Äitienpäivälahja

Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Äitienpäivälahja

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Niin.. ostin itselleni äitienpäivälahjaksi 300TDT:n:
Kuva

Vekotin on -91, mittarissa 429000 tai jotainsinnepäin.
Kävin tätä katsomassa jo pääsiäisen aikaan ja kaupat sovittiin muutamine korjauksineen ja katsastus tietty. No srs ja abs valot eivät suostuneet sammumaan ja siihen sitten vierähti melkoisesti aikaa, mutta syykin oli löytynyt. ABS- yksikkö oli väärä, ilmeisesti Horst oli yrittänyt korjata vikaa vaihtamalla yksikön, mutta laittanut väärän tyyppisen tilalle.
Tosin myyjä sanoi systeemin olleen kunnossa kun hän auton suomeen ajoi.
Enivei, nyt kuitenkin toimii :?

Laatikko oli käynyt myöskin remontissa, josta ei kuittia tullut kysyttyä.
Kaipaa kuitenkin säätöä, ei toimi oikein jouhevasti.

Kulkee kuitenkin kolisematta ja kohtuu suoraan. Vanteet 15" kasireijät (joo muistin väärin Jussa), renkaina vanhat kitkat. Suorituskyky oli oikeastaan lievä pettymys, no tuo laatikko näillä säädoillä selittänee osittain ainakin.
Ilmastointia, jälkiasennus vepastoa, ASD, emätä narisi heti puuttuvista persgrilleistä.

Eihän tämäkään ole se ruosteeton saksanauto, mutta vaikuttaa VÄHEMPI ruosteiselta.
Takaluukussa lasien alla on jo rupea.
Myyjä asensi paikalleen sisälokarit, joita sanoi tuoneensa Virosta. Pitää vielä tempaista ne irti jossainvaiheessa ja ruuttailla suoja-aineet alustaan.
Vin: WDB1241931F200836
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Hyvä väri, AMG-ratti ja ASD-perä. Siitä on hyvä lähteä 8) Onneksi olkoon hankinnasta :pappa:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kiitskiits!
Kokeillaans purkaa tuo vin:


Ident. number (FIN) WDB1241931F200836
Baumuster 124193
Sales name 300 TD TURBO
Order number 0 1 229 06681
Delivery date 1991-09
PAINT1 888
Interior color 371
Engine 603960 12 035987
Gearbox 722357 03 613618
Lights units BOSCH
Wipers BOSCH 910927
Class 1
General data for model code 124193

124193 E-class S124 300TD Turbo
603.960
722.317
722.357
5

211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
371A No code designation available
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
531 AUTOMATIC ANTENNA
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
570 FOLDING ARMREST, FRONT
586
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
888 INFRA RED REMOTE CONTROL W. DRIVE AUTHZTN. (A124)

371A FABRIC PLAID BLACK
586 BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)"
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Mikäpä siinä laatikossa on vikana?
Jos liikaa luistelee kannattaa hetimiten tutkia.
Tökkivä vaihto lienee vähemmän vaarallista. Jopa tavallista.
Saa noihin hiukan tehojakin pumpun/turbon säädöllä jne.
Toki nykyajan kaksi tai kolmelitrainen rotufolkkari ymv.on eri planeetalta suorituskyvyssä.

Pumpun säätö PPD , teki hyvää minun kärryyn (92 sedani 300d turbo)

Kulkee vähemmällä dieselillä ja tehojakin tuntui pintakaasulla ajellessa tulleen käyttöön enemmän.

ST- projektin voi aloittaa hommaamalla 10-20 000e rahnukkaa noin aluksi,
Sitten alkaa muutama satanen heposiakin löytymään.

Sinne 180hp tienoille tuolla vakiopumpun säädöllä ja turbolla hyytyy.

Hyvin riittää minulle ja toisaalta mikään ei riittäs😀.
Vaihteet säädetty tiukaksi ja valoissa ei tartte jaloissa pyöriä manuaalikuskien kohdalla varsinkaan noin keskimäärin😎!

Motarillakin kevyt liike 120-150 välillä nelosella

Ennen säätöä luisteli ja ihan hirvee pumpun viilailuista ja tehon lisäyksestä huolimatta.

Tuo kolmosvaihteen välitys mielestäni jotenkin ontuu tässä mallissa, tai sitten vaan vääntö tuntuu nelosella paremmin.
Kick downilla odottaa enemmän neloselta kolmoselle vaihdossa, pikkusen liian isosti huutaa kolmosella ei osu kuten kakkosen vääntö kohilleen ,&joten vois tapahtua enemmänkin kolmosen ollessa hiukan harvempi kenties?

Tällä hetkellä tuo oma kärry on minun mieleen, bilsteinin sprintit toi kurviominaisuuksia kummasti lisää myöskin.
Hyvin taipuu ja lujaakin voi kurviin ajella jos siltä tuntuu.

Onnittelut uudesta kulkupelistä!
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Lootikko töksäyttää vaihteet ja niska retkahtaa taakse, neloselle vaihtaessa takaa kuuluu jytky.
Eilisen illan noita laatikkoasioita lueskelin ja suunnitelma lienee ruuvata laatikon kyljestä painetta pienemmälle, vissiin vastapäivään? Niinku viinapullon korkkia auki.
Väittämän mukaan laatikko oli käynyt siekkisellä korjuuksilla, joten oletan siltä osin olevan ok.
Tasaisella kiihdytyksellä vaihto isommalle menee melko myöhään, useimmiten pitää auttaa vähentämällä kaasua (*jytk*).

Jossain vaiheessa PPD saattaisi saada tästä työmääräyksen, superia tästä ei sentään tule.
Liikkeellelähtö on jotenkin nihkeämpää kuin tuolla ruuvatulla vaparilla.

Hanskalokerosta löytyi joku kytkin piilotettuna.
Ei ainakaan mikään Self-destruction-mode kytkin, *ten seconds and counting*.
Mitään ei ainakaan tapahtunut.

Samoilla kierroksilla (n.2400) vapari 300 menee 90km/h, ja tämä 105km/h.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Kato ettei oo alipaineletku irti lootalta. (tai jostaki väliltä) :lol:
E46 330D & E46 328i
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Tai lootan kylestä kalavo vallan rikki.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kiitos vihjeistä.
Eipä ole löytynyt aikaa (kuivaa tilaa) tutkia kunnolla, pihalla kattelin päälisinpuolin. Moottoritilassa sulakerasian luona tuulilasin alla on irrallaan oleva alipaineletku. (lisäys:kelta-vihreä)
Mahdolliset alipainevuodot lienee syytä nuohota ensiksi ja sitten paineiden säätöön laatikon kyljestä, laatikolle menevä vaijeri vaikuttaa vissiin milllä kierroksilla vaihteet kytkeytyy.

Tai jospa korjaisi tätä lisäämällä syöttyä.. normaalistihan joutuu lisäämään laatikon paineita kuitenkin sen jälkeen.

Suljetulla alueella vähän testailin, kaasu pohjassa kiihdyttäen vaihteet menevät aikalailla normaalisti päälle. Laatikko vaikuttaisi lähtevän aina ykkösellä liikkeelle.
(lisäys: niin kai pitääkin 722.3-loodalla)

Loppuis tuo vesisade.. huoh!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Eipä ole lootalle tehty vielä mitään.
Ensimmäinen kulutusmittaus tehty, 8,7 l/100km. Tällaista tulosta odotinkin.
On sitte kiva tienpäällä tämä! Ei rämise eikä kiemurtele urissa, vielä kun saisi uudet kumit hommattua, niin veikkaanpa että paranee vielä.

Pitäisi alkaa touhuamaan vaparista myynti-ilmoa, niin ja 123:n moottorinvaihtokin pitäisi aloittaa, muttakun laiskottaa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Taitaa tosiaan alipaineet puuttua laatikolta, oireet sellaiset.
Kulutus kuulostaa suht normaalilta, matka-ajossa pääsee alle kahdeksan kun kaikki on kunnossa.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Käsittääkseni tässä on ollut kauko-ohjattu keskuslukitus. Rattiakselin vieressä on keltainen ledi ja taustapeilin päällä on joku Bosch-merkinnällä varustettu "selfie-kamera", kuvaa ei nyt ole laittaa, kun emäntä on shoppailemassa Kärkkäisellä.
Mitään kauko-ohjainta tähän ei mukana tullut, on kaiketi käännyttävä merkkiliikkeen puoleen jos kaukosäätimen haluan? (joka maksaa auton verran) Vai onko muita vaihtoehtoja..?

Toinen tankillinen 8,6. Tasaista on.
Uuden moniurahihnan kävin hakemassa valmiiksi ja suuttimen paluuletkuvärkkiä, ykkösen suuttimella oli hieman kosteaa.

Ei tuo ilmastointi taida toimia, ainakaan tuuletin ei lähe pyörimään, puhallus on kyllä melko kylmää, mutta niin on ulkoilmakin. Ähh.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kaukosäätösarjat maksavat kaikkineen kai jotain 50 euroa ?
Tehtaan jäljiltä tuossa ei liene ollut kauko-ohjainta joten kannattaa ostaa uusi sarja ja asennella paikalleen.
oulaistenliikenne.fi
650000tuttavuus
Viestit: 2123
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Karvanaama kirjoitti:Käsittääkseni tässä on ollut kauko-ohjattu keskuslukitus. Rattiakselin vieressä on keltainen ledi ja taustapeilin päällä on joku Bosch-merkinnällä varustettu "selfie-kamera", kuvaa ei nyt ole laittaa, kun emäntä on shoppailemassa

Ei tuo ilmastointi taida toimia, ainakaan tuuletin ei lähe pyörimään, puhallus on kyllä melko kylmää, mutta niin on ulkoilmakin. Ähh.
Meilläkin lavetissa nuo.

Eikös se "kamera" liity johonkin varashälyttimeen
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Karvanaama kirjoitti: 888 INFRA RED REMOTE CONTROL W. DRIVE AUTHZTN. (A124))"
Jaa minäkun luulin tuon tarkoittavan kaukosäätyä, no vissiin infrapunatunnistin sille varashälyttimelle sitten.
Takasivulasissahan onkin jotain boschin hälyttimestä varoittavia tarroja, joo sehän se..
Sitä kaukosäätösarjaa pitää kyllä vakavasti harkita, on muutamia korkeamman prioriteetin omaavia asioita ensin.
Moniurahihna, laatikko, ruostesuojaus, ilmastointi, pintakäsittely, renkaat, ratti suoraan, ymym.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kuva


Kuva

Löysin tämmösen käyttöohjeenkin, haiskahtaa kyllä siltä että kaukosäätöinen lukitus tämä olisi.
Tuo saksankielen taito on kovin rajoitteinen, mutta (huonoista) kuvista päätellen.

Kylmäaineena näyttäisi olevani R12, lukkopellin tarran mukaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tuo on jälkiasennettu varuste.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jassoo, jututin myyjää ja hän sanoi että ainakin tuon selfie-kameran piuhat on pätkitty poies, oletettavasti tuota ei kannattane alkaa entistämään. No se mietintään.

Moniurahihnan vaihdoin, sirkutti jo melkoisesti ja viimeiset hetket elinkaarellaan oli menossa.
Jonkunlainen konetilan pesukin tuli hosuttua, nyt on piha sateenkaaren värinen.

Ilmastointia tutkailin (tuijottelin), olin siinä käsityksessä että se EC-nappi on economy asento ja silloin ilmastointi ei ole päällä. MOT.
No tässähän on lumihiutale nappi keskimmäisenä, kun lumihiutaleen valo palaa, vetää ilmastoinnin kompuran kela kiinni ja kompura alkaa pyörimään välillä. (huomaa tyhjäkäynnin notkahduksena) :? Tä?
Kylmäaine vissiin on vuotanut koska putkiliittimen alla keulassa näkyy vihreää väriä.

Mulla kun ei ole koskaan ollut toimivaa ilmastointia, enhämminä näistä tiedä.
Toimivanakaan kompura ei kait koko aikaa pyöri.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eikö tullut kylmää lämmityslaitteesta ?
Varsin hyvä merkki on se että kompura kytkeytyy ajoittain päälle, eli kylmäainetta on ja periaatteessa systeemi toimii.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Niin joo, tuli viileätä (ulkoilmaa) ja välillä kylmempääkin, joten kai tuo periaatteessa toimii.
Ennen tuota konetilan pesua en ole huomannut kompuran kytkeytymistä.
Kannattaahan näitä joskus pestä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

AMG -ratti -ko?

Kuva

Muistelin entisessä airbagillä varustetussa 300TD:ssä olleen samanlaisen.
Kiva olisi saada ehjä tilalle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Ihan ei jaksa keskittyä, mutta jos laatikko potkii ja kulku on nihkeetä, niin alipaine linjaa tutkintaan, eiks alipaine jotenkin komentanu hukkaporttiakin näissä ??
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tänään säädin sieltä laatikon kyljestä paineita pienemmäksi, ensin yksi kierros niinkuin jallupullon korkkia aukipäin. Parempaan päin meni, sitten vielä puoli kierrosta. Silloin lukitus riitti vielä tuohon "kruunun" hahloon, joten puolitoista kierrosta sitä tuli avattua. Kiitokset dealerille pikaisesta puhelinkonsultaatiosta ja valittelut häirinnästä.
Ensin en hoksannu minkä tutin alta säätö löytyy.
Luultavasti säädön ei kuulu normaalisti olla noin ulkona.

Myöskin laatikolle menevää vaijeria löysäsin, koska vaihtohetki meni melko isoille kierroksille.

Muuttuipa auton luonne melkoisesti, 1-2 vaihto on melko nopea, 2-3 venyttää reippaammalla kiihdytyksellä, 3-4 myös nopeahko. Viitannee taas siihen jousisarjaan, kait? Ehkäpä tulee käynti Lintoselle tämänkin kanssa.

Alipaineletku oli ainakin kiinni laatikossa, alipainemittaria ei ollut jolla mitata.

Paikaltaan lähtö ei ole niin nihkeää enää, kai tuo vaijerin löysäys auttoi siihen, vai kuvittelenko vaan. Itse kaasupoljinkin tuntui keveämmältä??
No parempaan päin mentiin selkeästi kuitenkin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kiitokset dealerille pikaisesta puhelinkonsultaatiosta ja valittelut häirinnästä
Höpsis häirinnästä, ole hyvä vaan. Saa soitella. Eilen oli linja aika huono ja sitten kun katkesi yritin pari kertaa soittaa sinulle päin muttei saanut yhteyttä. Sitten olit yrittänyt kun minulla jäi luuri hetkeksi autoon.
1-2 vaihto on melko nopea, 2-3 venyttää reippaammalla kiihdytyksellä, 3-4 myös nopeahko. Viitannee taas siihen jousisarjaan, kait
Kyllähän tuohon kannattaa jousisarja vaihtaa, sehän on juuri kakkosen-kolmosen vaihtoa terävöittävä..
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Karvanaama kirjoitti:AMG -ratti -ko?

Kuva

Muistelin entisessä airbagillä varustetussa 300TD:ssä olleen samanlaisen.
Kiva olisi saada ehjä tilalle.
Eikös tuo ole ihan normi 94-95 E-sarjalaisen ratti?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Vanja-eno kirjoitti:Eikös tuo ole ihan normi 94-95 E-sarjalaisen ratti?
Eikös normimallissa ole nuo alimmat puolat etäämmällä toisistaan?
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Joo varmaan, eli tsekattuani äsken nettiautosta E-sarjalalaisia niin kallistun sittenkin AMG rattiin
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

oulaistenliikenne.fi
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Pitääpä yrittää iltasella muistaa katsoa, minulla on kotona irrallaan tuollainen perusnahkaratti. Minusta se on muodoltaan aivan sama kuin muovikuorinenkin, eli alapuolat etäämmällä kuin tässä autossa olevassa.

Sama airbag siihen kävi muistaakseni paikalleen kun oli tovin edellisessä autossa kiinni.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hee, on se tosiaan noissa linkkaamissani autoissa varustelistassa r*ssän sivujen mukaan
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
joka 281 puolestaan täällä

http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html

on
281 STEERING WHEEL (390 MM) WITH SPORTS DESIGN
jolla nimellä se on EPC:n mukaan esim. -92 124:ssä ja näyttää tältä, ilman bagia:

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Itelläkin oli tuo 281 edellisessä 320:ssa, ja oli samanlainen kuin dealerin linkkaaman airbäggikuvat. Tuo Karvanaaman ratti näyttää kuitenkin erilaiselta, koska siinä näyttäisi olevan jotain perforointia nahan pinnassa ja lisäksi se sauma ei ole ratin alareunassa.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”