Meikäläisen Ladanpuute on saavuttanut nyt kaikkien kulminaatiopisteiden äitin ja isän, eli kipupisteen, on aika tehdä asialle jotain.
 Meikäläisen Ladanpuute on saavuttanut nyt kaikkien kulminaatiopisteiden äitin ja isän, eli kipupisteen, on aika tehdä asialle jotain. 
Järjestän Mesen historian ensimmäisen, suurimman ja komeimman Lada-viestin, toteutustapa on vielä tosin "aavistuksen" auki.
 Joko Lada lähtee liikkeelle täältä, tai sitten se lähtee liikkeelle ihan mistä vaan. Selkeätä ja johdonmukaista, eikö?
 Joko Lada lähtee liikkeelle täältä, tai sitten se lähtee liikkeelle ihan mistä vaan. Selkeätä ja johdonmukaista, eikö?  
 Ladaa siis töytyytetään viestikapulan tavoin halki Suomen, lähtöpiste riippuu siitä, mistä Lada löytyy. Reitti suunnitellaan sen mukaan mistä innokkaita kuskeja sattuu löytymään, tankkaukset hoitaa jokainen kuolemaa uhmaava pilotti itse.

Minä maksan Ladan, hintaluokka on jossain parin satasen ja tonnin välillä, eikös tuolla saane jo melekosen maantiehirmun?

Alotellaan nyt sillä, että etsitään se Lada.
 Minulla on Etelä-Suomessa maantiepartio etsimässä autoa, saa nähdä mitä sieltä kuuluu, vai kuuluuko mitään.
 Minulla on Etelä-Suomessa maantiepartio etsimässä autoa, saa nähdä mitä sieltä kuuluu, vai kuuluuko mitään.3-2-1 URAA! Ladan etsintä alkakoon, linkkejä tai tarjouksia tähän jatkoksi.
 Etusijalla ovat tottakai isolohkot, 1,5- ja 1,6-mallit.
 Etusijalla ovat tottakai isolohkot, 1,5- ja 1,6-mallit.   Nappisilmä-mallit menevät vielä näidenkin edelle.
 Nappisilmä-mallit menevät vielä näidenkin edelle.  
 Jokainen innokas toivottavasti ilmoittaa, mistä minne on valmis Ladalla polttamaan.

Kiitokset Samulille ja Minnalle ideoinnista, tästä se lähtee.

Mie olen huono mehtästämään latuskaa vaan jos se täältä etelän suunnalta löytyy niin kyllä mie sitä ylös päin tuon.
  Mie olen huono mehtästämään latuskaa vaan jos se täältä etelän suunnalta löytyy niin kyllä mie sitä ylös päin tuon.  Mersu sen olla pitää
  Mersu sen olla pitää  

) ? Ajattelepa HVM kuinka olisi hieno kun kaikki siun latuskaa ajaneet voorumilaiset kirjoittaisivat paksulla tussilla auton kylykeen terveiset siulle
 ) ? Ajattelepa HVM kuinka olisi hieno kun kaikki siun latuskaa ajaneet voorumilaiset kirjoittaisivat paksulla tussilla auton kylykeen terveiset siulle  

Auto saisi olla siis mahdollisimman alkuperäinen, ettei sitä tarvitse entisöidä niin paljoa. Pelleilyt suoritetaan Terapia-Hondalla, Ladalla ajellaan arvokkaasti Elannon muovikassi etupenkillä ja hampaat irvessä porvareita halveksien.
 Auto saisi olla siis mahdollisimman alkuperäinen, ettei sitä tarvitse entisöidä niin paljoa. Pelleilyt suoritetaan Terapia-Hondalla, Ladalla ajellaan arvokkaasti Elannon muovikassi etupenkillä ja hampaat irvessä porvareita halveksien.  Muuten hieno.
  Muuten hieno. 
 100km Vieremältä suuntaan ku suuntaan. Pysyy polttoaine kulut kurissa.
 100km Vieremältä suuntaan ku suuntaan. Pysyy polttoaine kulut kurissa. 

. Tästähän voisi saada julkisuusarvoakin meselle, jos lada liikkuisi liukkaasti, esim Tuulilasi saattaisi olla kiinnostunut, etenkin esim tuulilasin Turbo-osio?
 . Tästähän voisi saada julkisuusarvoakin meselle, jos lada liikkuisi liukkaasti, esim Tuulilasi saattaisi olla kiinnostunut, etenkin esim tuulilasin Turbo-osio?