JuMulan mersuröntät - tietä riittää

Vastaa Viestiin
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Taunuksesta Mark kakkoseen :?: :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

jovihava kirjoitti:Taunuksesta Mark kakkoseen :?: :shock:
Ehei, jotain vähän erikoisempaa.
Laittelen kertomusta joskus tuonnempana... 8)
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Totaalista hiljaiseloa meidän tallilla. Kaikkea talli-infraa tullut touhuttua, vaan rojektit ne senkun alkaa pölyyn peittyä. :|
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Joskos tänään tahi huomenisssa taas laittaisi langan sulamaan. Välähti myös mieleen että mitäs jos laiskuuttaan tekisikin tuosta bensamoottorista e85-käyttöisen? Dieselpaku olisi se toinen vaihtoehto muttasen verran saa noita tenavia kuskailla että henkilömallina tarvisi ainakin yksi auto isännän pitää.

Liekö miten toteutettavissa tuohon Jumalaiseen ke-jettiin?

:roll:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Talli-infran parissa mennyt kaikki liikenevä aika, vaan niinpä ne on pitempiaikaiset kalustohankkeet ja diy-Werkzeugit ottaneet toteutuakseen, vähän kerrassaa mutta kuitenkin. :D

Motivaatiostakin lievää pulaa tuon farkkuröntän kanssa, mutta eipä tuo nosturin nokassa pilallekaan mene... :roll:

Ja sedanilankkukin toimii niinkuin käyttöauton kuuluukin, ei mitään harrastamista.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Tuli eilen ehtoolla käytettyä myöhäisillan tallitunti tuumailuun.

Teen tuosta varmarista sen dieselipakun, sen verran pelottaa tuo bensatekniikka kun ei ole tarvinnut mistään bensamoottorin ominaisuudesta kärsiä käyttöautoissa vuosikymmeneen.

Ruostetyöt teen kunnolla loppuun ja puran zubehörejä sen verran että saa kopan kunnolla maalattua ml ovenpielet ja moottoritila. Väriksi joko mattamusta tai ferrexinpunainen. Joku muukin mattasävy saattaisi toimia. Ajattelin ruostekorjausten yhteydessä siivota kopasta turhat koristeet ja mersunmerkit pois.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Melkein tuossa jo aloin tekemään pahvisuojaa maskin eteen mutta näyttäisi taas kelit lauhtuvan mitä IS on uskominen. Olkoon. :lol:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Lisääntyneen vapaaa-ajan myötä saattaa peltiprojekti lähteä tästä vauhdilla eteenpäin, kunhan nuo isommat kötöstelyt tuosta saisi ensin valmiiksi. :D

Taisi tuolle tärpättiruiskulle löytyä luonteva asennuskohde, täytyy kuitenkin vielä toinenkin tovi tuumailla umpiluotettavan tojotatekniikan vai kutosmoottorin jylinän välillä... Molempi parempi. :?
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Tuli puuhasteltua pari tuntia varmarin alla ja suunniteltua kauheita. Lahohkon pakoputkiston sain nätisti irti, samoin irrottelin bensapumpulta johdot. Seuraavassa hutkinnassa lähtee bensatankki ja tekniikkapaketista öljyt.

Pientä jaakobinpainia tässä olen käynyt että pitäiskö tuo tekniikkapaletti pistää poikki vai mahtuuko nousemaan nokalta kokonaisena? :arrow:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eikö se pitäs laatikkoineen mahtua jos vaan alla on tarpeeksi tilaa koukata :idea:

Täälä kyllä jännitetään että millanen ässtee siittä on syntymässä :eec:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

jovihava kirjoitti:Eikö se pitäs laatikkoineen mahtua jos vaan alla on tarpeeksi tilaa koukata :idea:

Täälä kyllä jännitetään että millanen ässtee siittä on syntymässä :eec:
Voi veikkonen, siinähän tuo nostin nököttää montun päällä eli eiköhän tuossa vaikka mitkä Immelmannit luonnistu. :idea:

Lähinnä funtsin että joutuuko jotain otteenvaihtoa kesken noston tekemään kun tuo automaagitoosakin kerran jotain painaa ja moottorin nostokorvat ne jotenkin symmetrisesti on tuon moottorin painopisteen molemmin puolin. Eli kärsiikö roikottaa koko pakettia käytännössä sen etumaisen moottorinkorvan varassa? :roll:

Mitään st:tä tässä synnytetä, kunhan leikitään. :twisted:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ite olen joskus käyttänyt tuohon tasapainotteluun ihan vaan perus räikkäliinaa. Vähän lo-tekkiä, mutta toimivaa :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

jovihava kirjoitti:Vähän lo-tekkiä, mutta toimivaa :idea:


8)

Joo, ei tuosta liian vaikeaa aleta tehdä. Hirvittää vaan alumiinikannessa parilla M8-pultilla kiinni olevaa teräslevyn palasta kuormittaa noinkin reippaasti. Jossain kohtaa kieputusta tilanne on väkisin kuitenkin se että kaikki paino lepää yhden moottorinkorvan varassa ja tuota tuossa aloin epäillä.

Tilojen puolesta varmaan mahtuu tulemaan suht kivuttomasti:

- pakoputki on jo irti
- kardaani pois
- Letkut ja putket sekä ne kaikki johdot irti
- syyläri ja muovit ympäriltä pois ja kumityynyjen pultit irti.
- tarviiko ottaa raidetanko ja ohjausiskari, näyttäisi tulevan useita lisäsenttejä tuostakin?
- tarviiko irrottaa bensakoneen ilmanputsarikotelo?
- vaihteiston häntä irti ja paino keventimen varaan ettei vielä putoa
- taljalla/ norsulla konetta pari senttiä ylös ja vähän eteenpäin
- reilummin nostoa ja samalla konetta pikkuhiljaa eteenpäin, luovimista...
- jossain kohtaa paketti pystyyn ja ylös

Unohtuiko jotain? :shock:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Aina. Mutta sen huomaa vasta sitten kun alakaa nostojumppaan :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Eipä ole mitään isompaa tapahtunut edellisen päivityksen jälkeen.
Itselleni tuossa lupasin että syksyllä lähtee koppa tontilta hiappiauton kyytillä jos en ole saanut kesän aikana mitään valmista. :twisted:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Taitaa farmari kohta lähteä JuMun tallista sinne missä on Autobahn sileää ja riisikipot pysyy pikkuteillä. :roll:

Yhtään ei ole homma edennyt, tielläkin alkaa hiukan olla.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Vankkuri alkanut pikkuhiljaa purkaantumaan, seuraavaksi nousee tekniikat nokalta pois ja loput sisustat lähtee tallinvintille..
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Sähköremonttiin sitä joutui hyytävien pakkasten ja lumikaaoksen välisellä siirtymäjaksolla eilen illalla. Toinen parkkivalo ollut jonkun aikaa pimiänä, mutta eilen oli jo pakko tarttua toimeen kun samalta puolen meni takavalo ja toinenkin etuparkki sammui. :shock:

Kalliiksi tulee vanhan Mersun pito tänä talvena. Öljytkin pitäisi kohta vaihdella. :protest:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Varmarin kolarivaurion korjaus edistyi aikalailla. Koputtelin kumivasaralla ja moskalla tuon varapyöräkotelon luultavasti aika lähelle alkuperäistä shapea. Vielä täytyisi malli nähdä niin tietää mihin kohtaa vielä vasaraa annostelee.

Korjauspellit alkavat myös olla tehtyinä jo, takavalon ympärystä löytyi irroitettuna ja tuon takakyljen sain tekaistua aivan itse. Täytyy tässä hitsuutella takakulma hahmolleen, onneksi on peräpään rakenteet säilyneet muodossaan eli vauriot ovat rajoittuneet ihan pintapelteihin. Poterossaan ollut vajaapaineinen varapyörä on sitonut törmäysenergiaa suuren määrän.... :D

Kuskin puoleisen tiivistekourun korjaus tuli tehtyä jo tuossa aikaisemmin ja enää olisi hantin puolelle sama homma edessä jahka tuon takakulman saa muotoonsa. Ja eikun hiekkapuhaltelemaan alustaa ja korjailemaan pikkukuppia sieltä täältä, uuden pintavärin veto pohjatöineen on jo tilattu. Vielä täytyisi päättää tekeekö tuosta umpikyljen jolloin tiivistekourujen loppusilauksessa olisi mahdollisuus oikoa aika tavalla... Samalla tarvisi sitten takaovetkin pellittää umpeen että oikein piilofarkun näköiseksi auton saisi. :roll:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Yliaktiivista entiijanpelluuta se onkin jaksanut olla tuon varmarikoppasen autopahasen kanssa. :lol: Reipas vuosi vierähtänyt eikä mitään ole tapahtunut...

Justiinsa taas eilen illalla tovin paksuja puhaltelin kun hänen suuntaansa taas kerran erehdyin vilkuilemaan. Onneksi ei ole vehkeessä rahaa kiinni juuri ollenkaan eikä irti puretut osatkaan autoa itseään enempää neliöitä tallista syö kun on kaikki hilut ja heebenskukkelit tullut kiikuteltua tallin vintille aikaansa viettämään jo ammoisina aikoina.

Tekniikat roikkuvat vielä korvakkeissaan, en niitä vielä hilannut nokalta pois lattianeliöitä syömään. Työjärjestys olisi sellainen että hitsuuhommat kun saan päätökseen niin sitten puran loput irtoavat ja lähtee köntsä maalaukseen. Maalarilta tultua sitten alustan osien kimppuun, ja koppaa pikkuhiljaa kasalleen. Tasonssäätöhilppeet purkanen tuolta alta pois ellen sitten aivan piilkkahintaan onnistu uusia putkistoja jostakin kehittelemään. Muuten menee ainakin kaikki jarruputket uusiksi ja luonnollisesti muutkin jarruhilppeet samassa yhteydessä. Jossain kohtaa alkaa sitten se pakollinen mittavampi rahanmeno kun tekniikkaan on tarkoitus vielä hiukan investoida, ainakin isomman hyrrän, pumppuremontin, pakoputkiston ja coolerin verran. 8)

Aikataulu luetelluille hommille on tyystin auki, turhia tavoitteita olen oppinut olemaan lietsomatta. :D Tuossa välissä täytyisi sedanin koppaakin hiukan elvyttää, pari ruostereikää on salakavalasti suolakylpyjen seurauksena päässyt ilmaantumaan. Ei mitään mittavampaa mutta jonkun verran purattaa autoa ennenkuin kolvilla uskaltaa koppaa kosketella. :ope:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Pissapojannesteitä lisätessä hoksasin että tuon käyttöauton syöttöpumpun päällä keikistellyt joku painekello tms on lähtenyt omille teilleen kuluneen talven aikana. :shock:

Jossain kohtaa vauhdilla ajellessa olinkin joskus kuulevinani sen suuntaista ääntä että jotain olisi moottoritilasta irronnut ja sitten kolissut auton alla. Hyvinpä tuntuu toimivan ilman sitäkin, jonkunlainen sääsuojaus tuon mulikan alla sijaitsevien instrumenttien toiminnan takaamiseksi lienee kuitenkin paikallaan tehdä. :roll:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Aloinpa tuohon ajoautoon vaihtamaan ehjiä lukkoja täyssohlojen tilalle.
Pari vuotta olen kulkenut pelkästään hantinoven lukkoa käyttäen ja nyt kun sekin alkoi sitten tökkimään tein päätöksen että nyt alkaa olla viimeiset hetket. :lol:

Kanssameseläiseltä löytyi hyväkuntoiset 124 lukot jotka toimivat kuin junan vessa, leimoista päätellen kotoisin autosta vm93. Olin itse jostain ymmärtänyt että lukkolaitteet ovat samanlaisia keskenään ja käyvät heittämällä lankusta toiseen.

Hantinovesta lukko irtosi helpolla ja kuskinovesta kun väänsin jo vuosia sitten täydellisen lakon tehneen lukon säälimättä isolla ruuvarilla pas*aksi ja repäisin sitten hänet äärimmäisellä päättäväisyydellä ahtaasta kolosestaan kankaalle.

Ja sitten se totuus: Sitä lukossa olevaa hassunmallisella reiällä olevaa hahloa kääntävä osa on näissä uusissa ovenlukoissa liian lyhyt, puuttuu päästä juuri se siihen hahlon reikään sopiva osa, jää juuri sen verran liian lyhyksi. Eli lukko istuu paikalleen hienosti mutta ei toimi. :D Tarvii vaihtaa se kääntävä osa vanhoista lukoista, vaan milläs helvatilla tuommoinen 2mm putkisokka irtoaa särkemättä kaikkea ympäriltään. Onnistuuko lukkopesää vaihtaa lukkorungosta toiseen, tuntuisi äkkiseltään helpommalta hommalta? Kaikenlaisia tuurnakkeita jo tuohon sokkaan kokeilin mutta sen verran on sinkkipainevaluisia kappaleita tullut jo tähän ikään särjettyä että enää ei viitsisi väkisin yhtään kovempaa yrittää. :evil:

Takaluukun lukko olikin sitten helpompi tapaus. Vanhan lukon kanssa meinasi usko loppua ennen kuin tuurilla sain tuon moniulotteisen muovikokonaisuuden muljautettua pesästään ulos. Uusi lukkohässäkkä tankoineen holahtikin sitten paikalleen ilman sen kummempia kommervenkkeja, ainoastaan lukon säätö jäi huomiselle. Katotaan miten jätkän käy - toveri Pupetin kertomukset olivat kirkkaana mielessä kun lukkoa kävin peukaloimaan, ja jonkunlainen hiljainen hetki tuli vietettyä ennen jokaista merkittävää työvaihetta. :lol:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

^takaluukun säätö olikin helppoa. Lukkoasetelma niin ylös kun sai ja keskelle. Lukko sulkeutuu pehmeämmin kuin ennen eikä ole yhtään välystä mihinkään suuntaan heilutellessa. Pakko se oli uskoa että nyt onnistui joku kerralla. 8)

Ovenlukot täytyy kiikuttaa lukkosepällä käymään, ei ole sopivia työkaluja tuon 1,5mm putkisokan irrottamiseen siten että muut osat säilyy ehjänä. Siihen asti auotaan luukut takaluukun lukon kautta, tälläsin lukkojen paikalle farkusta irrotetut takaoven kahvojen "takapalat", siis ne samanlaiset mutta ilman avaimenreikää. Jotenkin pelottaa että tästä tulikin pysyvämpi väliaikaisratkaisu... :lol:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

JuMu S kirjoitti:Jotenkin pelottaa että tästä tulikin pysyvämpi väliaikaisratkaisu... :lol:
Takaluukun kautta sitä on tullut ovia availtua tuosta lähtien, ovenlukot odottavat vielä asennustaan joka tapahtunee lähiviikkojen aikana auton pysähtyessä toviksi tallin hämäriin öljyjen vaihtoa varten.

A-pilarin juureen tuli tinailtua kämmenen kokoinen pala valkoista varaosamersua, unohtui ostella kitit ja virsikirjat joten hitsaussauma näkyy hienona arpena vastamaalatussa pellissä. :lol: Merkkejä elätystä elämästähän nämä hitsuusaumat vaan ovat eli ei tälläkään korjauksella kiirettä ole.

Varmariakin on tullut aina tallissa poiketessa kierrettyä ja sillä silmällä mittailtua. Joskos se moti taas jostain, kaikkien kiinteistöpuuhien jälkeen... :arrow:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Tuli vaihdettua rönttään alkavaa talvikautta ajatellen öljyt suodattimineen moottoriin ja ohjaustehostimeen.

Myös naftasuodattimet ja ilmansuodatin tuli uusittua.
Koekäytellessä sitten bongasin pienen vuodon vesipumpusta (vaihdettu n 160tkm takaperin) ja jonkunlaista alkavaa vuotoa / hikoilemista siirtopumpun ja hienosuodattimen välisestä naftaletkusta. Täytyypä nuo vielä touhuta kuntoon vaikkapa talvirenkaiden vaihdon yhteydessä, samalla kun ne ym ovenlukotkin. :oops:

Varmarille ei edelleenkään ole tapahtunut mitään, mutta seiskööt ja kerätköön arvoa. :D
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Vesipumppu tuli illan hämärissä vaihdeltua, naftaletkut oli ajatus vaihdella tänä iltana.

Auton käyntiääni siistiytyi ihan sikana, vanhan pumpun laakereissa tuntuikin ihan jo sormivoimin ravistellessa selvää välystä sekä akselin että hiukan myös säteenkin suunnassa. :shock: Ihmekös tuo sitten että norona on vuotanutkin.

Pari kertaa aiemminkin on käynyt vesipumpun vaihdon jälkeen sama shokkiefekti läpi kehon, jakohihnamoottorisilta jää tämäkin säännöllinen riemun hetki kokematta. :D
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Minkäsmoinen visio se nyt JuMppasella onkaan tuon varmarin suhteen? Kasikone keulille ja voortin kymppipulttinen taakke ja eikun varttimailille? Pensselillä pinkkejä kukkia kylkeen ja sähkömoottori tehoa tuottamaan?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

^Ajatuksena se on ollut tuosta seuraavaa ajoautoa omalle itellensä tehdä.

Pakettibiiliksi eli raa´aksi hyötyajoneuvoksi häntä olen haaveillut, eli vaneroidulla takatilalla ja mattamaali pinnassa. Joko heppailen takasivuakkunat kokonaan umpeen tai sitten en, päätös vielä tekemättä mutta seuraavaksi tarvisi asia melkeinpä päättää. :roll:

Nokalle tallin nurkassa nököttävä OM603 turbollisena ja maltillisesti kiristettynä versiona, automaagi siihen jatkoksi.

Siinäpä lyhyesti mitä olen suunnittelut, ei puutu kuin motivaatio käydä tosissaan toimeksi.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mitään umpeenheppailua, tehe avolava :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3625
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

jovihava kirjoitti:Mitään umpeenheppailua, tehe avolava :idea:
On käyny mielessä mutta saako nykyään tehä? Joskus Aken aikaan oli pakun korimallin vaihto vaikeempaa kuin kissalle matolääke?
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”