W201 190 2,3 cosworth -85

Vastaa Viestiin
Galle1212
Viestit: 1
Liittynyt: 14.9.2012 20:48

W201 190 2,3 cosworth -85

Viesti Kirjoittaja Galle1212 »

Terve, tuollainen laitos tuli hommattua ja paria vastausta olisin vailla. Tuosta lämmönsäädöstä täällä oli paljonkin juttua ja minulla nyt tämä ongelma että kuskinpuolelta tulee vain kuumaa ja apparin puolelta haaleata ilmaa. Purkasin keskikonsolin ja muoviset tangot olivat murtuneet... Tangot korjailin -> ei vaikutusta, onkos tässä niitä "närhenmunia" ollenkaan ? ei taida olla ? Vaikuttaako niihin lämmönsäätönamikoihin tulevat alipaineletkut mihin ? jos alipaineletkut ei vaikuta ilmanlämpöön niin mistä vikaa etsimään ? Toinen ongelma onkin sitten päästöt, arvot olivat reippaasti korkeat.... Sytytysjärjestelmää olen jo tutkaillut, mutta olen pähkäillyt että mikä/mihin vaikuttaa letku mikä tulee vesipumpulta ja menee kanteen ja lähellä kantta letkuun yhtyy jokin putki. Tämä ns. "liitos" on kasattu teipillä ja vuotaa ilmaa reippaasti. Liitoskohta sijaitsee kannen vasemmalla puolella. Minkähänlainen tuo liitos oikeasti pitäisi olla? Autossa on ilmastointi jos se johonkin näistä vaikuttaa jollakin tavalla...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”