Niin; ja tämmöstäkin juohtu tuossa yövuoron aikana mieleen.
Että sillon aikoinaan kun yli kymmenen vuotta sitten ostin sen w124dt:n raadon, josta tämä tekniikka on peräisin. Niin sillonhan myyjä (molempien foorumeiden siihen aikaan aktiivinen käyttäjä ja st-mersujen rakentelija; kuka se oli, sitäpä en alakaan tässä sen tarkemmin erittelemään, koska sillä oo paskankaan väliä) kertoi, että hän oli ostanut sen rottelon muiden henkilöjen unelmien perräisinä.
Umpiruosteinen paskaläjä, jossa hyvä tekniikka. Sillä erotuksella ainoastaan, että kone kärsi pahoista lämpenemisongelmista, syyläri on vuotanu. Ja minulle kotturan myynyt kertoi, että lämpenemisongelmaa on koitettu hoitaa niiden muiden henkilöjen toimesta syylärin paikkausaineella (ja koska sepä ei ongelmaa poistanutkaan vaan ainoastaan lisäsi sitä; yllätyyyssss!!!) niin sen jälkeen oli syötöt kierretty suunnilleen niin pienelleen kuin mahollista. Ja kun sekään ei ongelmaa ratkaissut, niin sillonhan se on tullu kaikille se paniikki siitä haljenneesta kannesta ja kaikkien on pitäny päästä mahollisimman nopeasti eroon mokomasta paskasta. Ja sitten tuli kuvaan pakardinen...
Ja kansi oli täysin ehjä...
Ja pienellään ne syötöt toki olikin: se turbokone oli laiskempi kun vastaavan kokonen vapari.
Eli:
Jos minä oon lisänny syöttöä puolitoista kierrosta, niin se pumppu ei varmaan lie vielä lähelläkään etes tehdasarvoja!
Mutta kuitenkin. Kyllä se turbon pumppu on saatava. Jos ei muusta syystä niin siitä, että niinhän ne mainoksessakin sanovat: "Koska, minä haluan!"
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.