http://www.goodyear.eu/fi_fi/tires/pass ... rom=browse
Kävvin kylpykonessa ja ei jalat kasunut enää


Xuxi edelleenkin kun tää auto on valmis, niin tätä Ei tarvii roikottaa nosturilla. Melkeihän kesä meni. Ilman mitää isompaa duunia.XUX63 kirjoitti:KÄÄKhotari kirjoitti:Uusikäytetty tandemi ja öljyt oottaa lattialla, sekä toisen puolen iskarin ja kaasupallojen kera.Niinkuin jo puhelimessa taannoin kommentoin, sulla on kohta uus 124
Mesen vikihotari kirjoitti:Niin ja mittaristossa ei palakolmiovalo olleskaa. Miten se polttimo vaihettiin, olen joskus nähnyt topiikin, vai jäiköse pommin alle.
Juu xuxi osaan mää noi tehä, mut toiXUX63 kirjoitti:Mesen vikihotari kirjoitti:Niin ja mittaristossa ei palakolmiovalo olleskaa. Miten se polttimo vaihettiin, olen joskus nähnyt topiikin, vai jäiköse pommin alle.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _kunnostus
Puuttuu siitä vielä yksi pahvilaatikollinen huolto-osaa.... Yks pahvilaatikko löyty Kajjjaanista ja huomenna se on hotarin pajallaXUX63 kirjoitti:KÄÄKhotari kirjoitti:Uusikäytetty tandemi ja öljyt oottaa lattialla, sekä toisen puolen iskarin ja kaasupallojen kera.Niinkuin jo puhelimessa taannoin kommentoin, sulla on kohta uus 124
Ei ollunna ku kassissapp d kirjoitti:Olikos kanisteri rikkihotari kirjoitti:.... öljyt oottaa lattialla,..
Riippuu tapauksesta voi ne vuodetkin sen hajottaa.janttu kirjoitti:eikös ne mene ekan kerran siellä 600tkm paikkeilla dieseleissä..?
Vapareissa kannentiiste on mennyt tietämilläni 124:silla yleensä 400-600 tkm. välillä, mutta otos on niin pieni, että ei voi yleistää. Ja tämä koskee vapareita. Turbodieseleissä on ollut kannessa halkeamia vaihtelevilla kilometreillä, oli autoa jälkikäytetty tai ei.janttu kirjoitti:eikös ne mene ekan kerran siellä 600tkm paikkeilla dieseleissä..?