää? Bendix jumittelee, ei jaksa kylmässä viedä rattaita riittävästi päällekkäin :arrow: luiskahtaa irti? Startin hampaat loppu? Hammaskehä vauhtipyörällä? :eec:

Eipä sillä, tuskin tuohon tulee tutustuttua ennen kuin on liian myöhäistä, eli sitten kun se ei enää lähde ollenkaan.

Muuten onkin menty ilman moitteita ja lämmintä on piisannut. Pakkasilla on liikuttu perheen voimin tenavalla, kun se lämpenee nopeammin ja lyhyillä matkoilla lämpöisemmäksi kuin webastoavusteinen Paavo :roll:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eldorado kirjoitti:Sehän on tämä venttoni melkein yhtä kova törsäämään rahaa autoihin kuin jovihava... :shock: :lol:
Ihan pitää rehellisyyden nimissä sanoa että en minä pääse lähellekään tuota Venttonin pieteettiä autonpidossa, liian herkästi olen törsäämässä ihan uusiinkin osiin :?

Minusta 6.7l sadalle on hyvä luku, en ole omilla laitteilla tainnut edes noin alas päästä millään kelillä :oops:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

On se tunnustettava, että yleensä minäkin olen ihan tuoretta laittanut, edellisestä purkuosasta on jo varmaan 15 vuotta aikaa.
Nyt on vain sillälailla, että saadakseen rouvan väyrysen pysymään liikenteessä on jostain tingittävä.

Kokeillaan nyt kuitenkin tällaista valtion budjetti-tyylistä juustohöyläautoilua, on sitten varaa parsia Paavoa.
Kun ei ole lompsassa pitoa, niin ei ole.
Autoilusta on tingitty jo pitkään, pykälä kerrallaan halvennettu autoa jo monta vuotta. Nyt alkaa vaan se tie olla loppuun käyty :lol:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jaahas, nyt on premiumöljyt koneessa, mittarilukeman ollessa 486400.

Samalla vaihdoin lämpömittarin anturin, jos se ajoittainen vaeltelu loppuisi. Tästäkään ei kuluja, anturi tuli aikanaan 200D:n hanskalokerossa kylkiäisiksi.

Parisen kymppiä arvioin öljyn hinnaksi, eli tähän mennessä yhteensä n. 35 €.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Mistäs mättää? Bendix jumittelee, ei jaksa kylmässä viedä rattaita riittävästi päällekkäin luiskahtaa irti? Startin hampaat loppu? Hammaskehä vauhtipyörällä
Vapaakytkin päästää irti?
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jaahas, seuraava tankkaus mentiinkin jo sitten lukemaan 6,7l/100 km :lol:

Sen verran löytyi vikaa, että naftamittarin valo ei näköjään tiedä milloin soppa loppuu. Palaa kyllä kun virrat laittaa päälle, muttei silloin kun matka katkeaa.

Tarkalle meni, metri piti vedättää startilla, että sai mittarilta letkun ylettymään :kuski:

55 litraa pitäisi vissiin tankkiin mennä, 55,4 meni liruttamalla.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Fenton kirjoitti:Sen verran löytyi vikaa, että naftamittarin valo ei näköjään tiedä milloin soppa loppuu. Palaa kyllä kun virrat laittaa päälle, muttei silloin kun matka katkeaa.
Omassa bensasa vissiinkin sama vika. Missä vika ja miten korjattavissa?

Todella ärsyttävä vika! 8)
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Jaah, vika piilee luultavasti tankissa.
Minkälainen lienee mersun anturi, en tiedä. Muista merkeistä opittuna siellä on joku oma kontaktipinta merkkivaloa varten ja toinen mittaria varten.
Eppäilisin hapettumaa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Fenton kirjoitti: Lienee nesteet vähän ohuet, kun tuossa pakkasessa meinasi 110 vauhdissa ruveta lämmöt nousemaan. Nopeus sataseen, niin lämmötkin palasi heti normaaleiksi.
Paskhat, mittarihan se vain vaelteli
Samalla vaihdoin lämpömittarin anturin, jos se ajoittainen vaeltelu loppuisi..
Paskhat, mittarihan se vain vaelteli

Tulihan tämä havaittua jo aikaa sitten, ei vain muistanut kommentoida.
Lämpömittari toimii täsmälleen samalla tavalla kuin vissiin tuota ässää lukuunottamatta kaikissa mulla olleissa mersuissa. Lyömällä.

Terävä avokämmen vasemmalle poskelle, niin sekoileva mittari palaa takaisin ruotuun, lähteäkseen taas muutaman minuutin päästä vaeltelemaan. Tuntuu liittyvän kylmään tuo ajoittainen kosketteluhäiriö, mitä kylmempi keli, sitä varmemmin mittari haeskelee.
Tänään kun oli vain -5 tai vähän reilu, niin mittarikaan ei valehdellut 8)
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Fenton kirjoitti:Jaah, vika piilee luultavasti tankissa.
Minkälainen lienee mersun anturi, en tiedä. Muista merkeistä opittuna siellä on joku oma kontaktipinta merkkivaloa varten ja toinen mittaria varten.
Eppäilisin hapettumaa.

Noo, ehkä kesällä kattelen, eipä ois ainoa katottava asia. Jos on koko romua silloin enää.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Fenton kirjoitti: Tulihan tämä havaittua jo aikaa sitten, ei vain muistanut kommentoida.
Lämpömittari toimii täsmälleen samalla tavalla kuin vissiin tuota ässää lukuunottamatta kaikissa mulla olleissa mersuissa. Lyömällä.
Lämpömittaria hakkaavat mersumiehet ovat kuulemma tavallinen näky Prisman parkkipaikalla. :wink:
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Niinhän joku joskus on kirjoittanut :whistle:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
jani_LPR
Viestit: 452
Liittynyt: 19.10.2010 18:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja jani_LPR »

Fenton kirjoitti:Lämpömittari toimiil lyömällä.
Sama ilmiö oli kakkisgolffissa aikonaan.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Eilisen Mobilian reissun varrella piti taas kerran tankata. Tulikin tähän astiset pohjat, 6,4l/100km. Minusta ei paha ollenkaan.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”