Tuollahan se ensin pitää kokeilla ja jos ei tarpeeksi putoa, niin sitten jouset katkasuhoitoonEasy Rider kirjoitti:Eikö sen saa persien tippumaan tasonsäädön venttiilin vartta runkkimalla?
Marcon Musti
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Onko oikein säädetty?745 kirjoitti:Eihän se korkeus tasonsäätöventtiilistä säätämällä tipu, jos on oikein säädetty eli lepää jousien varassa. Jousia lyhkäsemmäks ensin ja sitten säätö
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Harvemmin on tainnut kukaan turhaan säätöön koskea. Jos lepäis pelkkien iskarien varassa (liian korkealle säädettynä) niin sehän tekis peräpäästä mielenkiintosen ohjastettavan montuissa ja heitteissä.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mitäs se olis vs. kiekka resoreista ja sopeva naksu tasonsäädöstä? Jousia vain laikatenhan vastuu siirtyy enempi palleroille ilman kuormaakin..? Tohtiiko sitä sitten enää lastata?745 kirjoitti:Ei tarttenu tasonsäätöön koskea, riitti kun otti vajaan kaks kierrosta jousista pois
Vai otitko siis tangon vallan irti ja laikkasit sopivaksi ja venttiili perusasennossaan takas siihen säätöön?
Mää nyt siis oletan luulleeni jotta alle puolella tankilla muuten tyhjä auto pistetään tanko irtaallaan semmosille jousilleen jotta se näyttää hyvältä ja sitten säädetään tanko silleesti jotta se tasonsäätö ei puutu sillä korkeudella peliin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Oli sen verta pikanen käynti, ettei moista edes mieleen tullutMarco kirjoitti:745 kirjoitti:Uutta gummia tuli haettua päivällä Kouvostoliitosta
Olisit kahvilla poikennut, kun kulmilla olit
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Eteen vaihdoin nelosen kumit, kuskinpuolelle narinan ja tasonsäädön säätötankokin vaihtui. Tankoa pidensin n. 10mm ja nyt on peräpää sopivasti alempana.
Ja hiukan eksyi käsi syöttöpumpun takakannenkin alle
Ja hiukan eksyi käsi syöttöpumpun takakannenkin alle
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen