keskuslukitus+hälytin asennusta...

Vastaa Viestiin
Avatar
tpk_83
Viestit: 63
Liittynyt: 06.11.2006 21:49
Paikkakunta: kajjjaani

keskuslukitus+hälytin asennusta...

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

tarviis apua tuon hälyttimen asennuksen kansa koskien tuota keskuslukitusta.

kuvassa olen yrittänyt selittää keskuslukituksen pumpun liittimet ja hälyttimen liitännät koskien keskuslukitusta... hälyssä pulssi laitettu n.3sekuntiin liittimet 3 ja 4 pulssi kestää siis tuon n.2sek

kuinkahan tuo kytketään toimintaan?

http://s61.photobucket.com/albums/h46/t ... ttimet.jpg
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

En ymärtäny tuosta hittojakaan.. :lol: Sininen naru oli muistaakseni pumpun ohjaus.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
tpk_83
Viestit: 63
Liittynyt: 06.11.2006 21:49
Paikkakunta: kajjjaani

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

Boss kirjoitti:En ymärtäny tuosta hittojakaan.. :lol: Sininen naru oli muistaakseni pumpun ohjaus.
no pirkeles :D

vasemmalla siis kuva pumpun kylessä olevista 2kpl liittimistä... oikeella taase minun hälyttimen johtimet....

onkohan nyt tuo lattaliitin siis + ja - ja sitte tuo pyöreä kolminapanainen se ohjaus?
Avatar
tpk_83
Viestit: 63
Liittynyt: 06.11.2006 21:49
Paikkakunta: kajjjaani

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

http://www.commandocaralarms.com/vacuumdoorlocks.asp

pitääköhän tuollanen viritys tehä vielä?

haluisin varmuuden tosta oven johtimesta... hermot menee :D
Avatar
tpk_83
Viestit: 63
Liittynyt: 06.11.2006 21:49
Paikkakunta: kajjjaani

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

tpk_83 kirjoitti:http://www.commandocaralarms.com/vacuumdoorlocks.asp

pitääköhän tuollanen viritys tehä vielä?

haluisin varmuuden tosta oven johtimesta... hermot menee :D
Tuolleenhan se oli kun nyt vihdoin jaksoin purkaa takaoven josta olikuin olikin alipaine letku irti ja sen kun laitoin paikallee ni johan keskuslukko pelaa. nyt vaa propleemana semmone ku avaa ovet ja menee autoon ni menee itestää takasi lukkoon jonku reippaan puolminuuttisen jälkeen...
Tikku
Viestit: 82
Liittynyt: 27.4.2008 17:56
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja Tikku »

Mulla on jälkiasennetussa(?) kauko-ohjatussa keskuslukossa sellainen vika, että kun ovet heittäis sillä lukkoon, niin ne menee kyllä lukkoon, mutta avautuu samantien lukosta. Eli siis napitkin painuu alas, mutta nousee samointein ylöskin. Toki ne saa avaimella ihan normaalisti lukkoon ja auki, sekä kaukosäätimellä ne saa auki, mutta lukkoon ei tosiaan jää kaukosäätimellä. Missähän vikaa?
Avatar
tpk_83
Viestit: 63
Liittynyt: 06.11.2006 21:49
Paikkakunta: kajjjaani

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

Tikku kirjoitti:Mulla on jälkiasennetussa(?) kauko-ohjatussa keskuslukossa sellainen vika, että kun ovet heittäis sillä lukkoon, niin ne menee kyllä lukkoon, mutta avautuu samantien lukosta. Eli siis napitkin painuu alas, mutta nousee samointein ylöskin. Toki ne saa avaimella ihan normaalisti lukkoon ja auki, sekä kaukosäätimellä ne saa auki, mutta lukkoon ei tosiaan jää kaukosäätimellä. Missähän vikaa?
oven kytkimet kannattaa tarkistaa... samontein se ohjausboksin "aika" ja mekaaniset jjumitukset...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”