Totesin alussa ettei tytön sopimus jatku koska muuttanut äidillensä ja olen jo sinnepäin maksellut kaiken ylläpidon molempien vanhempien osalta. Sitten sanoin että voidaan vanha sopimus uusia omasta liittymästä ja aina ennen ei ole kunnon teiltä tarjousta tullut ja olen ottanut paremman muualta jonka jälkeen te olette tarjonnutkin samalla vanhalla hinnalla. Ilmoitin myös ettei mikään muu kuin vanhan sopimuksen uusiminen kiinosta ja tehdään nheti kerralla sellainen ettei tarvitse muualta kysellä.
Noo... Herra tarjoili ja kyseli puhelimet ja tabletit ja laajakaistat ja viihdepalvelut yms yms. Olin kerennyt 11 minuutin aikana kolmesti keretä väliin sanoa ettei muuta kiinnostusta mulla ole ja kannattaa lopettaa tuputtaminen jos haluat myydä sen sopimuksen.
11 minuutin kohdalla kun rupesi tabletista taas vääntämään niin totesin että tää oli tässä ja kiitos soitosta.
Jonkin ajan päästä kauppakeskuksessa oli elisan myyjä ja sanoin että tilanne on edellisen mukainen ja haluan vain yhden liittymäsopimuksen, en mitään muuta. Se sopi ja oli vain vähän yli euron kalliimpi kuin dna aiemmin eli 19.99. juuri sopivasti kipurajan alla hinta, 200meganen rajaton sovittiin.
Tänään se ilon päivä koitti kun pääsi eroon siitä &%#&%C?@*x/<# siis venkoilijatuputtajafirmasta. Ilo oli kuitenkin lyhytaikaista. Sama kusetus elisallakin kuin aina dnaalla eli alussa aina nopeus jotain 10% ostetusta eli noin 8-23 megasta on nopeustestin mukaan (download alhaisempi usein kun upload joten vika ei ole täälläpäässä). Sitten kun valittaa nostetaan, pyydän anteeksi mutta on vahingossa jäänyt jotenkin nopeus vääräksi - täällä kyllä lukee selvästi että on asetettu 200 mutta pojat korjasi, nyt pitäisi toimia, jos ei toimi käynnistä puhelin uudelleen.... Ja paskat se puhelimen käynnistys ei vaikuta mitään sioihen että on asetettu palveluntarjoajan toimesta tarkoituksellisesti hidas nopeus. Tytön uudella puhelimella dna vastaava liittymä antoi 170+ tuloksia mun vanha luuri pystyi 130 nopeuksiin. Nyt uudempi myös sinne 170 meni. Mutta kun vaihtui elisaan niin palattiin 15 vuotta taaksepäin ajassa.
No elisalle reklamoimaan. Saa nähdä millainen vääntäminen tulee. Jos ei nopeus nouse niin perutaan sopimus kun eivät pysty. Tai voin siitä sen 10% maksaa

EDIT: käytän siis kännykkää nettihommiin kun taloliittymä on jotain 10 megaa ja en ole jaksanut sitä asennella. Nyt sit tätä kirjoittaessa katkaisi toi elisa yhteyden. Muka oli päällä mutta bitit solmussa. Piti läppärin langaton käyttää kytkin offissa ennenkuin palas yhteys... Eipä tota dna monesti tehnyt.
Vähän on ryöstetty olo.