 
 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=300-EmXP ... ture=g-upl[/youtube]
 
   
  Laturin korvaa kun painaa alaspäin niin toi kilikattava ääni hiljeneeonre kirjoitti:Mä oon tuota kuullu livenä. Siellä on jotain irti konehuoneessa, vähän kun nostat kierroksia niin raklatus lakkaa. Samoin kuuluu oikein komee helinä kun sammutat. Edellinen omistaja mietti että onkohan moottorin iskarit molemmista päistään kiinni...

 eli kytkin pitäs löytää ja tehä koeajo tuos pihatiel
  eli kytkin pitäs löytää ja tehä koeajo tuos pihatiel   työsylinterillä ajattelin alottaa
  työsylinterillä ajattelin alottaa  
  
1.12.2012* hotari etsi ja kirjoitti:kytkintä ei vielä löytynyt
Pssst, se on tavallisesti se kolmas poljin oikealta.yli vuoden etsimisen jälkeen hotari kirjoitti:eli kytkin pitäs löytää
Vielähän noihin kytkimen kateissaolon kaksivuotisjuhliin on aikaa, tänävuonna kuitenkin.isk kirjoitti:1.12.2014 hotari etsi ja kirjoitti:kytkintä ei vielä löytynyt Pssst, se on tavallisesti se kolmas poljin oikealta.yli vuoden etsimisen jälkeen hotari kirjoitti:eli kytkin pitäs löytää
Pssst, se on tavallisesti se kolmas poljin oikealta.yli vuoden etsimisen jälkeen hotari kirjoitti:eli kytkin pitäs löytää
Oletko muistanut tarkistaa vaihdekaavion, onko siinä enemmän kirjaimia vai numeroita?
 Nyt sit ilmajumppaa illalla kun mese on niin kiva ilmata kutkin
 Nyt sit ilmajumppaa illalla kun mese on niin kiva ilmata kutkin  
Sehän on kiva ilmata. Työsylinteristä nippa auki. Paineilmapistoolilla laitat rätin kanssa siitä kumijutun reiästä painetta säiliöön. Noin teet jonkin aikaa ja lyöt nipan kiinni työsylinteristä. Sitten muutaman kerran poljet kytkintä. Sitten vain ajeleen.hotari kirjoitti:Eilen ehtoolla uusi sylinteri asettu kuiteski pikku modauksen jälkee paikalleenNyt sit ilmajumppaa illalla kun mese on niin kiva ilmata kutkin


 
   Vanaha nokian punanen retku on oikeen hyvä.
 Vanaha nokian punanen retku on oikeen hyvä.  
 
Näinhän se virallinenki ohje menee mut etusatula on niiin eltaantuneen näkönen et voi olla et ei tarvii aukoo nippaalaineracing kirjoitti:Etujarrusatulan nippa auki, letkua siihen, kytkimen nippa auki ja letkun pää siihen kiinni. Painat jarrua joitakin kertoja ja avot. Kytkin ilmattu.

Näillä virallisilla ohjeilla ilmasin mut ensin imin sielt vanhat p*skat pois alipaineellalaineracing kirjoitti:Etujarrusatulan nippa auki, letkua siihen, kytkimen nippa auki ja letkun pää siihen kiinni. Painat jarrua joitakin kertoja ja avot. Kytkin ilmattu.
 
   
   
   
   
   
  
 mut jos niistä komponenteistä on tarvetta niin lähtee halvalla/ilmatteeks.
 mut jos niistä komponenteistä on tarvetta niin lähtee halvalla/ilmatteeks.Onko siinä tasonsäädön öljysäiliötä ja pumppuaKipsu kirjoitti:Tommosen ostin just viime kesänä purkuun. Vaan on se paljon pahemman kuntonen kun toi hotarin auto. Vasaralla sai hakattua mm.kaikkiin pyörän koteloihin reiät.
Siin on sama sisustus kun hotarin autossa (penkit paskoja), ABS, kylmäkone, tasonsäätö. Mikään lisävaruste ei tietenkään toimimut jos niistä komponenteistä on tarvetta niin lähtee halvalla/ilmatteeks.
 Mun autossa on ollu mut raavittu pois.
 Mun autossa on ollu mut raavittu pois.