dry kirjoitti:Missässe tykkää-nappi nyt taas olikaan...
Samin uusi kulkine, E320Te, videolinkkejä HD-videoihin!
Eipä tuolla kiikalassa oikein pitoa ollut, kohtuullisen burniksen sain, lähdön otin tokalla varman päälle. Paras aika oli 15,991 ja loppunopeus 143,08Km/h. Lähtö piti ottaa D:llä E asennossa ja sitten rauhallisesti kaasupohjaan jolloin vaihtoi ykköselle ja mentiin. Lopussa vaihtoi neloselle vaikka ois voinut kierrättää kolmosella. Ei paha aika näillä eväin.
[/img]
[/img]
Kokoajan oli E-päällä, mitä se muuten olisi tehnyt kun mittarissa oli vaihdon aikana 138? Lopussa oli karvan vajaa 150. Ylikierroksille ois voinu pakkokolmosella vetää. Mutta en katsonut tapeelliseksi kun lähtö piti ottaa ylivarovaisesti huonon pidon takia. Normiteillä pito on parempi kuin tuolla kiikalassa. Tuolla stripillä mersu vaihtoi vaihdetta 4 kertaa: 2:lta ykköselle, ykköseltä kakkoselle, kakkoselta kolmoselle ja kolmoselta neloselle. Pitävämmällä radalla/ normi asfaltilla vaihtoja on vain kaksi. Pitäs aika parantua helposti puolella sekunnilla, sen näkee ensi lauantaina.
Nyhdin äsken takavaimentajan pois, melkonen malmikasa...
Kiinnitin jauhesammuttimen telineen sisälle ja katselin liinojen paikkoja. Huomenna en ole menossa ahvenistolle, seuraava tapahtuma Hyvinkäällä. Onkos muita meseläisiä tulossa?
Motonetissä oli suora 2,5" putki loppu ja en viitsinyt ostaa kahta palaa. Melko mielenkiintoiset saundit rivakammin kiihdytettäessä.
Kiinnitin jauhesammuttimen telineen sisälle ja katselin liinojen paikkoja. Huomenna en ole menossa ahvenistolle, seuraava tapahtuma Hyvinkäällä. Onkos muita meseläisiä tulossa?
Motonetissä oli suora 2,5" putki loppu ja en viitsinyt ostaa kahta palaa. Melko mielenkiintoiset saundit rivakammin kiihdytettäessä.
Moro,
Jos / kun jonnekin mutkaradalle lähdet, niin kannattaa varmaan vaihtaa jarrunesteet. Viitisen vuotta taitaa jo olla, kun vaihdoin sinne 5.1:t. Jonkin verran on tieten letkuja vaihtaessa uusiutunut. Palat ovat RedStuffit, joille on vissiin luvattu vakiopaloja parempaa häipymisen kestoa.
t.
Risto
Jos / kun jonnekin mutkaradalle lähdet, niin kannattaa varmaan vaihtaa jarrunesteet. Viitisen vuotta taitaa jo olla, kun vaihdoin sinne 5.1:t. Jonkin verran on tieten letkuja vaihtaessa uusiutunut. Palat ovat RedStuffit, joille on vissiin luvattu vakiopaloja parempaa häipymisen kestoa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mulla pelas 722.409 suunnilleen näin: Keppi kakkoselle ja talla pohjaan, lähtee ykkösellä eikä muuta vaihdakaan kaasu pohjassa. Vaihtorajalla keppi kolmoseen jolloin vaihtaa kakkoselle, keppi takas kakkoseen ja kakkosvaihde loppuun. Sitten vaan keppiä pykälä kerrallaan eteenpäin kun haluaa isontaa pykälää.
Vieläkö tiittanen vääntää korsteenia Kantsussa? Väännätä putki sielä. Ei ainakaan aikoinaan ollut kallis paja.
Vieläkö tiittanen vääntää korsteenia Kantsussa? Väännätä putki sielä. Ei ainakaan aikoinaan ollut kallis paja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Ite aattelin vääntää, huomenna näkee saanko siihen tarpeeksi lämpöä. Lähden pakkokakkosella liikkeelle jolloin vaihteisto on ykkösellä. Silloin vaihtaa kaasupohjassa kakkoselle ja kun vaihto kolmoselle on käsillä niin vaihdan kepukan kolmoselle. Kolmosella hyvä vetoalue alkaa 80Km/h ja kakkoselta kolmoselle vaihto tapahtuu 92 mittarivauhdissa.
Ässän perä on 3.46 eli liekko sitten 3.27 perä matikissa.dry kirjoitti:No nää pitää käydä tutkimassaSami R kirjoitti:Mikäs perä matikissa on ja miten punaraja alkaa?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
Kuten jo edellä todettiin, kun sutii yhdellä se peppu morjenstaa melko nopeasti.Sami R kirjoitti: Tarttis saada toimivampi perä ja renkaat. Ideoita mikä perä parempi, nyt suttaa lähdöissä vain toista rengasta?
Kun toinen pyörä sutii ja toinen ei pyöri niin tasauspyörästössä pienet tasauspyörät pyörii "miljoonaa" ns. ristitapissa ja ko. välissä ei ole kuin öljykalvo teräs/teräs kosketuspinnan välissä. Koska normaalissa käytössä tasauspyörästössä on melko pienet pyörintänöpeudet.
Yhdellä pyörällä suttailu aiheuttaa ennemmin tai myöh. Yleensä ennemmin tasauspyörästön rikon= pienet tasauspyörästön rattaat leikkaavat ristitappiin kiinni ja mitä sitten tapahtuu riippuu perästä.
Esim. joissain volvon perissä katkeaa ristitapin lukitseva putkisokka minkä jälkeen tappi saattaa lähennellä hammasvälitystä ja pahimmillaan paukkaa koko pepun jumiin.