Juu, tiedän, että simpukkaa voi säädellä, tuosta uudemmasta sitä olen vähän kääntänytkin tiukemmalle. Ja tosiaan, laiskuus tuntuu kuuluvan tuommoiseen vanhaan Mersuun, kun kuuluu se -94 200D:llekin. Vaikka 124 kiihtyykin paremmin, tuntuu silti kiihtyvyys paremmalta 123:sen ratissa, ihme juttu. Tuossa suunnittelin, kun pitäisi tuo satakaksnelonen purkaa alustan puolesta aivan kappaleiksi, pestä, hitsata, ja massata, että kestäis viellä seuraavat kymmenen vuotta ajoa. Niin jos koittaisi harsia tota satakakskolmosta sen verta kasaan, että ajaa pystyisi. Takajousien topparikumien ympäriltä on pellit hävinny melkeen kokonaan, ja koko repsikan jalkatilan etunurkka. Tai ainakin tuntuu siltä.  

  Pitäis vähä koittaa pellillä tilkitä, jos menis vaikka läpi...  

  Toisaalta, takapyörän laakerit on loppu kummaltakin puolelta, nekin pitäis vaihtaa kaiketi. Ja löytyyhän tosta vanhuksesta varmaan niinkin paljo hitsuuttavaa, ettei ajossa oo ihan vähään aikaan. Ja siirtokilvillä ajelu tulee kalliiksi. 

 Aivan mahtava auto, täytyy myöntää. Vaikka mieleni tekisikin W123 sedania, koneella ei väliä, kunhan on Diesel! Mutta rahat ei riitä, kun maksavat mansikoita... Täältä joku minulle Mersua tarjosi, mutta en saannut puhelimella kiinne, ja sitten TraFi iski Diiseliverot niskaan, ettei paljo enää toista autoa ostettukkaan.  

  Mutta viellä joskus. MUUTEN!! Onkos tuo -79 vuosmalli jo päästöistään vapaa? Saako työntää öljyä ja nokea putken täyeltä?  
