mersuw123:n S123 300TDT -79

c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

vapaavirtaus suodin näyttää liian pieneltä :shock:
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

vissiin flekti pyörii ja ylävesi letku tuli paikolleen :lol: ahtaalta näyttää :roll:
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Vappaavirtasuodatin on vähintäänki riittävä, varmaan kuva vääristää kun ahtoputket tulee vähän eteen. Ylävesiletku jatkettiin joten on paikoillaan. Syylärin siirsin niin sivuun kun sai, flektin siipiä joutui vähän lyhentämään. Hyvin ainakin tällä kokoonpanolla pysyy lämmöt 85 asteessa.
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Pumppu tuli eilen. Näyttäisi siltä että se öljynkierto on erinlainen, koska tuossa on se turbon pumppu. Miten sen pumpun öljynkierron sitten toteuttais?\
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

Siis mikä siinä on erillaista laitappa kuvaa?
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

Hienoa että sait letkut ja lämmöt pysymään ittellä lämpöjen kanssa ollut ongelmaa mutta uudemmalla useampi lapasella lektillä joka sorvattu tuohon ja sähkölektillä kesällä ok.
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Teetät siihen hydraulliikkaletkun vanhan tilalle ja pumpun päähän ajoistus tulpan tilalle banjopultti jossa niin pieni reikä, että öljy juuri pikkuisen valuu läpi. Reikä ei saa olla liian iso.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Selvittelin tuota öljynkierto hommaa niin kuulemma saisi tulpata sen vanhan koska uus pumppu ottaa voitelun akselin kautta.
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

Ok.jos se on hyvä nyt en ilman kuvaa tiedä mitä olet tekemässä😒
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

pumpun sain eilen paikalleen, kyllähän siihen ihan mukavasti tuli potkua. Ahtopaineita ei ole kuin vähän reilu 1 bar ja enempää en pidäkkään, kun on kyllä tarpeeksi jo vetoja tuolle ahtopainemäärälle.
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

joko takakumit sulaa tiehen :?:
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

oliko se (uusi)pumppu millä elementeillä ja oliko se siis tehty 617pumppusta kun vanha oli tieten originaali 617A:n pumppu.
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Uus pumppu on vaparista tehty, 7mm elementeillä ja mynän tekemä. Ei oo tullu kokeiltua kumenpolttoa, ei viitsi ruveta tahalleen särkemään.
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

No eipä sitä tarvinnu ees yrittää särkiä kun särkyy näköjään normaali ajollaki. Vaihelaatikko hajos kiihytyksesä, Tuosa laatikossa on kyllä kolmonen ääntäny aina nii särkyminen oli odotettavisaki.
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

mikä siinä tarkalleen ottaen hajosi?
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Hammasrattaat meni sileäksi
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Meinaatko pitää manuaalina? Mulla olis turbodieselin automaattilaatikko ylimääräisenä. Pitäiskö se olla jostain pakumersusta se manuaali että kestäis, sellainen valurautainen irtonaisella kytkinkopalla.
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Täsä on justii semmonen laatikko misä on erillinen kytkin koppa. Edellinen laatikko oli just samanlaine.
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Tämä mersuhan siirty uudelle omistajalle elokuussa kun alko itsestä tuntumaan että tarvii lisää voimaa ja om617a:sta sitä ei enempää viihtinyt ottaa.Auto on nykyään haapajärvellä ja jokapäiväsessä ajossa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”