Itsellä nykyään 6,2 diesel pick-up chevy,
Lainasin sitä kaverille ja sain käyttöön vastaavasti
W 124 300 tdt:n...
Eihän se kulje oikein mitenkään, hidas kaasuunvastaavuus,
välillä yrittää kulkea mutta ohittaa ei uskalla muita
ilman pitkää suoraa..
Siitä on monta vuotta kun viimeksi sillä ajoin niin en
osaa sanoa eroa entiseen mutta jotain vikaa siinä on.
Tyhjäkäynti on aina ollut sellaista kalinaa mutta
käyntiinlähdössä ei vikaa, ajettu 470000km
Tosiaan, normi 6,2 diesel paku kiihtyy paremmin, missä vika?
Jos helppo asia korjata niin yllätän kaverini...
Chevyä hitaampi 300tdt?
300td
Kyllähän tuollainen 6.2 on melko tunnoton tälläiseen 300:een pataan.
Itsekin muutaman vuoden chevyllä ajelen,niin kyllä meno maistuu eri tahtiin.
Eikä tunnu vaunukaan perässä,sai katsoa liikennevaloissa peiliin,että tuleeko se mukana...
Itsekin muutaman vuoden chevyllä ajelen,niin kyllä meno maistuu eri tahtiin.
Eikä tunnu vaunukaan perässä,sai katsoa liikennevaloissa peiliin,että tuleeko se mukana...
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Yksi helppo paikka tarkastaa on ahdonalaisensyötön- morkulalle menevä linja
Tuo morkooli sijaitsee syöttöpumpun päällä, ja siihen pitäisi tulla ahtopaine. Ahtopaine otetaan siitä ihan vierestä imusarjasta, mutta se kiertää katkaisijan kautta, mikä puolestaan säätelee alipainetta joka menee laatikolle vaihtoja pehmentämään.
Pieni pätkä putkea imusarjanlähdön ja morkoolin välille ja koeajolle jos vedot lisääntyy, jossain tuon piirin välillä häikkää
Hyvinpaljon tai ainakaan monesti ei kannata noin rankaista konetta, koska laatikko ei kytke täydellä paineella ja luistaa vaihdoissa täyskaasulla
Tuo morkooli sijaitsee syöttöpumpun päällä, ja siihen pitäisi tulla ahtopaine. Ahtopaine otetaan siitä ihan vierestä imusarjasta, mutta se kiertää katkaisijan kautta, mikä puolestaan säätelee alipainetta joka menee laatikolle vaihtoja pehmentämään.
Pieni pätkä putkea imusarjanlähdön ja morkoolin välille ja koeajolle jos vedot lisääntyy, jossain tuon piirin välillä häikkää
Hyvinpaljon tai ainakaan monesti ei kannata noin rankaista konetta, koska laatikko ei kytke täydellä paineella ja luistaa vaihdoissa täyskaasulla
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kiitoksia ohjeesta, koetan rukata.
Myöskin huomasin että mese vaihto vaihdetta
ykköseltä kakkoselle aika turhan napakasti, pää nytkähti...
Vaikka se ei tosiaan muuten kulje.
Automaatistahan tässä siis myös puhutaan...
Muttakun esim. 80-100km/h kestää tolkuttoman kauan niin
jokuhan tuossa tökkii.
Tutkin ja tukin ylimääräiset, saa nähä...
Myöskin huomasin että mese vaihto vaihdetta
ykköseltä kakkoselle aika turhan napakasti, pää nytkähti...
Vaikka se ei tosiaan muuten kulje.
Automaatistahan tässä siis myös puhutaan...
Muttakun esim. 80-100km/h kestää tolkuttoman kauan niin
jokuhan tuossa tökkii.
Tutkin ja tukin ylimääräiset, saa nähä...